Både gammelt og nytt. Dette er tråden for band du nylig har åpnet øynene for.
I dag har jeg for alvor oppdaget: ICON!
It is currently 29 Apr 2025, 13:19
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
stramvaier wrote:Vil faktisk si Death Angel. Har prøvd meg på et par låter før, men først nå at jeg har fått opp øynene. Har kjøpt sisteskiva som er solid! I tillegg har jeg sjekka ut debuten og Relentless Retribution. Bra saker!
Debuten og andre demoen kun! Helt drøyt å tenke på at Andy Galeon kun var 13 år når de spilte inn demoen, og femten år når de spilte inn debuten. Gud bedre så fett han spiller.
Hege wrote:LeifK wrote:En spesiell skive du har hørt på?
Night of the Crime, ja! Har absolutt ikke sjekka ut resten av discografien, men antar at det er mye ræl? Ser for meg at de er det typiske 80-tallsbandet med DEN ene skiva, og lite annet interessant.
Mulig du kan like debuten, den er mer metal og mindre hardrock.
Post by stramvaier »
sumostig wrote:stramvaier wrote:Vil faktisk si Death Angel. Har prøvd meg på et par låter før, men først nå at jeg har fått opp øynene. Har kjøpt sisteskiva som er solid! I tillegg har jeg sjekka ut debuten og Relentless Retribution. Bra saker!
Debuten og andre demoen kun! Helt drøyt å tenke på at Andy Galeon kun var 13 år når de spilte inn demoen, og femten år når de spilte inn debuten. Gud bedre så fett han spiller.
Var det Gaelon som humrer av alle som trekker fram debuten som sterkeste skiva deres? Jeg har inntrykk av at det er den mest populære skiva deres. The Dream Calls For Blood er veldig bra da!
Det er litt usikker på, men han tar i såfall feil. Latterlig bra skive med dødsfet riffing, rå tromming og en vokal ut av denne verden. Spinnvill skive!
Ikke hørt siste, så jeg skal ikke uttale meg om den. Men jeg greier ikke å se at den skal være bedre enn debuten.
Blood Spill.
Snakker vel en av tidenes demoer gitt. Så fet, og så ukjent at jeg fikk litt mistenkeligheter om at den er spillt inn i nyere tid og forkledd som en gammel demo. Har dog lest her og der at folk påstår å ha sett de live back in the days, så er vel et gammalt band.
Sjekk it out.