Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Primus

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hvilket album liker du best?

Frizzle Fry
2
5%
Pork Soda
11
29%
Sailing the Seas of Cheese
17
45%
Tales from the Punchbowl
3
8%
Brown Album
1
3%
Antipop
4
11%
 
Total votes: 38
User avatar

yngve
Poser
Poser
Posts: 252
Joined: 26 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:
Norway

Post by yngve »

Uavhengig av denne trÄden, spilte jeg gjennom Cheese for et par dager siden, og jeg mÄ si meg litt skuffet i forhold til det intrykket jeg hadde da den kom ut...men det er jo av og til slik.

Edit: og det gjelder jo tusen ganger mer pÄ Blind Illusion, den thrashskiva mÄ si Ä ikke ha holdt tidens tann gitt. Men det erjo en smakssak seffers.

SE OPP!!! ikke ned...

Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang

User avatar

DOH
Poser
Poser
Posts: 247
Joined: 04 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DOH »

Blind Illusion har vel aldri vĂŠrt bra, men Seas of Cheese er jo fortsatt helt fantastisk bra.

Har forÞvrig kjÞpt meg billetter til Kongsberg sÄnn i tilfelle, sÄ fÄr jeg se om jeg faktisk kommer meg dit. Mulig hele familien mÄ bli med pÄ slep :)


User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Dropper SÞr-Afrika.. Drar heller pÄ Primus 8)

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

ARG! En barndomskompis, som incidently ogsÄ digger Primus, fant ut han skulle gifte seg 9. juli, og jeg mÄ gÄ der. :x

Selger min Primusbillett for 500 kr. Anyone? PM!

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Bajsburk
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Bajsburk »

Da er nye skiva ute pÄ nett, fyi.


User avatar

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMĂŒnchhausen »

Er pÄ fÞrste lÄta nÄ. Liker det jeg hÞrer sÄ langt.



Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

Noen hÞrt noe sÊrlig pÄ nye skiva enda?


User avatar

Dick Hardy
Poser
Poser
Posts: 251
Joined: 11 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 36

Post by Dick Hardy »

Har omsider fÄtt ot fingeren og bestilt meg Frizzle Fry og Sailing The Seas Of Cheese. Bra skiver!

HÞrte litt pÄ den nye pÄ Wimp, men det var ikke helt min greie.

Image


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

Dick Hardy wrote:

Har omsider fÄtt ot fingeren og bestilt meg Frizzle Fry og Sailing The Seas Of Cheese. Bra skiver!

HÞrte litt pÄ den nye pÄ Wimp, men det var ikke helt min greie.

To fete kjĂžp der.


User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Conan wrote:
Dick Hardy wrote:

Har omsider fÄtt ot fingeren og bestilt meg Frizzle Fry og Sailing The Seas Of Cheese. Bra skiver!

HÞrte litt pÄ den nye pÄ Wimp, men det var ikke helt min greie.

To fete kjĂžp der.

Can't go wrong! Likte du dem, er Pork Soda trolig bÊnkers ogsÄ. Men Cheese er f**n meg best. Gjentar meg selv sikkert, men nÞgd med at det var mitt andre platekjÞp i livet 8)

"They call me Mr. Knowitall,
I am so eloquent,
Perfection is my middle name
and whatever rhymes with eloquent.."
-Mr. Knowitall, Frizzle Fry-

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

fantomas wrote:
Conan wrote:
Dick Hardy wrote:

Har omsider fÄtt ot fingeren og bestilt meg Frizzle Fry og Sailing The Seas Of Cheese. Bra skiver!

HÞrte litt pÄ den nye pÄ Wimp, men det var ikke helt min greie.

To fete kjĂžp der.

Can't go wrong! Likte du dem, er Pork Soda trolig bÊnkers ogsÄ. Men Cheese er f**n meg best. Gjentar meg selv sikkert, men nÞgd med at det var mitt andre platekjÞp i livet 8)

"They call me Mr. Knowitall,
I am so eloquent,
Perfection is my middle name
and whatever rhymes with eloquent.."
-Mr. Knowitall, Frizzle Fry-

Har du hĂžrt den nye, Fantomas ?


User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Conan wrote:
Conan wrote:
Dick Hardy wrote:

Har omsider fÄtt ot fingeren og bestilt meg Frizzle Fry og Sailing The Seas Of Cheese. Bra skiver!

HÞrte litt pÄ den nye pÄ Wimp, men det var ikke helt min greie.

To fete kjĂžp der.

Har du hĂžrt den nye, Fantomas ?

Nope, var faktisk ikke klar over at det var noen ny skive. Hvilken er det? Bra saker?

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMĂŒnchhausen »

Green Naugahyde. Ikke sÄ gal faktisk.


User avatar

Topic author
Den_Saakaldte
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 28 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Den_Saakaldte »

Synes noen av lÄtene er litt vel statiske, mens andre liker jeg veldig godt, sÄ mÄ gi det en noen runder til vil jeg tro!


User avatar

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMĂŒnchhausen »

Den_Saakaldte wrote:

Synes noen av lÄtene er litt vel statiske

Akkurat det er vel ikke noe nytt nÄr det kommer til Primus da? Iallfall det ene store ankepunktet mitt som gjÞr at gleden min over musikken deres tidvis er med forbehold.


User avatar

Topic author
Den_Saakaldte
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 28 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Den_Saakaldte »

VonMĂŒnchhausen wrote:
Den_Saakaldte wrote:

Synes noen av lÄtene er litt vel statiske

Akkurat det er vel ikke noe nytt nÄr det kommer til Primus da? Iallfall det ene store ankepunktet mitt som gjÞr at gleden min over musikken deres tidvis er med forbehold.

Vel jeg har aldri tenkt den tanken med det gamle materialet (altsÄ tre-fire fÞrste skivene), sÄ for min del er det en relativt ny opplevelse at jeg fÄr fÞlelsen at lÄta ikke er pÄ vei en plass. Selv om Brown Album fÞles slik all the way...


User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

HÞrer pÄ skiva nÄ.. FÞrste som virkelig treffer Primusnerva mi er "Tragedy's a' comin'". Var litt Brown Album over soundet dog.. Var aldri helt glad i den skitne produksjonen pÄ den skiva.

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Right! Til London neste uke og se Primus i Royal Albert Hall pÄ onsdag! :) Endelig.. Etter 14 lange Är skal jeg se mitt gamle favorittband igjen. FÄr vel komme med en liten anmeldelse her i etterkant.

edit: FÄtt info om at de spiller hele Seas og hele Green Naugahyde pÄ konserten ikveld. WOOHOO! Hele SAILING THE SEAS OF CHEESE! :-D

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

carburetor
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 25 Jun 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by carburetor »

fantomas wrote:

Right! Til London neste uke og se Primus i Royal Albert Hall pÄ onsdag! :) Endelig.. Etter 14 lange Är skal jeg se mitt gamle favorittband igjen. FÄr vel komme med en liten anmeldelse her i etterkant.

edit: FÄtt info om at de spiller hele Seas og hele Green Naugahyde pÄ konserten ikveld. WOOHOO! Hele SAILING THE SEAS OF CHEESE! :-D

Og det gjorde dem? SmÄtt fett i sÄ fall, mnen blei vel drÞy lang konsert i sÄ fall.


User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

De spilte hele Sailing ja. Sinnsvakt fett! Etter en pause begynte de pÄ Green Naugahyde og spilte hele den, men jeg mÄtte stikke til dama.. Bare for Ä bli slÄtt opp med, full og fÊl. Men Primus var fortsatt konge.

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

Locked Previous topicNext topic