Den Generelle Manowar - tråden.
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Den Generelle Manowar - tråden.
Nå har jeg søkt og søkt men finner ikke den generelle Manowar tråden som var her
Lager derfor en ny her med poll!
I denne tråden er ALLE synspunkt godtatt så bare kjør på for de som ønsker det.
Selv stemmer jeg forøvrig på at alt er fantastisk!!
Slenger også med noen bandphotos av bade ok og tvilsom karakter.
Lager derfor en ny her med poll!
I denne tråden er ALLE synspunkt godtatt så bare kjør på for de som ønsker det.
Selv stemmer jeg forøvrig på at alt er fantastisk!!
Slenger også med noen bandphotos av bade ok og tvilsom karakter.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Haha..særlig ..Du er herved invitert til Skarnes på innflytningsfest! Bare Manowar hele kvelden! Gled degStian wrote:Alt er fantastisk
Du foretrekker din Manowarstramvaier wrote:Lager derfor en ny her med poll!
[_] med hår på brøstet
[_] vokset og polert
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
De 6 første er jevnt over ganske bra, med unntak av enkeltlåter samt de bedritne "bass-soloene" til Joey. De neste 4 er jevnt over drit, med unntak av enkeltlåter.
1.Hail To England 9/10
2.Fighting The World 8/10
3.Into Glory Ride 7/10
4.Kings Of Metal 6,5/10
5.Sign Of The Hammer 6/10
6.Battle Hymns 5,5/10
7.Warriors Of The World 4/10
8.Louder Than Hell 3,5/10
9.The Triumph Of Steel 3/10
10.Gods Of War 1/10
1.Hail To England 9/10
2.Fighting The World 8/10
3.Into Glory Ride 7/10
4.Kings Of Metal 6,5/10
5.Sign Of The Hammer 6/10
6.Battle Hymns 5,5/10
7.Warriors Of The World 4/10
8.Louder Than Hell 3,5/10
9.The Triumph Of Steel 3/10
10.Gods Of War 1/10
Problemet, Affen, er at nå er du så inkonsekvent at folk ikke engang kan snu lista di opp/ned for å få veiledning
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
Topic author - Poser
- Mood:
Synes du virkelig ikke at ei eneste låt på GOW holder mål Affen?
F.eks: King Of Kings, Loki God Of Fire eller Sleipnir?
F.eks: King Of Kings, Loki God Of Fire eller Sleipnir?
-
Topic author - Poser
- Mood:
VOKSET OG POLERT!!!!Porcus wrote:Du foretrekker din Manowarstramvaier wrote:Lager derfor en ny her med poll!
[_] med hår på brøstet
[_] vokset og polert
-
- Embryo
- Mood:
De beste skivene er nok Kings of Metal, Into Glory Ride og Sign of the Hammer. Men jevnt over ett meget bra band, med unntak av 50 % av Gods of War.
Fikk faktisk en telefon fra gitaristen Karl Logan her om dagen! Han ville takke meg personlig for å ha bestilt den nye dvd'n dems (Hell on Earth 5)
Jeg fikk sjokk, og så kom jeg til å tenke på den enorme telefonregninga han kommer til å få om han skal ringe alle som har bestilt dvd'n. Jaja, de har nok råd.
Fikk faktisk en telefon fra gitaristen Karl Logan her om dagen! Han ville takke meg personlig for å ha bestilt den nye dvd'n dems (Hell on Earth 5)
Jeg fikk sjokk, og så kom jeg til å tenke på den enorme telefonregninga han kommer til å få om han skal ringe alle som har bestilt dvd'n. Jaja, de har nok råd.
The more it stays the same, the less it changes
http://www.facebook.com/pages/Maggot-Farm/37892980299
Jøss, stilig gjort.Maggotfarm wrote:Fikk faktisk en telefon fra gitaristen Karl Logan her om dagen! Han ville takke meg personlig for å ha bestilt den nye dvd'n dems (Hell on Earth 5)
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Embryo
- Mood:
Eller så var han veldig ensom og ville ha noen å prate med. Koselig kar uansett.Porcus wrote:Jøss, stilig gjort.Maggotfarm wrote:Fikk faktisk en telefon fra gitaristen Karl Logan her om dagen! Han ville takke meg personlig for å ha bestilt den nye dvd'n dems (Hell on Earth 5)
The more it stays the same, the less it changes
-
- Poser
- Mood:
Haha, stakkars Karl.Maggotfarm wrote:Eller så var han veldig ensom og ville ha noen å prate med.
Bra oppsummert. Manowar var klart best i gamle dagar, men dei kliner fortsatt til innimellom.torjo wrote:Hail To England er best, men Manowar har gitt ut mye bra, særlig i perioden 1982-92. Warriors Of The World er grom den også.
Og ja, jeg står inne for dette.
You treat your step-mother with respect, Pantera!
-
- Spermatozoon
- Mood:
det finnes en del bra til fantastiske låter på de første fire. Dark Avenger, Bridge of Death, Blood of My Enemies, Each Dawn I Die, Thor (The Powerhead), Guyana. egentlig holder det med Dark Avenger og Bridge of Death, blir sjelden bedre enn det. hadde de skrevet mer låter i den klassen kunne de ha spillt inn en 'Dark Quarterer' eller selve 'Hammerheart'en (i 1984! eller kanskje til og med en 'The Spectre Within'?).
og så er Manowar et gateway-band som ser ut til å formidle folk ganske merkelige forestillinger om Heavy Metal, litt som Pantera eller Dimmu Borgir. edit. gikk for Hail To England i pollen, men skulle heller ha valgt enkeltlåter.
og så er Manowar et gateway-band som ser ut til å formidle folk ganske merkelige forestillinger om Heavy Metal, litt som Pantera eller Dimmu Borgir. edit. gikk for Hail To England i pollen, men skulle heller ha valgt enkeltlåter.