Overkill W.F. O
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Overkill W.F. O
Sett lite Overkill poller i det siste. Tenkte jeg skulle sjekke forumets mening om denne Overkill skiva fra 94.
Mener selv det er endel bra på denne skiva med det store høydepunktet i låta Gasoline Dream.
Mener selv det er endel bra på denne skiva med det store høydepunktet i låta Gasoline Dream.
-
- Belieber
- Mood:
Flaut detta
Eneste skiva jeg ikke eier av Overkill (bortsett fra den nyeste) og som jeg antakelig aldri har hørt
Eneste skiva jeg ikke eier av Overkill (bortsett fra den nyeste) og som jeg antakelig aldri har hørt
jeg stemte bra.
er det eneste albumet jeg eier av dem forøvrig, og har ikke hørt de andre.
kule riff og feit basslyd.
er det eneste albumet jeg eier av dem forøvrig, og har ikke hørt de andre.
kule riff og feit basslyd.
live in a hole, but stay close to my kind. cause they understand what burns in my mind.
Jeg anskaffet meg denne skiva for ca halvannen uke siden og har ikke rukket å høre så mye på den ennå, men den høres slett ikke verst ut.
Men; skiva har jo 99(!) spor, hvorav spor 12-99 varer i et par sekunder hver (bortsett fra et par av de som varer i et par minutter) og det er ikke en j***a lyd på de sporene. Det syns jeg er, ja nettopp; en smule OVERKILL!!!
Dritirriterende!!
Er det noe galt med akkurat den jeg kjøpte eller skal det være sånn?
Men; skiva har jo 99(!) spor, hvorav spor 12-99 varer i et par sekunder hver (bortsett fra et par av de som varer i et par minutter) og det er ikke en j***a lyd på de sporene. Det syns jeg er, ja nettopp; en smule OVERKILL!!!
Dritirriterende!!
Syns den plata er ganske middels. Ikke dårlig, men blekner i forhold til The years of decay og Horrorscope.
OVERKILL FUCKIN' ROCKS!!!
For et MONSTERband vi her hører... WFO er fet som f**n!
Ikke best nei, ingen som matcher Years Of Decay/Taking Over/Horrorscope og Under The Influence - men dog j****g fet!
Stand up for the MetalMaestros!!!
For et MONSTERband vi her hører... WFO er fet som f**n!
Ikke best nei, ingen som matcher Years Of Decay/Taking Over/Horrorscope og Under The Influence - men dog j****g fet!
Stand up for the MetalMaestros!!!
Dere er bare misunnelige fordi jeg har en Solo-is dytta opp i trynet! h*****e veike udugelige wannabe-SkullCollectors!
Charisma wrote:Men; skiva har jo 99(!) spor, hvorav spor 12-99 varer i et par sekunder hver (bortsett fra et par av de som varer i et par minutter) og det er ikke en j***a lyd på de sporene. Det syns jeg er, ja nettopp; en smule OVERKILL!!!
Dritirriterende!!
det skal være sånn. det er mange måter å skjule bonusspor på, dette er en av dem... foretrekker det framfor at siste låt har 20 minutter stillhet før bonussporet kommer.
weird wrote:Charisma wrote:Men; skiva har jo 99(!) spor, hvorav spor 12-99 varer i et par sekunder hver (bortsett fra et par av de som varer i et par minutter) og det er ikke en j***a lyd på de sporene. Det syns jeg er, ja nettopp; en smule OVERKILL!!!
Dritirriterende!!
det skal være sånn. det er mange måter å skjule bonusspor på, dette er en av dem... foretrekker det framfor at siste låt har 20 minutter stillhet før bonussporet kommer.
Kan ikke si at disse bonus-sporene er noe must for fansen. Ganske dårlige cover-låter gjort på en eller annen øving.
-
- Poser
- Mood: