Live Evil 2011

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

TOPIC_AUTHOR
Helle
Belieber
Belieber

Live Evil 2011

Post by Helle »

Synes å huske at Stian flottet seg med at det er hans fortjeneste at Elixir skal spille på Live Evil. Fant ikke igjen tråden, så antar at det ikke finnes en egen Live Evil-tråd. Vel, nå gjør det det.

Skal noen herfra avgårde i år? Vi har kjøpt billetter til begge dagene. Jeg har aldri vært på festival i Britannien før, så er spent på lokale, stemning og folk. Det er i hvert fall en grei mengde gode band som spiller også i år.

Foreløpig line-up:

In Solitude
Age of Taurus
Em Ruinas
Maim
Antichrist
Morbus Chron
Ravens Creed
Elixir
Bunker 66
Jaguar
Black Magic
Aura Noir
Witchgrave

http://www.liveevilfestival.com/lineup/

DisgustingSemla
Belieber
Belieber

Post by DisgustingSemla »

Blir nok tur. Men drar så j****g rett hjem om det blir sånn VIP-tull som i fjor. Satser også på å ikke miste stemmen første dagen. Eller body-search på flyplassen, overvekt på bagasjen og stoppet i tollen. Haha. Krise-tur egentlig.

The Countess laughs and sips her wine.

Stressminister
Rocker
Rocker

Post by Stressminister »

VIP tull? Var jo totaltproblemfritt. Dritfett opplegg, skal i år også, mulig det blir en fet pre-fest på fredagen også.

kattpiss
Beliebe
Beliebe

Post by kattpiss »

Fettrå line-up.

Terror_mit_uns
Poser
Poser

Post by Terror_mit_uns »

oppdaga plutselig at witchgrave var fett!!

Image
Choke! choke! choke! the devil we evoke!

DisgustingSemla
Belieber
Belieber

Stressminister wrote:

VIP tull? Var jo totaltproblemfritt.

Ikke selve VIPen. Det var sikkert fett, for de som var der.
Ikke så fett for meg som for det meste stod utafor helt alene begge dager, fordi alle jeg kjente enten spilte eller grein seg til tribal-bånd, dumpa meg på andre sia av døra, stakk av og hang med de på VIPen istedet. Greit nok. Var sikkert ikke så kult å henge med meg uansett, siden jeg hadde mista stemmen. Men da er det ikke så j****g lett for meg å skaffe meg nye venner heller, haha. Kom heller ikke inn på etterfesten, fordi det viste seg at man måtte ha bånd der og. Så for min del ble Live Evil bare en stor venneløs affære. Takk f**n for mye bra band.

Stian
Rocker
Rocker

Post by Stian »

Har faktisk latt være på bruke VIP både på Sweden og HitS flere ganger, nettopp av den grunn. Folk vil heller sleike Chris Reifert og Dan Lilker på pungen enn å henge med venna sine. f**n meg litt av et opplegg. Very Important Poser.

DisgustingSemla
Belieber
Belieber

Ganske fantastisk, ja.
Den eneste som faktisk ville henge med meg hadde selvfølgelig driti i å lade telefonen sin, og jeg fikk ikke lov til å gå inn på VIP-området for å hente han. Jeg kunne jo selvølgelig sendt noen inn for å hente han, men hei! Jeg hadde jo ingen venner.

Gjorde et j****g dårlig forsøk på å snakke med noen. Så en kjerring som hadde helt lik bag som meg, men stemmen var på vei bort. Så istedenfor å si "nice bag" ble det "ice fag" i pipestemme. Fikk stygge blikk resten av kvelden av hun og gjengen hennes. Det var egentlig veldig morsomt og kunne blitt en bra historie. Men jeg fikk jo ikke fortalt det til noen siden jeg verken hadde stemme eller venner.

lisacarnage
Beliebe
Beliebe

Post by lisacarnage »

blncjdf

Stressminister
Rocker
Rocker

Post by Stressminister »

DisgustingSemla wrote:
Stressminister wrote:

VIP tull? Var jo totaltproblemfritt.

Ikke selve VIPen. Det var sikkert fett, for de som var der.
Ikke så fett for meg som for det meste stod utafor helt alene begge dager, fordi alle jeg kjente enten spilte eller grein seg til tribal-bånd, dumpa meg på andre sia av døra, stakk av og hang med de på VIPen istedet. Greit nok. Var sikkert ikke så kult å henge med meg uansett, siden jeg hadde mista stemmen. Men da er det ikke så j****g lett for meg å skaffe meg nye venner heller, haha. Kom heller ikke inn på etterfesten, fordi det viste seg at man måtte ha bånd der og. Så for min del ble Live Evil bare en stor venneløs affære. Takk f**n for mye bra band.

Bare for å klargjøre så var det ikke noe VIP, det var kun backstagen. Kun artister og crew osv som hadde adgang dit, eller skulle hatt det jaffal. Var der man satt med alt utstyret og stemte gitarene, var ikke no big party der egentlig, bortsett fra at det var lov å røyke der, og vår gratis øl var der.... Jeg hater at alt for mange har adgang til div backstager, sykt dritt å gjøre seg klar før en gig når man har 20 folk som skal feste ved siden av. Verdiløst.
Trudde du mente etterfest-greia, døvt at man ikke kom inn der uten bånd. Var forøvrig j****g fett der og, haha.
Blir en bra Live Evil i år og trur jeg.

DisgustingSemla
Belieber
Belieber

Hørte bare at backstagen var VIP-dritt med skikkelig bra stemning, party og moro. Og at det ikke bare var crew og artister der. Så jeg ble egentlig etterlatt fordi det var fetere å se artister stemme gitarene sine? Haha, fy f**n så bra venner jeg har....

Skal begynne å dele ut bånd til det fåtallet som har lov til å snakke til meg når jeg er på festival.

TOPIC_AUTHOR
Helle
Belieber
Belieber

Post by Helle »

Hahaha, jeg måtte dessverre le av historien din, DisgustingSemla. Men det hørtes virkelig ikke artig ut. Er så utrolig dårlig gjort å forlate venner (eller "venner", tydeligvis) bare fordi man er desperat etter å stjele glasset til en eller annen gitarist og forsøke å pare seg med det etterpå. Minner om det året jeg var på Inferno og måtte være edru pga. sykdom, og alle jeg kjente (eller halvveis kjente) stakk av. Du kan godt få være venn med meg i år, altså.

Slakter_Fjes
Poser
Poser

Post by Slakter_Fjes »

Haha! Jeg opplevde LE som en veldig trivelig og upretensiøs festival, uten nykker, VIP-tull og annet rot. Backstage var det vel stort sett bare Salsten som lagde leven, ellers var det mer gøy foran scenen/i baren.

Opeth82
Poser
Poser

Post by Opeth82 »

Billett og fly i boks. Blir max knall!

Affen wrote:Det går faktisk an å bare holde helt kjeft.

Lothar Schramm
Poser
Poser

Post by Lothar Schramm »

DisgustingSemla wrote:

Hørte bare at backstagen var VIP-dritt med skikkelig bra stemning, party og moro. Og at det ikke bare var crew og artister der. Så jeg ble egentlig etterlatt fordi det var fetere å se artister stemme gitarene sine? Haha, fy f**n så bra venner jeg har....

Skal begynne å dele ut bånd til det fåtallet som har lov til å snakke til meg når jeg er på festival.

Det "vip-området" var bare backstagen, ja. Der har du tre typer mennesker: 1. De som skal være der, artistene som forsøker å gjøre seg klar til konserten, og egentlig bare vil være i fred. 2. Artistene som har spilt, som er blitt så drita at de bare sitter og raller, og venter på mer backstageøl som aldri kommer. 3. De kjipe øl-snyltende folkene som har klart å snike seg forbi vaktene, og etterpå går de kanskje rundt og skryter av at de har vært på "vip-en", og at det var der det skjedde, uten at de har hørt ett eneste band. Takke meg til å gå ut og høre på musikken.

http://www.noposersplease.com
http://www.diskord.net
http://www.facebook.com/katakombenoslo

"In the decay of time and the putridity of ageing, eternal darkness would seem a blessing..."

Stressminister
Rocker
Rocker

Post by Stressminister »

Jepp, høres riktig ut det. Var ikke dog så mange snyltere mener jeg å huske, bortsett fra Alex Thoresen eller hva han heter og dritslitsomme Marco Esposito som jeg GJERNE kunne vært foruten. Gøy var det uansett, og UTELUKKENDE BRA BAND, gleder meg til iår.

DisgustingSemla
Belieber
Belieber

Bare for å gjøre det helt klart, så dere ikke tror jeg er like døll som Marco; Jeg hadde null interesse av å henge på backstagen. Jeg var kun pissed fordi jeg har dårlige venner som heller ville være der enn å henge med meg, siden jeg var der for to ting; Band og henge med folk. (Selvfølgelig ekstra lame når de sier at det er dritfett der og ikke ofrer en tanke på å spørre om de skal prøve å få meg inn så jeg får vært med folk jeg kjenner)

f**n ta Marco ass. Jeg har snakket en del med han, hjulpet han med HITS-info og vært over gjennomsnittlig snill. Og når vi var i Berlin på bursdagen min kom han bort og ga Kristian en øl. Som han nesten ikke kjenner. På min bursdag. Gadd såvidt si hei til meg, og ville kun snakke med Kristian. Prakteksempel på de folka jeg nettop har snakket om. Driter i de som faktisk har vært hyggelig mot deg, men kun bry seg om folk som spiller i band. j****g koselig at han spytter deg i absolutt hele trynet når han snakker og. Taper.

Men nok om det, nå kaprer jeg hele tråden her.
Satser på at jeg får til tur i år og. Har j****g lyst til å se Morbus Chron!

Lothar Schramm
Poser
Poser

Post by Lothar Schramm »

Ingen fare, ville bare nyansere bildet, siden du hadde fått inntrykk av at backstagen var et fantastisk sted å være under Live Evil.

For øvrig knall festival, høy kozefaktor, skulle gjerne dratt i år igjen, men nå står allerede tre andre festivaler på programmet utover høsten, så da får man se det an.

http://www.noposersplease.com
http://www.diskord.net
http://www.facebook.com/katakombenoslo

"In the decay of time and the putridity of ageing, eternal darkness would seem a blessing..."

Grimgor
Belieber
Belieber

Post by Grimgor »

Haha, jeg fikk ikke tribalbånd før andre dagen, selv om jeg var på liste og dritt. Og FOR THE RECORD fikk jeg ikke en eneste j***a øl jeg ikke betalte for. Gikk der vel kun for å røyke mellom gigs og sånn.

Uansett dritfett opplegg for min del, fatter det var kjipt for de som ikke slapp inn backstage, men mener og huske det var en gjeng som ikke kom inn på festivalen i det hele tatt fordi de gikk sammen med en nazisympatør eller noe. DET er sikkert tusen ganger kjipere.

Stian
Rocker
Rocker

Post by Stian »

Haha, snylter.

Locked Previous topicNext topic