Siste instrument som du har kjøpt?
-
- Be
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Be
- Mood:
En nyyydelig LTD EC-1000 STBC DeLuxe i boks pr. januar 2006. Kjøpt i USA for 4.500,-NKR. Ser at prisen er 12.995,-NKR på Kick Music ehandel, så jeg har da grunn til å glise
HMMM, fargen blir feil på dette bildet. MYE bedre i virkeligheten.
Ellers ble det en IBANEZ SZ720FM forrige gang jeg var Over There i fjor våres. Betalte omtrent det samme for den som for LTD'en. Vet faktisk ikke hva den ville ha kostet her da det ikke ser ut til at den selges her i landet. Også det en veldig bra gitar:
HMMM, fargen blir feil på dette bildet. MYE bedre i virkeligheten.
Ellers ble det en IBANEZ SZ720FM forrige gang jeg var Over There i fjor våres. Betalte omtrent det samme for den som for LTD'en. Vet faktisk ikke hva den ville ha kostet her da det ikke ser ut til at den selges her i landet. Også det en veldig bra gitar:
-
- Belieber
- Mood:
Ukulele og en sånn dings man snurrer og lager bråk.. ala det fotball pøbler og russ bruker når de ikke bråker nok med kjeften
Framföralt har ni båda bobil och bläkksprut...
europhiend wrote:Ukulele og en sånn dings man snurrer og lager bråk.. ala det fotball pøbler og russ bruker når de ikke bråker nok med kjeften
heter vel noe som står i stil med det den gjør ihvertfall. larme eller bråketing ellerno
Digitus Impudicus!
-
- Belieber
- Mood:
Munnharpe?europhiend wrote:Ukulele og en sånn dings man snurrer og lager bråk.. ala det fotball pøbler og russ bruker når de ikke bråker nok med kjeften
Siste eg kjøpte var vel ein washburn bass.. eller var det ein jackson rr3? husker ikkje.. neste på inkjøpslista blir vel "bærbart"elektriskmidislagverk! ganske kult..
husker ikke, trur det er snakk om en munnharpe for et par år siden.
ellers har jeg betalt en gitar, venter bare på at den skal bli ferdig, noe jeg håper skjer snart.
ellers har jeg betalt en gitar, venter bare på at den skal bli ferdig, noe jeg håper skjer snart.
JØRGEN! YOU'RE RUNNING THE WRONG DIRECTION!!
Hege wrote:Nye utgivelser pleier å være kjipt.
-
- Belieber
- Mood:
Kalles vel ei kråkesmelle (har ihvertfall hørt det uttrykket.)europhiend wrote:Ukulele og en sånn dings man snurrer og lager bråk.. ala det fotball pøbler og russ bruker når de ikke bråker nok med kjeften
Sist kjøpte var vel Beasten min (BC Rich), men siste rekvisita var ei cellokasse som var langt dyrere enn noen av gitarene mine.
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.