Din Dimmu Borgir-favoritt
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Din Dimmu Borgir-favoritt
Hepp, så ingen tråd om akkurat dette så lagde like godt en poll. Min personlige favorittskive er Enthrone Darkness Triumphant. Skulle gjerne skrevet mer, men klokka er ti på 06 og jeg har nattvakt, så zzzzzzzzzzz...
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieber
- Mood:
Tja, nå spør du vanskelig
Det er ganske lenge sida jeg har hørt på Dimmu, men jeg vil tippe jeg havner på enten Puritanical Euphoric Misanthropia eller Devil's Path
Det er ganske lenge sida jeg har hørt på Dimmu, men jeg vil tippe jeg havner på enten Puritanical Euphoric Misanthropia eller Devil's Path
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
For All Tid. Da Dimmu var bra.
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Spiritual Black Dimensions er muligens min favoritt, den har ihvertfall favorittlåta.
Men For All Tid er også veldig bra, grom stemning på den skiva. Death Cult Armageddon er også j****g fet. Faktisk så har Dimmu Borgir utelukkende gitt ut gode skiver, der Stormblåst trolig er den jeg liker minst.
Men For All Tid er også veldig bra, grom stemning på den skiva. Death Cult Armageddon er også j****g fet. Faktisk så har Dimmu Borgir utelukkende gitt ut gode skiver, der Stormblåst trolig er den jeg liker minst.
Vidar wrote:Hepp, så ingen tråd om akkurat dette så lagde like godt en poll. Min personlige favorittskive er Enthrone Darkness Triumphant. Skulle gjerne skrevet mer, men klokka er ti på 06 og jeg har nattvakt, så zzzzzzzzzzz...
Det er også min favorittskive av dem, men liker alle skivene pluss Masses for a new messiah låta.
-Tidfall
-
- Belieb
- Mood: