PENTAGRAM (US), TORSDAG 17.JULI 2014, BLÅ, Oslo.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
PENTAGRAM (US), TORSDAG 17.JULI 2014, BLÅ, Oslo.
BLÅ | TORSDAG 17.JULI 2014 | KL.21:00 | CC:300+AVG | ID:20
PENTAGRAM (US)
SUPPORT: PET THE PREACHER (DK) & SPECTRAL HAZE
Forhåndssalget er i full gang via Billettservice AS / Narvesen / 7-Eleven:
http://www.billettservice.no/event/pent ... ter/421907
Amerikanske Pentagram returnerer til Oslo! Bobby Liebling og gjengen slipper nytt album i 2014 og vi håper å høre både nytt og gammelt fra denne legendariske gjengen.
http://www.blaaoslo.no/
Skal ikke sjæl...men sikkert flere her inne som ønsker seg en tur på dette..
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
-
- Belieber
- Mood:
Er da tråd for denne giggen allerede.
http://www.screammagazine.com/scream201 ... 5#p2762195
Men jeg kan godt melde i denne tråden at jeg også skal her, og vedder på at den blir en staslig kveld.
http://www.screammagazine.com/scream201 ... 5#p2762195
Men jeg kan godt melde i denne tråden at jeg også skal her, og vedder på at den blir en staslig kveld.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Pentagram overrasket no j****g med bra vokal og masse låter de ikke har spilt live før (i alle fall de 4 siste gangene jeg har sett dem). Helmaks.
-
- Belieber
- Mood:
Kunne vært en perfekt kveld. Men han typen som er bassist i Devil og sikkert er innom her av og til får andreplassen-prisen for mest pikkaktig oppførsel under pentagram-gigen. Skjønner du var sugen på å stå foran, men da får du komme litt før, så du får deg en god plass. Ikke prøve å presse unna de små damene som hadde sikra seg plass ved scena foran Bobby. Må gjerne dytte på meg, men jeg er en feit f**n som det tar tid å flytte, så da skjønner jeg ikke at du gidder. Første plassen får dama som begynte å lugge da hun ikke fikk stå helt foran. Makan til idiotoppførsel på begge dissa to. Folk skal bange med hue og se gig. Begge de her to la en sterk demper på mitt ganske glade humør.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Har lagt merke til en del ukultur i publikum på Blå.
Skjønner ikke hva som gjør folk til pikker der inne.
Skjønner ikke hva som gjør folk til pikker der inne.
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Sonic Titan wrote:Kunne vært en perfekt kveld. Men han typen som er bassist i Devil og sikkert er innom her av og til får andreplassen-prisen for mest pikkaktig oppførsel under pentagram-gigen. Skjønner du var sugen på å stå foran, men da får du komme litt før, så du får deg en god plass. Ikke prøve å presse unna de små damene som hadde sikra seg plass ved scena foran Bobby. Må gjerne dytte på meg, men jeg er en feit f**n som det tar tid å flytte, så da skjønner jeg ikke at du gidder. Første plassen får dama som begynte å lugge da hun ikke fikk stå helt foran. Makan til idiotoppførsel på begge dissa to. Folk skal bange med hue og se gig. Begge de her to la en sterk demper på mitt ganske glade humør.
Det er vel bare å svare med samme mynt? Om ikke for ærens skyld, så for tilfredsstillelsen.
Min signatur er elendig.
-
- Belieber
- Mood:
Det er sånn det blir krig av. Tok den moralske seieren. Og jeg stod jo foran begge de to til jeg blei forskynt av gessel-oppførselen.
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Det har du rett i. Dog er det vel ingen som noen gang har tapt mot en skogbygding.
Min signatur er elendig.
-
- Poser
- Mood:
Femte gangen jeg ser dem og likevel presterer de å imponere og spiller minst to låter jeg ikke har hørt dem gjøre tidligere. Litt snålt med Please Don't Let Me Be Misunderstood, som jo er en cover Victor har pleid å gjøre med sine band, men funket helt greit med Bobby også. Fett med Be Forewarned!
Hadde også min beste liveopplevelse med Spectral Haze til nå. Thermin og space hjalp godt både lydmessig og visuelt. Gleder meg til å høre skiva når den kommer, og til flere konserter!
Hadde også min beste liveopplevelse med Spectral Haze til nå. Thermin og space hjalp godt både lydmessig og visuelt. Gleder meg til å høre skiva når den kommer, og til flere konserter!
ROCK!
Ting tyder på god fyll, med oppførselsanmerkning fra Sonic Titan ovet og svarte hull fra konsert.Stian wrote:Doomination wrote:Litt snålt med Please Don't Let Me Be Misunderstood,
Noe som forklarer hvorfor jeg våkna med den på hjernen.
Digg å våkne nynnende på låter man ikke kan huske å ha hørt.
Noen som har setliste? Fikk med meg Please... men ikke hva annet "nytt" som ble spilt. Hvilken versjon av Be Forewarned gjorde de? Da var jeg tydeligvis ute å røyka. Ble en del røyking. Oh well. Bra kveld!
DJGADD wrote:Ting tyder på god fyll, med oppførselsanmerkning fra Sonic Titan ovet og svarte hull fra konsert.Stian wrote:Doomination wrote:Litt snålt med Please Don't Let Me Be Misunderstood,
Noe som forklarer hvorfor jeg våkna med den på hjernen.
Digg å våkne nynnende på låter man ikke kan huske å ha hørt.
Jeg spiller ikke bass. Så det var TO fininger fra Devil på samme sted.