Lamp of Thoth
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Lamp of Thoth
Doom band som nylig har undertegna for Miskatonic records. Dette er meget bra saker, særlig for fans av gammal Vitus. http://www.myspace.com/thelampofthoth
"Even s***n wears leather"
knuthulhu wrote:Doom band som nylig har undertegna for Miskatonic records. Dette er meget bra saker, særlig for fans av gammal Vitus. http://www.myspace.com/thelampofthoth
Fikk demoen først i helga. Fy f**n så bra et par av låtene her er!
-
- Beliebe
- Mood:
Høres kult ut, skal sjekke ut når jeg kommer hjem fra jobb.
Hekta på Saint Vitus i det siste, The Lost Feeling!!
Hekta på Saint Vitus i det siste, The Lost Feeling!!
-
- Beliebe
- Mood:
PsychoDad wrote:Noken som har ei adresse eg kan bestille demoen frå?
Lurer på det samme. Kul musikk!
-
Topic author - Poser
- Mood:
Bra det kom noen reaksjoner på denne også etterhvert. LoT er noe av det beste jeg har hørt siste året, like bra som skiva til Pagan Altar (eller i alle fall nesten). Synes å huske det var mulig å bestille demoen fra myspace sida (?)
I LOVE THE LAMP
I LOVE THE LAMP
Får sparke liv i denne igjen siden 10" kommer snart. s***n, så mye bedre lyd det er på smakebiten fra "The Lamp Of Thoth"-låta på myspace sammenlignet med demoen. Kanonlåt!
knuthulhu wrote:... og for et band dette er. Jeg kan nesten ikke vente til 19.oktober.
I Love The Lamp
...In league with s***n one and all
j****g fett band. Misunner deg den turen der Knut. Håper det snart kommer noe bestillingsinfo om 10"'ern
-
- Belieber
- Mood:
Dette var jo kult. Er ikke helt i hundre her, men kunne godt tenkt meg å høre litt mer av dem.
They say my songs are much too slow
But they don't know the things I know
-
Topic author - Poser
- Mood:
BornTooLate wrote:Dette var jo kult. Er ikke helt i hundre her, men kunne godt tenkt meg å høre litt mer av dem.
Jeg har flere eks. av demoen. Sender deg ett om du gir meg adressen
-
- Belieber
- Mood:
PMknuthulhu wrote:BornTooLate wrote:Dette var jo kult. Er ikke helt i hundre her, men kunne godt tenkt meg å høre litt mer av dem.
-
Topic author - Poser
- Mood:
BornTooLate wrote:PMknuthulhu wrote:BornTooLate wrote:Dette var jo kult. Er ikke helt i hundre her, men kunne godt tenkt meg å høre litt mer av dem.
Ja, gjerne det, men jeg har ikke fått noe PM fra deg i dag.
-
- Belieber
- Mood:
Haha. Beklager at jeg er evneveik. Skrev en i stad, men holdt meg tydeligvis unna "send"-knappen.knuthulhu wrote:BornTooLate wrote:PMknuthulhu wrote:BornTooLate wrote:Dette var jo kult. Er ikke helt i hundre her, men kunne godt tenkt meg å høre litt mer av dem.
Ja, gjerne det, men jeg har ikke fått noe PM fra deg i dag.
BornTooLate wrote:PMknuthulhu wrote:BornTooLate wrote:Dette var jo kult. Er ikke helt i hundre her, men kunne godt tenkt meg å høre litt mer av dem.
PM!
(neida, bare kødda )
-
- Belieber
- Mood:
- Been thanked: 2 times
Lamp Of Thoth-låten var iallefall tøff, og med en Cirith Ungol, er dette klart innkjøpsverdig.
Jeg skjønner ingenting av bestillingsmåten, vil de ha meg til å sende penger i en konvolutt? Hva er galt med PayPal?
Hva skjer da?knuthulhu wrote:... og for et band dette er. Jeg kan nesten ikke vente til 19.oktober.
http://blog.myspace.com/index.cfm?fusea ... =296997749leifk wrote:Håper det snart kommer noe bestillingsinfo om 10"'ern
Jeg skjønner ingenting av bestillingsmåten, vil de ha meg til å sende penger i en konvolutt? Hva er galt med PayPal?
Cirith Ungol | Revelation | Bloodstar | Demon Flight | Nigro Mantia | Tales of Medusa | Blitzkrieg | Trespass
-
Topic author - Poser
- Mood:
MikkelRev wrote:Lamp Of Thoth-låten var iallefall tøff, og med en Cirith Ungol, er dette klart innkjøpsverdig.
Hva skjer da?knuthulhu wrote:... og for et band dette er. Jeg kan nesten ikke vente til 19.oktober.
http://blog.myspace.com/index.cfm?fusea ... =296997749leifk wrote:Håper det snart kommer noe bestillingsinfo om 10"'ern
Paypal snyter deg om du snur nesen mot dem.
19. oktober spiller Lamp of Thoth med Pagan Altar, Warning, Against Nature og The River i London. Jeg skal dit