Nightwish: Møkkaband or not? - del II
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Nightwish: Møkkaband or not? - del II
Og vi går videre til NIGHTWISH!
Jeg har ikke hørt særlig mye av Nightwish, men det jeg har hørt har ikke vært særlig bra. Jeg stemmer nok møkkaband.
(Legg merke til at man heller ikke trenger å hate et band intenst for å stemme "møkkaband". Bruk skjønn her også)
Jeg har ikke hørt særlig mye av Nightwish, men det jeg har hørt har ikke vært særlig bra. Jeg stemmer nok møkkaband.
(Legg merke til at man heller ikke trenger å hate et band intenst for å stemme "møkkaband". Bruk skjønn her også)
Eläkööt supikoirat!
-
- Poser
- Mood:
-
- Belieb
- Mood:
Unnlot å stemme. Angels Fall First er en sjarmerende skive. Mistet interessen etter Oceanborn
Er det mulig?
Jeg skjemmes ikke over å si at jeg synes dette er et bra band. "Oceanborn" er klart best av de tre jeg har i samlinga. "Once" har jeg ikke sjekket ut enda. Tviler nok på om jeg går av skaftet, men skal gi plata en sjanse.
Ta tårnet, Ebralidze!
Meget bra band.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Belieber
- Mood:
Hører aldri på dem, og eier ikke ei skive heller. Kanskje dette er ett møkkaband........
Nightwish er det største møkkabandet av dem alle. Hater de banale låtene, den barsnlige vokalen, de teite coverne, titlene, bandnavnet, trynet på hu operafi**a, ALT! Æsj! Folk som tror Nightwish er metal burde deporteres til Irak.
Hadde vokalisten lagt om stilen eller fått sparken hadde jeg vært ett steg nærmere å like dem, men jeg synes det blir for harry.
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer før. Nå har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte på Åråsen, som må omgås åndssvake og illeluktende mennesker hver dag.
necrodevil wrote:Nightwish er det største møkkabandet av dem alle. Hater de banale låtene, den barsnlige vokalen, de teite coverne, titlene, bandnavnet, trynet på hu operafi**a, ALT! Æsj! Folk som tror Nightwish er metal burde deporteres til Irak.
SLUTTSTREK-------------------------------------------------
-
- Belieb
- Mood:
necrodevil wrote:Folk som tror Nightwish er metal burde deporteres til Irak.
Om Nightwish er metal eller ei er vel strengt tatt ikkje poenget i denne posten. For min del spiller sjanger ingen rolle når det gjelder om eg liker musikken eller ikkje. Det er bare slik at metal har størst appell til meg.
Er det mulig?