Keep It True
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Keep It True
Her er line-up'n for kommende KIT:
LÄÄZ ROCKIT (USA)
(exclusive German Show)
DIAMOND HEAD (UK)
SABBAT (UK)
(Original "Dreamweaver" Line Up!!)
LETHAL (USA)
(First Time In Europe)
ARTILLERY (DEN)
PILEDRIVER (CAN)
(First Time In Europe)
DEFENDER (HOL)
TWISTED TOWER DIRE (USA)
BULLET (SWE)
CAULDRON (CAN)
(ex-GOAT HORN)
Samstag, 14. April 2007
Tauberfrankenhalle Lauda-Königshofen
KEEP IT TRUE VIII
“Storm Of Steel”
DESTRUCTOR (USA)
(exclusive European Show)
TANKARD (GER)
WARRANT (GER)
IVORY NIGHT (GER)
Å ja, frister en smule. Lethal er garantert konge. Det hele kommer an på Artillery. Har en mistanke om at de spiller mest fra de to første skivene, men skal sende dem en mail. Forhøre meg om By Inheritance blir prioritert. Isåfall er Marken på plass med Europe-trøye. Talas. Ugh.
LÄÄZ ROCKIT (USA)
(exclusive German Show)
DIAMOND HEAD (UK)
SABBAT (UK)
(Original "Dreamweaver" Line Up!!)
LETHAL (USA)
(First Time In Europe)
ARTILLERY (DEN)
PILEDRIVER (CAN)
(First Time In Europe)
DEFENDER (HOL)
TWISTED TOWER DIRE (USA)
BULLET (SWE)
CAULDRON (CAN)
(ex-GOAT HORN)
Samstag, 14. April 2007
Tauberfrankenhalle Lauda-Königshofen
KEEP IT TRUE VIII
“Storm Of Steel”
DESTRUCTOR (USA)
(exclusive European Show)
TANKARD (GER)
WARRANT (GER)
IVORY NIGHT (GER)
Å ja, frister en smule. Lethal er garantert konge. Det hele kommer an på Artillery. Har en mistanke om at de spiller mest fra de to første skivene, men skal sende dem en mail. Forhøre meg om By Inheritance blir prioritert. Isåfall er Marken på plass med Europe-trøye. Talas. Ugh.
Iallefall fire band som har vært fett å sett. Spesielt Sabbat og Tankard. .
-
- Belieber
- Mood:
Jeg har veldig lyst til å dra, men er altfor distré til å reise alene. Si fra om det er noen som skal avgårde. Marken og Knuthulhu vet jeg har vært inne på tanken.
leifk wrote:Jeg har veldig lyst til å dra, men er altfor distré til å reise alene. Si fra om det er noen som skal avgårde. Marken og Knuthulhu vet jeg har vært inne på tanken.
For distré?! Den var ny. Jeg tror nok jeg skal, men jeg skal bruke litt tid til å tenke over det. Regner med Stefan skal, så da reiser jeg vel med han.
"Even s***n wears leather"
knuthulhu wrote:leifk wrote:Jeg har veldig lyst til å dra, men er altfor distré til å reise alene. Si fra om det er noen som skal avgårde. Marken og Knuthulhu vet jeg har vært inne på tanken.
For distré?! Den var ny. Jeg tror nok jeg skal, men jeg skal bruke litt tid til å tenke over det. Regner med Stefan skal, så da reiser jeg vel med han.
Greit at jeg henger meg på i så fall? Ikke tenk for lenge da, billettene til warmup blir jo kjapt borte.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
leifk wrote:Jeg har veldig lyst til å dra, men er altfor distré til å reise alene. Si fra om det er noen som skal avgårde. Marken og Knuthulhu vet jeg har vært inne på tanken.
Er fortsatt gira på tur, men foreløpig litt usikker. Hadde vært artig å passet på deg.
Mye fett ja. Sabbat skulle jeg likt å sett, vurdere tur ja. er vel også på høytid at dreamweaver blir re-utgitt også.
Men litt off-topic. Hvor kan man få tak i Goat Horn - Storming The Gates skiva? Web shopen dems er stengt. Var dum og ikke slo til mens den fortsatt var oppe.
Men litt off-topic. Hvor kan man få tak i Goat Horn - Storming The Gates skiva? Web shopen dems er stengt. Var dum og ikke slo til mens den fortsatt var oppe.
Goregasm wrote:Mye fett ja. Sabbat skulle jeg likt å sett, vurdere tur ja. er vel også på høytid at dreamweaver blir re-utgitt også.
Du kan prøve denne for Goat Horn: http://www.iron-pegasus.com/
Hvis de ikke har den kan du bare sende mail til dem og spørre. De pleier å være medgjørlige.
"Even s***n wears leather"
-
- Poser
- Mood:
er veldig fristende detta, men kommer veldig tett oppi inferno + at penger kan bli et problemm her så det luter til at man må stå over.
Flytter til Oslo, så det er ikke umulig at jeg gjør meg en tur til KiT denne gangen
'Till, in Time's stayless stealthy swing,
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.
AndersMarken wrote:knuthulhu wrote:Vel, jeg har billetter (inkludert warm-up showet). Noen andre som skal eller er dere bleike?
Tja, antageligvis bleik.
Men skal antageligvis på Europe i morgen. True nok det.
Konge. Det gikk med andre ord i orden?... Da drar jeg med meg brødbakern opp til Rune da så blir det Bathory og øl som forspiel ??
Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
-
Topic author - Rocker
- Mood:
HAD wrote:AndersMarken wrote:knuthulhu wrote:Vel, jeg har billetter (inkludert warm-up showet). Noen andre som skal eller er dere bleike?
Tja, antageligvis bleik.
Konge. Det gikk med andre ord i orden?... Da drar jeg med meg brødbakern opp til Rune da så blir det Bathory og øl som forspiel ??
Yes, her er det i orden! Ta dere en tur opp til Kløvstad'n, så skal vi kose oss med litt old-school black metal.
AndersMarken wrote:HAD wrote:AndersMarken wrote:knuthulhu wrote:Vel, jeg har billetter (inkludert warm-up showet). Noen andre som skal eller er dere bleike?
Tja, antageligvis bleik.
Yes, her er det i orden! Ta dere en tur opp til Kløvstad'n, så skal vi kose oss med litt old-school black metal.
Ja, fanken. Hvorfor ikke... hehe... Ring når du er i Oslo, så tar vi det derfra...
Metal music we listen