Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Dezperadoz

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Beste skive

The Dawn of Dying
1
100%
The Legend and the Truth
0
No votes
An Eye for an Eye
0
No votes
 
Total votes: 1
User avatar

Topic author
Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Dezperadoz

Post by Vorax »

Dezperadoz er ett j****g kult band som har fÄtt altfor lite oppmerksomhet her pÄ forumet. Musikken kan vel best beskrives som en blanding av western filmmusikk, country, southern rock og Pantera riff. Jeg mener Ä ha lest at bandet i utgangspunktet var ett sideprosjekt fra Tom Angelripper i sammarbeid med Alex Kraft. Angelripper forlot bandet etter debuten, men har bidratt med noe vokal pÄ de to siste skivene ogsÄ.

Debuten The Dawn of Dying er sÄ som sÄ, med en og annen godlÄt, men album nr to The Legend and the Truth er veldig bra og anbefales pÄ det sterkeste. An eye Forf An Eye var dessverre en liten nedtur, men ogsÄ her finnes noen godlÄter.

Her er noen smakebiter. Dessverre fant jeg kun to lÄter pÄ youtube fra The Legend, selvfÞlgelig ikke de beste lÄtene.

Image
http://www.youtube.com/watch?v=Eun4K3ahBZY

Image

http://www.youtube.com/watch?v=dOYE0OeY ... re=related

Image

http://www.youtube.com/watch?v=OfUmiyvaU8c

User avatar

Marken
Rocker
Rocker
Posts: 1108
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Marken »

Liker konseptet ettersom cowboyer er beintÞffe, men mangler litt fÞr jeg tar av pÄ musikken.
Har kun hÞrt noen fÄ lÄter fra skive nummer to og tre.

User avatar

Conroy Bumpus
Poser
Poser
Posts: 239
Joined: 04 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Conroy Bumpus »

Enig med Marken. Konseptet er bedre enn utfĂžrelsen, dessverre.
Image


SoundOfNoise1
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 26 Oct 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by SoundOfNoise1 »

Enig med Marken her. Konseptet er tÞft nok, men det blir noe som mangler nÄr Tyskere skal fremstÄ som rotekte "cowboys". Mulig jeg er sneversynt, men synes det mÄ Amerikanere til for Ä fÄ til dette ordentlig.

Denne gjengen fra sÞrstatene er tidvis inne pÄ noe: www.myspace.com/mayleneandthesonsofdisaster
Hillbilly-rock/country krysset med Deliverance filmen, Pantera, Lamb Of God, Kid Rock og Clutch. Muligens gjÞr de alt de kan for Ä selge rompa si til husmÞdre og tenÄringer, men blir allikevel mer "true" enn Desperados synes nÄ jeg. Tidvis fett som fy selv om "teenage-rock" tendensene er litt vel tydelig enkelte steder.

Image
Image

User avatar

Terrorsatan
Belieber
Belieber
Posts: 102
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Terrorsatan »

Marken wrote:Liker konseptet ettersom cowboyer er beintÞffe, men mangler litt fÞr jeg tar av pÄ musikken.
Har kun hÞrt noen fÄ lÄter fra skive nummer to og tre.
Det er de to skivene jeg har, og jeg er ogsÄ enig. AltsÄ, jeg synes de to-tre fÞrste lÄtene er bra. Deretter heller det til midt pÄ treet og holder seg der synes jeg.

User avatar

Topic author
Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Terrorsatan wrote:
Marken wrote:Liker konseptet ettersom cowboyer er beintÞffe, men mangler litt fÞr jeg tar av pÄ musikken.
Har kun hÞrt noen fÄ lÄter fra skive nummer to og tre.
Det er de to skivene jeg har, og jeg er ogsÄ enig. AltsÄ, jeg synes de to-tre fÞrste lÄtene er bra. Deretter heller det til midt pÄ treet og holder seg der synes jeg.
Jeg gav The Legend And The Truth 4.5/6 da den kom, og den holder nok fremdeles. Ergo er det overhodet ikke snakk om noe mesterverk, men jeg syns mange av lÄtene er j****g bra. De fire fÞrste, samt March To destiny er kanon. Resten holder ogsÄ mÄl, men er nok ikke pÄ samme nivÄ. De to andre skivene inneholder bÄde fugl og fisk, men det som er bra er ogsÄ j****g tÞft.

MAYLENE AND THE SONS OF DISASTER lÄt heil greit, men jeg holder forelÞpig en knapp pÄ Dezperadoz.


SoundOfNoise1
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 26 Oct 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by SoundOfNoise1 »

Vorax wrote:MAYLENE AND THE SONS OF DISASTER lÄt heil greit, men jeg holder forelÞpig en knapp pÄ Dezperadoz.
I don`t blame you og det kjipe med Ă„ bli eldre og klokere er det at man innser enkeltes greie med det Ă„ like denne:
Image

Mens de fleste spyr av samme "JAPSE-PLASTIC" og kun bryr seg om denne:
Image

Det andre bildet er "THE REAL s**t" mens Þverste bildet er "THE FALSE s**t" Eneste som gjelder er Ä "Follow Your Heart" som ironisk nok var en lÄt av Kanadiske Triumph, som ikke har noe med det "THE MOST REAL s**t" fra England Ä gjÞre....bortsett fra at navnet er det samme da
Image

Moralen er som Kanadiske Triumph sa: Follow Your heart og drit i alt annet.
Image


SoundOfNoise1
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 26 Oct 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by SoundOfNoise1 »

Sorry for fylleposter folkens..... Egentlig sÄ vet vi alle at U.S.A vinner ALLTID!!! nÄr det kommer til "THE REAL s**t"
Image
Image


SoundOfNoise1
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 26 Oct 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by SoundOfNoise1 »

Sorry glemte at "MAFIA-ITALIA" ville inn her og gruse alle med usle 250 ccm kontra Boss Hoss sine 5700 ccm. GO SOPRANOS!!!
Image
Image

Locked Previous topicNext topic