Kjør på.
Crazy bloggemennesker v2
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Forever Burn In The Depths Of Hell.
We Are Forever Chosen,
All The Demons In The Wishing Well.
For de som ikke har fått med seg historien: Erik trues med utkastelse, men nekter å gi ifra seg leiligheta, så han skrev en direkte trussel til huseier i en epost om at han skulle kjøpe øks og drepe alle som prøvde seg. I går kjøpte han øksa og la ut dette bildet på bloggen, som førte til at bekymrede lesere ringte snuten i Liverpool, som noen timer senere kom og plukka opp øksa. Dette førte selvfølgelig til en grinete Erik, som klager på politiet til FN og Justisdepartementet, fordi det må da være lov å ha en øks å forsvare seg med.
Så sånn er det.
Diamonds And Røst
Han har ihvertfall funnet ut hvorfor snuten dukket opp på døra hans...
Ribba wrote:Og jeg hørte at han som så ut som han i Proclaimers, han babla til en av de andre politifolka, i trappa, etter at de gikk ut.
(For de lukka ikke døra etter seg).
At det ikke var noe galt i å ha en webshop som solgte Isbre Mint og Skittles, til Norge.
Så det var tydelig at noen hadde ringt dem og sagt at det var kriminelt, (eller noe), å ha en sånn webshop.
Så det kan tyde på at det var noe business-greier, (Rimi-Hagen?), i forbindelse med denne rapporteringen av meg til det engelske politiet, i går da.
Hvem kan vel glemme disse herlige fjesene? Beklager mangelen på større bilde.
Forventer også at noen bruker dette som avatar.
Diamonds And Røst
Vi tar litt årgansgribba mens vi først er igang. Ikke engang Steve Harris slipper unna konspirasjonsteoriene.
http://johncons-mirror.blogspot.com/200 ... ar-en.html
Hvis man kikker på t-skjorta til Harris, så er det et sånt Illuminati-merke, som han har på skjorta.
Det alt-seende øyet.
Det er et merke som også brukes av et CIA firma, som eier deler av Facebook.
Så dette er nok noe i forbindelse med New World Order og Bilderberger og Rotschilds og det der.
En krig mot de lyshårede, mistenker jeg at er den skjulte agendaen, bak de andre agendaene.
Så sånn er det.
Jeg skal se om jeg finner en link til den videoen hvor det går frem at eieren av Facebook, en underavdeling av CIA vel, også bruker den logoen.
Skal vi se.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
Diamonds And Røst
Nå ser det ut som han blir kasta ut av leiligheten om ikke veldig lenge. Tror husverten satte tidlig april som frist.
Får litt vondt av fyren... Var inne på tanken om å tipse ambassaden i London eller noe i den duren, men det sto ganske så tydelig på websidene deres at de ikke kunne hjelpe med å skaffe husvære osv.
Mannen burde jo vært lagt inn.
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Gorgar wrote:Vi tar litt årgansgribba mens vi først er igang. Ikke engang Steve Harris slipper unna konspirasjonsteoriene.
http://johncons-mirror.blogspot.com/200 ... ar-en.html
Hvis man kikker på t-skjorta til Harris, så er det et sånt Illuminati-merke, som han har på skjorta.
Det alt-seende øyet.
Det er et merke som også brukes av et CIA firma, som eier deler av Facebook.
Så dette er nok noe i forbindelse med New World Order og Bilderberger og Rotschilds og det der.
En krig mot de lyshårede, mistenker jeg at er den skjulte agendaen, bak de andre agendaene.
Så sånn er det.
Jeg skal se om jeg finner en link til den videoen hvor det går frem at eieren av Facebook, en underavdeling av CIA vel, også bruker den logoen.
Skal vi se.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
Haha! Fantastisk. Ikke noe med Powerslave å gjøre den skjorta, men selvsagt CIA.
Favoritten er likevel da han kaller Stormoen for en slabbedask og legger konspirasjoner mot Scream-forumet.
Men bør ikke en sånn kar som dette få profesjonell hjelp? Han hører jo hjemme på Gjøkeredet.
Tomas wrote:Teller køddeblogger? Uansett, denne var jo hysterisk morsom:
http://hildegunn.bloggnorge.com/2011/03 ... j%C3%B8re/
Sånn kan det gå hvis Affen dikterer og Icequeen skriver.