Gammel Sepultura [appreciation]
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Gammel Sepultura [appreciation]
Fy f**n, gammel Sepultura er bare knall. Drøyde det alt for lenge før jeg sjekket ut dette bandet skikkelig.
Morbid Visions, Schizophrenia og Beneath the Remains er enkelt og greit krem. Arise er et lite hakk bak de igjen, men ikke stort verre!
For å ikke gjøre tråden helt mongo slenger vi med en poll! Hvilken skive er best av de beste?
Sepultura - Morbid Visions
Diskuter
(søkte og fant ingen sepultura tråd)¨
Morbid Visions, Schizophrenia og Beneath the Remains er enkelt og greit krem. Arise er et lite hakk bak de igjen, men ikke stort verre!
For å ikke gjøre tråden helt mongo slenger vi med en poll! Hvilken skive er best av de beste?
Sepultura - Morbid Visions
Diskuter
(søkte og fant ingen sepultura tråd)¨
-
- Rocker
- Mood:
Schizophrenia blei det for meg, gammal Sepultura ruler ass!! Beneath the Remains er også mega!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Espen wrote:Kom seint på banen sjøl (1989), så derfor er det Beneath the Remains som er favoritten.
Hehe, var en del tidligere enn meg.
Tror jeg går for Schizophrenia idag.
Sepultura-morbid visions er ei av mine all time favoritter!! Knall tøff! Det var verkeleg ekstrem metal, når det blei fengsla annankvar veke for blasfemi. Til slutt blei dei så f******a på politiet at dei lagde låta anticop, istadenfor antichrist
E du med oss i dag, byrja tanken bli klar?
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Hørte på gammal Sepultura i går sjøl, knallbra!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
master_k wrote:Schizophrenia så klart! Hvor er Bestial Devastation? Den er jo mye bedre enn Morbid Visions.
Ah, f**n. Slenger den på nå.
EDIT: Torjo gidder du?
Synes det jeg, da. Greier ikke de ustemte gitarene på Morbid Visions, samt at den er mye mer pubertal enn Bestial Devastation.Conan wrote:master_k wrote:Schizophrenia så klart! Hvor er Bestial Devastation? Den er jo mye bedre enn Morbid Visions.
Bestial er fet den ja, men mye bedre er vel litt å ta i.