Disneyland After Dark
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Disneyland After Dark
Hadde nylig en gjennomgang av D.A.D.-skivene igjen. Herlig band, selv om de nyere skivene ikke holder samme nivå som de gamle. På Helpyourselfish begynte de å bli mer "seriøs" og poppa, og mista mye av den sjarmen de hadde før. Men uansett er fortsatt D.A.D. et glimrende liveband, noe liveskiva Psychopatico er et godt bevis på. No Fuel...var mitt første møte med bandet, og jeg var kjapt ute med å skaffe meg samlinga D.A.D. Special. Riskin' It All kjøpte jeg samme dag som den kom ut, og samme med Helpyourselfish og tidligere nevnte Psychopatico - Live. De nyeste skivene har jeg latt være å kjøpe, da jeg rett og slett ikke har kicka på noe etter Simpatico.
Personlig favoritt er for meg både D.A.D. Draws a Circle og No Fuel Left for the Pilgrims. Elsker begge disse skivene, men velger til slutt No Fuel av sentimentale årsaker
Personlig favoritt er for meg både D.A.D. Draws a Circle og No Fuel Left for the Pilgrims. Elsker begge disse skivene, men velger til slutt No Fuel av sentimentale årsaker
-
- Belieber
- Mood:
Mitt første møte med bandet var også No Fuel... Digger den som f**n ennå. Prøvde meg da, som deg, på noen av de tidligere greiene deres også, men hos meg falt det ikke i smak. Blei litt mye ku-punk og litt lite r'n'r.
Kjøpte Riskin' It All med en gang den kom, men hoppa fort av igjen da jeg hørte den "oppdaterte lyden" på Helyourselfish.
MAO, de platene jeg har i dag er kun Fuel og Riskin' og det er hipp som happ hvem jeg synes er best. No Fuel har kanskje 1 eller 2 god låter mer enn Riskin, men Riskin har bedre produksjon og mye mer detaljer og høre på i låtene.
Dagsformen i dag velger Riskin It All, men i morra er jeg sikkert uenig igjen:-)
Kjøpte Riskin' It All med en gang den kom, men hoppa fort av igjen da jeg hørte den "oppdaterte lyden" på Helyourselfish.
MAO, de platene jeg har i dag er kun Fuel og Riskin' og det er hipp som happ hvem jeg synes er best. No Fuel har kanskje 1 eller 2 god låter mer enn Riskin, men Riskin har bedre produksjon og mye mer detaljer og høre på i låtene.
Dagsformen i dag velger Riskin It All, men i morra er jeg sikkert uenig igjen:-)
Har ikke hørt noe etter Helpyourselfish, men synes alle de tre første er knall. Den fjerde er heller ikke ille, men syntes de begynte å bli litt puslete der. Helpyourselfish oppfordret ikke til videre engasjement.
Velger andreskiva i dag, for å bryte med mønsteret.
Velger andreskiva i dag, for å bryte med mønsteret.
-
- Poser
- Mood:
No Food Left For The Children som en bekjent av meg trodde at plata het back in the late 80's! Likte de 4 første godt men synes de tryna derifra, og hva liveband angår så er jeg slettes ikke overbevist etter å ha bivånet dem på SRF i 2004! Riktignok eneste gig'en jeg har sett med dem, men de var utvilsomt en av mine store skuffelser på SRF det året - gadd ikke engang å se ferdig gig'en
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Belieber
- Mood:
Har ikke hørt noe av de fire siste skivene, så jeg følger nok strømmen og velger No Fuel... Tviler på at de kommer opp mot den uansett.
-
- Belieber
- Mood:
Ujevnt band egentlig. Det som er bra er jævli bra og de har en del som ikke fenger så veldig.
Jeg synes humoren på de første skivene er bra. De to siste skivene de har gitt ut er egentlig favoritter de også.
Jeg synes humoren på de første skivene er bra. De to siste skivene de har gitt ut er egentlig favoritter de også.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Within_Temptation wrote:Riskin' It All
Meget bra band..............skal se de live på fredag!
Håper for din del at de er atskillig bedre i Kvinesdal enn de var på SRF
Jeg tror vi må endre trådtittelen, ellers risikerer vi å bli saksøkt.
OT: Jeg har faktisk ikke sjekket ut dette bandet enda. Det nærmeste jeg kom var da jeg var i Køben for 3 år siden, og en sjappe hadde en kampanje på katalogen deres. Andre prioriteringer ble gjort da.
OT: Jeg har faktisk ikke sjekket ut dette bandet enda. Det nærmeste jeg kom var da jeg var i Køben for 3 år siden, og en sjappe hadde en kampanje på katalogen deres. Andre prioriteringer ble gjort da.
Ta tårnet, Ebralidze!
thesunni wrote:Må bare få si; kommer ikke over hvor fantastisk bra bandnavnet egentlig er.
Var. De fikk jo som kjent en "oppfordring" om å bytte navn. Alternativet var antageligvis søksmål som ville fått Greven til å se ut som han var ajour.
Heeahea, hvem ble de saksøkt av? Disneyland??Stian wrote:thesunni wrote:Må bare få si; kommer ikke over hvor fantastisk bra bandnavnet egentlig er.
Var. De fikk jo som kjent en "oppfordring" om å bytte navn. Alternativet var antageligvis søksmål som ville fått Greven til å se ut som han var ajour.
-
- Belieber
- Mood:
thesunni wrote:Fantastisk. KA-TSJING, KA-CHING $$$Stian wrote:Disney-konsernet, ja.
Ja, hukser det var litt oppstyr rundt dette en periode.
Er derfor Disneyland Law fra Riskin' It All heter D. Law også.... Amerikanere er vanskelige med varemerkene sine innimellom
-
- Poser
- Mood:
JonathanSaxx wrote:thesunni wrote:Fantastisk. KA-TSJING, KA-CHING $$$Stian wrote:Disney-konsernet, ja.
Er derfor Disneyland Law fra Riskin' It All heter D. Law også.... Amerikanere er vanskelige med varemerkene sine innimellom
Er tross alt bare Cola som er større på verdensbasis enn Disney, og de er nok ikke nådige nei Skjønner ikke helt at et band skulle få til for å skade Disney's renomme, ettersom Walt selv visstnok var Nazisympatisør i følge en dokumentar jeg så engang......
-
- Belieber
- Mood:
Lynchomaniac wrote:JonathanSaxx wrote:thesunni wrote:Fantastisk. KA-TSJING, KA-CHING $$$Stian wrote:Disney-konsernet, ja.
Er tross alt bare Cola som er større på verdensbasis enn Disney, og de er nok ikke nådige nei Skjønner ikke helt at et band skulle få til for å skade Disney's renomme, ettersom Walt selv visstnok var Nazisympatisør i følge en dokumentar jeg så engang......
Bei, var det jeg mente også. Det er sjelden snakk om noen "skade vurdering" med store selvskaper av denne typen. Her eier vi navnet og det skal f**n meg ingen andre få bruke hahaha.... Skjønner det jo litt også da, men D.A.D. hadde jo en veldig kul pakke med Disneyland greia synes jeg