Poison
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
Det ble Flesh and Blood, utvilsomt bandets beste
Look what the cat dragged in synes jeg er litt overvurdert i forhold til hva den har fått av oppmerksomhet - mens Crack a smile var en skikkelig opptur
Look what the cat dragged in synes jeg er litt overvurdert i forhold til hva den har fått av oppmerksomhet - mens Crack a smile var en skikkelig opptur
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Open Up And Say... Ahh! . Et band som jeg alltid har sett på som middels bra, men denne skiven er iallefall godkjent.
-
- Belieber
- Mood:
Dick_Hardy wrote:Ok, da hadde ikke jeg noe bedre å ta meg til enn å lage en Poison-poll. Stem på din favoritt og ranger alle platene.
1: Look What The Cat Dragged In
2: Open Up And Say... Ahh!
3: Flesh & Blood
4: Native Tongue
5: Crack A Smile
Omtrent sånn ja...
BruunoRamone wrote:Dick_Hardy wrote:Ok, da hadde ikke jeg noe bedre å ta meg til enn å lage en Poison-poll. Stem på din favoritt og ranger alle platene.
Omtrent sånn ja...
Stemmer relativt bra for min del også dette. Debuten er sterk den bare man tar seg tid til den.
-
- Poser
- Mood:
AORGuru wrote:BruunoRamone wrote:Dick_Hardy wrote:Ok, da hadde ikke jeg noe bedre å ta meg til enn å lage en Poison-poll. Stem på din favoritt og ranger alle platene.
Omtrent sånn ja...
Stemmer relativt bra for min del også dette. Debuten er sterk den bare man tar seg tid til den.
Bah 20 år (86-06) er vel mer enn lang nok tid...right Bare en håndfull av låtene holder mål, produksjonen holder ikke vann heller
-
Topic author - Poser
- Mood:
Det er det som er så sjarmerende med den, Lyncho. At produksjonen ikke er så kanon.
Dessuten er låtene KONGE!
(Flesh & Blood er litt for lang, ellers ville jeg nok plassert den høyest)
Dessuten er låtene KONGE!
(Flesh & Blood er litt for lang, ellers ville jeg nok plassert den høyest)
-
- Belieber
- Mood:
Usikker her. Blir nok enten Open Up... eller Flesh & Blood. Sistnevnte kunne med fordel inneholdt ei låt eller to mindre. Side to har liksom aldri fått meg til å tenne helt, mens side én står til en overlegen 6'er. Debuten har sin sjarm og et par kanonlåter, men den er ikke jevn nok til å slå de to påfølgende. Open Up... er grom! Stemmer på den pga Nothing but a good time og Fallen Angel. (Poisons beste låt!)
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
-
- Poser
- Mood:
torjo wrote:Ikke min kopp med gift.
Har bare hørt enkeltlåter uten å bli spesielt imponert.
Gjør deg selv tjenesten å sjekk ut Flesh & Blood Torjo, med 80 talls Gla(m) Hardroker'e som;
Valley Of Lost Souls, Ride The Wind, Don't Give Up An Inch, Life Loves A Tragedy, Poor Boy Blues og ikke minst min ultimate Poison-favoritt
Come Hell Or High Water - Gla'Glam du ikke kan unngå å bli gla i
-
- Belieber
- Mood:
Steve-Peck wrote:Usikker her. Blir nok enten Open Up... eller Flesh & Blood. Sistnevnte kunne med fordel inneholdt ei låt eller to mindre. Side to har liksom aldri fått meg til å tenne helt, mens side én står til en overlegen 6'er. Debuten har sin sjarm og et par kanonlåter, men den er ikke jevn nok til å slå de to påfølgende. Open Up... er grom! Stemmer på den pga Nothing but a good time og Fallen Angel. (Poisons beste låt!)
Kongesang!
-
- Belieber
- Mood:
Stemmer Look What The Cat Dragged In.......
Open Up.......er helt ok, desverre inneholder den Poisons dårligste låt: Every Rose Has Its Thorn, noe som trekker ned.
Fikk sett bandet live i 90` , bra konsert.
Open Up.......er helt ok, desverre inneholder den Poisons dårligste låt: Every Rose Has Its Thorn, noe som trekker ned.
-
- Beliebe
- Mood:
Within_Temptation wrote:Stemmer Look What The Cat Dragged In.......
Hehe, du har ikke sett humoren i den låta. Jeg tenker kun Dr.Hook og Cover of the Rolling Stone når jeg hører Every Rose, med utpreget sørstatsdialekt... Hysterisk morsomt! Mulig man trenger kraftige mengder øl for å komme i rett sinnsstemning, men det er stort sett i full tilstand jeg hører på Poison uansett
-
- Poser
- Mood:
Til ære for de "nyfrelste og dekadente" sjelene, for sent med poll men -"who gives a shaite"
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
1. Flesh & Blood, uten tvil!
Den er mer moden, men allikevel "true" til det soundet Poison starta med. Litt dumt singlevalg var Unskinny Bop kanskje, da dette er en av skiva's dårligste låter
2. Look What The Cat Dragged In
Har ikke holdt seg så bra, men inneholder kun 1 skikkelig dårlig låt (Blame It On You). Produksjonen er ganske begredelig og leadvokal dubbinga er skikkelig uprofft gjort, men allikevel en svært god plate
3. Open Up And Say Ahh!
De låtene som er virkelig bra her er bedre enn det meste fra LWTCDI. Desverre er det ikke så mange kanonlåter her og man blir også nødt til å slite med driiit som Good Love
Etter det mistet jeg interessen for Poison. Kjøpte Crack A Smile for 39,- fra Ginsa, men den gjorde lite for meg
Den er mer moden, men allikevel "true" til det soundet Poison starta med. Litt dumt singlevalg var Unskinny Bop kanskje, da dette er en av skiva's dårligste låter
2. Look What The Cat Dragged In
Har ikke holdt seg så bra, men inneholder kun 1 skikkelig dårlig låt (Blame It On You). Produksjonen er ganske begredelig og leadvokal dubbinga er skikkelig uprofft gjort, men allikevel en svært god plate
3. Open Up And Say Ahh!
De låtene som er virkelig bra her er bedre enn det meste fra LWTCDI. Desverre er det ikke så mange kanonlåter her og man blir også nødt til å slite med driiit som Good Love
Etter det mistet jeg interessen for Poison. Kjøpte Crack A Smile for 39,- fra Ginsa, men den gjorde lite for meg
-
- Poser
- Mood:
Min rangering;
1. Flesh & Blood
2. Open Up And Say... Ahhh!
3. Crack A Smile (denne var overraskende bra - lukter litt på andreplassen faktisk!)
4. Native Tongue
5. Look What The Cat Dragged In
Har dog ikke hørt de 2 siste studioskivene Power to the People og Hollyweird ennå, ei heller den blodferske coverskiva Poison'd. Sistnevnte hadde vel uansett blitt utelatt som poll-alternativ....
1. Flesh & Blood
2. Open Up And Say... Ahhh!
3. Crack A Smile (denne var overraskende bra - lukter litt på andreplassen faktisk!)
4. Native Tongue
5. Look What The Cat Dragged In
Har dog ikke hørt de 2 siste studioskivene Power to the People og Hollyweird ennå, ei heller den blodferske coverskiva Poison'd. Sistnevnte hadde vel uansett blitt utelatt som poll-alternativ....