... vel? Stem, og så les hva denne mannen mener.
Ville du nekte å sitte på med en jøde?
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Ville du nekte å sitte på med en jøde?
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Facebook-gruppen «Vi som krever en buddhistisk drosjesjåfør med opparbeidet karmaunderskudd»?
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
- Belieber
- Mood:
-
- Embryo
- Mood:
Fremskrittspartiets stortingsrepresentant Ulf Erik Knudsen har meldt seg inn i Facebook-gruppen «Vi som krever en ikke-muslimsk taxisjåfør».
For en idiotisk måte å starte en "nyhetsartikkel" på.
http://www.facebook.com/pages/Maggot-Farm/37892980299
-
- Belieber
- Mood:
EDA!?! wrote:HVORFOR er det i det hele tatt et poeng å vite noe om taxisjåførens religion?!?!?!
Hvis du har med deg hund kan det være et poeng -
Hunder er urene dyr i henhold til islam. Derfor blir blinde med førerhund avvist av muslimske drosjesjåfører.
- Vi har merket en markant økning i antall henvendelser fra blinde som blir nektet taxiskyss, sier rådgiver Sverre Fuglerud i Norges Blindeforbund til Aftenposten.

The modern world will not be punished. The modern world is the punishment. -NG Davila
Eksdama mi (RIP), var synshemmet og hadde førerhund, og det var noe plagsomt å få drosje her i oslo, da flere spesielt muslimer ikke tok bikkjer med i bilen.
Da jeg hadde hund selv for en 15 år siden, traff jeg endog en drosjesjåfør med stasjonsvogn som mente bikkja kunne ligge bak i bagasjerommet sammen med barnevogna. Enden på visa, var att jeg måtte bestille ny drosje, selv om jeg presiserte jeg hadde hund på første bestilling.
Men konklusjonen av dette er selvfølgelig ikke att jeg krever ikke-muslimske drosjesjåfører, men att alle drosjesjåfører må følge reglene.
-
- Belieber
- Mood:
EDA!?! wrote:Maggotfarm wrote:Fremskrittspartiets stortingsrepresentant Ulf Erik Knudsen har meldt seg inn i Facebook-gruppen «Vi som krever en ikke-muslimsk taxisjåfør».
For en idiotisk måte å starte en "nyhetsartikkel" på.
HAHAHA!
Ser for meg Ulf Erik gå full og ensom gatelangs en mørk aften med sludd i luften, desperat etter å komme seg hjem i sin lune seng. Så sklir det stille og rolig en ledig taxi opp på siden hans med turban bak rattet...
HVORFOR er det i det hele tatt et poeng å vite noe om taxisjåførens religion?!?!?!
Folk med turban er gjerne ikke muslimer da, så da hadde han nok smilt godt.

-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
La oss ikke la tråden degenere til en tråd om faktiske forhold i norske byers taxinæring.
La oss heller feire den evige Jøden!
Ville du nekte å sitte på en jøde?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times