Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Nyheter og anbefalinger.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Knugen
Belieber
Belieber
Posts: 50
Joined: 31 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nyheter og anbefalinger.

Post by Knugen »

Extreme metal det tenker jeg.

If you don`t like Image you don`t like metal!!

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Fy f**n sÄ bedritent Sabbat er.

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Lance
Belieber
Belieber
Posts: 118
Joined: 09 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lance »

Denne var sprek. De er amerikanske, noe som gjorde meg litt stum... En skikkelig godbit for de som syns Iron Savior og Sielck er kung.

[thumbnail]http://planetmosh.com/wp-content/upload ... 00x300.jpg[/thumbnail]

Til min forbauselse tror jeg denne skiva kommer til Ä vÊre pÄ topp fem lista ved Ärets slutt. Helt suveren.

Image

User avatar

Lance
Belieber
Belieber
Posts: 118
Joined: 09 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lance »

Veldig bra skive, selv om den er hakket bak debuten. For de som ikke hater italiensk mel. Power :-D

[thumbnail]http://bravewords-public.s3.amazonaws.c ... b1nmo4.jpg[/thumbnail]

Haha, jeg mÄ flire litt sjÞl ogsÄ, av videoen... Men lÄta og skiva er veldig bra, om man liker den slags... Og det gjÞr jo jeg i hvert fall 8)

Denne demoen kom i 2011, men bandet har annonsert at de kommer med skive nÄ i slutten av 2014, eller i begynnelsen av 2015. Dette er det nye bandet til et par av gutta i finske Olympos Mons, for de som digget dem. Jeg nidigget Olympos Mons, og har enorme forventninger til det kommende albumet.

[thumbnail]http://www.metal-archives.com/images/3/ ... 2.jpg?5322[/thumbnail]

Litt lang intro. Selve lÄta begynner 2:20 inn i videoen.

Image


Topic author
sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

Hvorfor i h*****e postes det drittet der i en trÄd om ekstremmetal?


User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Tipper planen til bÄde og var Ä poste i denne trÄden : http://www.screammagazine.com/scream201 ... &start=140

Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

Lance
Belieber
Belieber
Posts: 118
Joined: 09 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lance »

Neimenn f**n da... Det var ikke meningen i det hele tatt...
Kommet borti feil knapp skjĂžnner jeg... Sorry.
Men kan ikke adm. flytte de til riktig plass?

Image

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Alternativt kan de pÞlsefeite potene dine gjÞre alle en tjeneste ved Ä trykke pÄ edit-knappen, fjerne dritten og pelle seg vekk herfra. Det samme gjelder Sabbat-posten som mÄ vÊre det lengste og ironisk nok samtidig det minst interessante innlegget jeg har sett pÄ et forum noensinne. Flyttes til reklame-trÄden.


User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Kjellvete wrote:

Tipper planen til bÄde og var Ä poste i denne trÄden : http://www.screammagazine.com/scream201 ... &start=140

Haha! Sorry :P

Image

User avatar

King_P
Belieber
Belieber
Posts: 133
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by King_P »

It might seem like Cradle Of Filth has been around forever because, well, they have. But even the black metal superstars had their formative period. One of the documents of that time was Total f*****g Darkness, COF’s third demo.

Decibel got the first sneak peak of this old but new material, the track “The Raping Of Faith.” The demos were restored by Dani Filth and former guitarist Paul Ryan (of The King Is Blind) and Cacophonous Records founder Frater Nihil. The upcoming album due in mid-May will include a remastered version of the demo along with material that’s been shelved for two decades. So if you dig Cradle of Filth this should be pretty sweet.

http://www.decibelmagazine.com/featured ... -of-faith/

Duvende bryster.

User avatar

Lance
Belieber
Belieber
Posts: 118
Joined: 09 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lance »

Tenebres wrote:

Alternativt kan de pÞlsefeite potene dine gjÞre alle en tjeneste ved Ä trykke pÄ edit-knappen, fjerne dritten og pelle seg vekk herfra. Det samme gjelder Sabbat-posten som mÄ vÊre det lengste og ironisk nok samtidig det minst interessante innlegget jeg har sett pÄ et forum noensinne. Flyttes til reklame-trÄden.

Mneh...
Jeg tror jeg lar den stÄ til den evt. blir flyttet eller fjerna. SÄ fÄr heller du og Marduk forvitre i egen galle av innestengt raseri inntil sÄ skjer.
Makan til oppfÞrsel pÄ grunn av en feilposting.

