Rare ting i vannet
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Rare ting i vannet
Alien-fisk har ikke så mye med flyskrekk å gjøre, så her er egen tråd for rare ting i vannet. Enten de er er dritstore, små, ekle, stygge, fine, har hender, kule farger eller blablabla.
(Det er ikke en tråd om dette fra før, annet en mongotråden?)
(Det er ikke en tråd om dette fra før, annet en mongotråden?)
The Countess laughs and sips her wine.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Liker ikke å komme borti ting som flyter i vannet når jeg bader, som søppel, tang osv. men det er bare fordi jeg er redd for at det kan være brennmaneter. Uten de manetene ville jeg aldri være redd for noe når jeg bader i vannet i fjoren her hjemme.
Sånne eksotiske havdyr kan derimot være ganske gufne, men de øverste der ser ikke så skumle ut, ligner jo på noe man kan se på barne-tv.
Sånne eksotiske havdyr kan derimot være ganske gufne, men de øverste der ser ikke så skumle ut, ligner jo på noe man kan se på barne-tv.
-
- Belieber
- Mood:
Nei, den er ute på DVD i statane no, meinar eg.Øl wrote:Shitrock wrote:Mega Shark vs Giant Octopus:
http://www.youtube.com/watch?v=Fa7ck5mcd1o
Åhå! Denne MÅ eg få sett. Det er ikkje kødd, vel?
For eit liv
-
- Belieber
- Mood:
Sjøen er ca mer creepy enn rommet, luften og jorden til sammen. Liker ikke digre ting i vannet....eller småting som kan svømme opp i urinrøret osv...argh
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"
-
- Poser
- Mood:
d***n. Det var maneten sin.evilbanana wrote:http://www.blogcdn.com/www.divester.com ... lyfish.jpg