Attacker
ATTACKER ANNOUNCE BOBBY "LEATHERLUNGS" LUCAS AS NEW VOCALIST!
Attacker has been joined by Bobby "Leatherlungs" Lucas (Seven Witches, Overlorde, Morbid
Sin) as their new vocalist. Lucas is still currently in Overlorde, who are working towards a
release of their own.
According to drummer Mike Sabatini, the band will focus on new material for their as of yet
untitled next album that they expect to release by years end. Adding "We are extremely
excited to have Bobby in the ranks bringing his talent to the table, we couldn't have asked for
a better addition to the band, GAME ON!".
" We've had a long but well needed break and are
looking forward to playing shows again." We do what we do for the love of it and for the fans
that do appreciate it and for no other reason than that. This stuff is in our blood!"
Bobby Lucas commented.
"I am very happy and excited to be a part of the amazing ATTACKER!
This is a band I have been a fan of since first hearing them on Metal Massacre 5 back in '86! I was
hoping the right gig would eventually come along...I have been out of the original scene far too long,
and here we are! It all seemed to fall into place. This band is right up my alley, classic TRUE POWER
METAL! Hailz to all the ATTACKER fans. See you soon!"
Jaja, det blir kanskje bra det. Mest interessant at Overlorde skal gi ut noe nytt IMO, selv om Attacker har vært bra saker. Return of the Snow Giant er bedre enn alle skivene til Attacker.
Nei fytterakker'n!!! dette bandet er ikke i nærheten av å inneha kvalitet, ihvertfall ikke på de to første skivene. Jeg har ikke hørt de andre, for de to skivene var mer enn nok, Av de to, er nok The Second Coming den klart "beste", men fy for s***n... og tvi vøre!!!
Goatfog wrote:Tidenes LOL-post over.
Er ikke helt klar for Overlorde-vokalisten bak mikrofonen i Attacker, men jeg skal følge med okke som. Kan jo kanskje bli ok.
Det som er LOL er vel at det sitter folk rundt omkring og mener at dette er grisefett.
På Battle At Helms Deep finnes det jo ikke et eneste bra spor. Den minst dårlige er kanskje The Wrath Of Evermore i kamp med tittelsporet, men disse er jo også latterlig dårlige.
På The Second Coming bedra det seg ganske mye, hvor låter som Zero Hour og Captives Of Babylon nesten kan karakteriseres som hørbare.
Men fremdeles et band jeg ikke har noen intensjoner om å kaste bort mer tid på, med mindre de har gjort noen enorme steg på de to neste.
Attacker er glimrende, men enig i at The Second Coming er en del bedre enn debuten. Det gjelder i høyeste grad sisteska også, men meget tvilsomt om du liker den, Lance, så lenge du ikke liker det gamle.
Bobby Lucas er vel grei nok, i hvert fall i Seven Witches. Overlorde har jeg hørt minimalt av.
Goatfog wrote:Lance wrote:Men nå skal det jo sies at jeg ikke er fan av denne grenen av metal i utganspunktet da.
Nei, ergo er skivene "latterlige dårlige". Som sagt: LOL.
Er det så veldig vanskelig å skjønne da?
Selv om dette ikke er min favorittsjanger, finnes det jo bra skiver her og der, men Attacker er altså så langt fra bra det går an å komme.
Det er vel sånn ca like LOL som at du slakter White Lion, Mötley og Dokken.
Takker Marken
Og jeg føler jo at jeg er sakelig. Jeg hører faktisk på all den musikken jeg kommenterer, jeg slenger ikke dritt bare for å slenge dritt.
Musikk blir man aldri enig om, men s***n hvor gøy det er å diskutere.
Marken wrote:Jeg synes det er helt greit at Lance slakter Attacker i tråden her. Heavy metal-forumet er labrere enn noensinne, så vi bør takke og bukke for den responsen som kommer.
Nei, nei. HM-forumet må være sentrert rundt max ti mennesker, som hyller det ene obskure bandet etter det andre. Blir mer true da, vettu.
Men fra spøk til Halvor, så er "Battle" den sterkeste skiva, og konserten på KIT i 2008 var noe av det mer solide den kvelden. Husker jeg fikk frysninger av "Soul Taker" og gode greier.
Lance wrote:Det er vel sånn ca like LOL som at du slakter White Lion, Mötley og Dokken.
Det er fordi jeg måtte lytte til disse skivene før jeg eventuelt kvitta meg med de. Men legg merke til at jeg ikke gikk inn i de respektive trådene om banda for å kringkaste min misnøye. Men samma det. Jovial LOL og klapp på ryggen og alt det der.
Goatfog wrote:Marken wrote:Jeg synes det er helt greit at Lance slakter Attacker i tråden her. Heavy metal-forumet er labrere enn noensinne, så vi bør takke og bukke for den responsen som kommer.
Nei, nei. HM-forumet må være sentrert rundt max ti mennesker, som hyller det ene obskure bandet etter det andre. Blir mer true da, vettu.
Men fra spøk til Halvor, så er "Battle" den sterkeste skiva, og konserten på KIT i 2008 var noe av det mer solide den kvelden. Husker jeg fikk frysninger av "Soul Taker" og gode greier.
Lance wrote:Det er vel sånn ca like LOL som at du slakter White Lion, Mötley og Dokken.
Det er fordi jeg måtte lytte til disse skivene før jeg eventuelt kvitta meg med de. Men legg merke til at jeg ikke gikk inn i de respektive trådene om banda for å kringkaste min misnøye. Men samma det. Jovial LOL og klapp på ryggen og alt det der.
Haha, neida for all del
Men det er som sagt ganske kult å diskutere musikk, og det hadde jo blitt hakket kjedeligere om alle var enige hele tida