Image

User avatar

DJGADD
Poser
Poser
Posts: 450
Joined: 23 Jul 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DJGADD »

Da flytter vi drittmusikken til riktig trÄd, og tenebres post til bap -rÄdern sÄ er alle venner igjen

Sent fra min ZTE BLADE III via Tapatalk

:moon:

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Lance wrote:
Tenebres wrote:

Alternativt kan de pÞlsefeite potene dine gjÞre alle en tjeneste ved Ä trykke pÄ edit-knappen, fjerne dritten og pelle seg vekk herfra. Det samme gjelder Sabbat-posten som mÄ vÊre det lengste og ironisk nok samtidig det minst interessante innlegget jeg har sett pÄ et forum noensinne. Flyttes til reklame-trÄden.

Mneh...
Jeg tror jeg lar den stÄ til den evt. blir flyttet eller fjerna. SÄ fÄr heller du og Marduk forvitre i egen galle av innestengt raseri inntil sÄ skjer.
Makan til oppfÞrsel pÄ grunn av en feilposting.

Det du tydeligvis ikke forstÄr er at du fremstiller deg med dette som en lat og respektlÞs pissidiot. Det er nÞyaktig derfor du fÄr ingen respekt tilbake fra andre. Kall det "raseri" hvis det nÞyer deg.


User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

Hvorfor vinner ikke Brann noe for tiden? Om vi ser bort fra en og annen gresstust...


User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Hvorfor ble jeg dratt inn i rotet over her?

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Lance
Belieber
Belieber
Posts: 118
Joined: 09 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lance »

Tenebres wrote:
Lance wrote:
Tenebres wrote:

Alternativt kan de pÞlsefeite potene dine gjÞre alle en tjeneste ved Ä trykke pÄ edit-knappen, fjerne dritten og pelle seg vekk herfra. Det samme gjelder Sabbat-posten som mÄ vÊre det lengste og ironisk nok samtidig det minst interessante innlegget jeg har sett pÄ et forum noensinne. Flyttes til reklame-trÄden.

Mneh...
Jeg tror jeg lar den stÄ til den evt. blir flyttet eller fjerna. SÄ fÄr heller du og Marduk forvitre i egen galle av innestengt raseri inntil sÄ skjer.
Makan til oppfÞrsel pÄ grunn av en feilposting.

Det du tydeligvis ikke forstÄr er at du fremstiller deg med dette som en lat og respektlÞs pissidiot. Det er nÞyaktig derfor du fÄr ingen respekt tilbake fra andre. Kall det "raseri" hvis det nÞyer deg.

Respekt? Haha :-D At ikke du respekterer meg, plager ikke det meg noe videre.
Lenge siden det har blitt noe pÄ deg skjÞnner jeg...
SĂ„ sinna for en feilpost da gitt...

Image

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Fortsatt ikke sinna, synes bare du er helt absurd mongoloid som poster masse feil og ikke gidder Ä vaske avfÞringen etter deg fordi andre kan bruke tid pÄ Ä rydde vekk ditt avfall. Ha en videre pissdag :-D


User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

Ah, hva hadde vel livet vĂŠrt uten alle disse forferdelige I-lands problemene?



Topic author
sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

sumostig wrote:

Image
The Great Old Ones - Tekeli-Li

Debuten falt veldig godt i smak, og den nye lÄta lÄter veldig bra. Har trua!

Å d***n, denne skiva virker bra. Inntrykket mitt er at den er langt bedre enn debuten. Mer sĂŠrpreg, bedre lĂ„ter og en tĂžffere produksjon. Fan av eldre Altar of Plagues burde kanskje sjekke ut denne, for jeg fĂ„r til tider litt White Tomb-feeling av denne.


User avatar

Lothar Schramm
Poser
Poser
Posts: 405
Joined: 01 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lothar Schramm »

King_P wrote:

It might seem like Cradle Of Filth has been around forever because, well, they have. But even the black metal superstars had their formative period. One of the documents of that time was Total f*****g Darkness, COF’s third demo.

Decibel got the first sneak peak of this old but new material, the track “The Raping Of Faith.” The demos were restored by Dani Filth and former guitarist Paul Ryan (of The King Is Blind) and Cacophonous Records founder Frater Nihil. The upcoming album due in mid-May will include a remastered version of the demo along with material that’s been shelved for two decades. So if you dig Cradle of Filth this should be pretty sweet.

http://www.decibelmagazine.com/featured ... -of-faith/

Tenkte det kanskje var det tapte albumet "Goetia" fra death metal-perioden deres som var kommet til rette, men der ble vel mastertapene slettet. The Principle of Evil Made Flesh er jo en ganske kul skive (selv om jeg ikke er sÄ glad i "gotisk" black metal, sÄ har den mange herlige riff og taktskifter). Det var visst endel gjenbruk av riff fra Goetia pÄ den.

http://www.noposersplease.com
http://www.diskord.net
http://www.facebook.com/katakombenoslo

"In the decay of time and the putridity of ageing, eternal darkness would seem a blessing..."

Locked Previous topicNext topic