Må vel ha en poll om Enslaved også, ikke enkelt å plukke en definitiv favoritt, er lettere å nevne platene jeg IKKE er spesielt glad i, det er Frost, Mardraum og Vertebrae, resten er alle good s**t.
Enslaved
Synes Enslaved har gode låter her og der spredd over de fleste skivene, sammen med en del uinteressante ting, så det er vanskelig å stemme på én enkelt skive. Da får jeg bare la nostalgien råde, og da blir det Eld.
Er veldig glad i Enslaved frem til og med Below The Lights, etter den finner jeg vel ikke en eneste god låt. Hordanes Land, Eld, Vikingligr Veldi, og Frost i den rekkefølgen er favorittene og de som blir spilt mest. Blodhemn er skikkelig undervurdert. Kremskive!
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
Siden jeg oppdaga bandet har jeg hele veien holdt trioen Monumension, Below the Lights og Isa høyt. Ville stemt Monumension for noen år siden. Går kanskje for Below the Lights i dag. Men har faktisk ikke hørt den nyeste, så det bør gjerne gjøres før man stemmer.
-
- Belieber
- Mood:
Vikingligr Veldi har lenge vært min favoritt, men i det siste har jeg hørt mye på Isa.
Spesielt de 4 første låtene på den platen er veldig sterke.
-
- Poser
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Enslaved er j****g bra. Jeg liker så godt som alle platene, men foretrekker helt klart de nyere fra Blodhemn/Mardraum og oppover.