Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Nightwish + andre: hettejakker, t-shirts, longsleeves m.m

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Topic author
Gjestnrørten
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 26 May 2014, 17:52
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 42

Nightwish + andre: hettejakker, t-shirts, longsleeves m.m

Post by Gjestnrørten »

Selger min samling av band t-shirts/hettejakker/girlies/longsleeves. Mest Nightwish, men også Sonata Arctica, Tarja, Shakra og Apocalyptica.
Alle er kjøpt på konserter eller på offisielle nettsider.
Alle er pent brukt, eller ikke brukt i det hele tatt.
Får bare lagt inn tre bilder om gangen her, men send meg pm ved interesse, så sender jeg bilder av plaggene: stine997@hotmail.com
Kjøper betaler porto.

Attachments
Nightwish: Hettegenser, innsvingt modell strl. XL. Fra &quot;Once&quot;-perioden. Nightwish-trykk foran, og en liten tribal på hver arm. Lommer. Tekst på baksiden: &quot;Beauty comes with dark thoughts&quot; <br />Lite brukt.<br />Selges for kr 100.
Nightwish: Hettegenser, innsvingt modell strl. XL. Fra "Once"-perioden. Nightwish-trykk foran, og en liten tribal på hver arm. Lommer. Tekst på baksiden: "Beauty comes with dark thoughts"
Lite brukt.
Selges for kr 100.
Nightwish: Hettejakke fra Dark Passion Play - turneen. &quot;Vanlig&quot; strl XL. Brukt en gang. Lommer. &quot;Dark Passion Play&quot; står skrevet nedover ene armen. Trykk på baksiden.<br />Selges for kr 120,-
Nightwish: Hettejakke fra Dark Passion Play - turneen. "Vanlig" strl XL. Brukt en gang. Lommer. "Dark Passion Play" står skrevet nedover ene armen. Trykk på baksiden.
Selges for kr 120,-
Nightwish : Amaranth - hettejakke. Girlie modell, strl XL. Beige, med lite bilde av Amaranth-planten, og &quot;Nightwish&quot; skrevet i rosa på ene armen. Aldri brukt. Større bilde av Amaranth-planten på ryggen.<br />Selges for kr 120,-
Nightwish : Amaranth - hettejakke. Girlie modell, strl XL. Beige, med lite bilde av Amaranth-planten, og "Nightwish" skrevet i rosa på ene armen. Aldri brukt. Større bilde av Amaranth-planten på ryggen.
Selges for kr 120,-