Et briljant og banebrytende band, og personlig mitt favorittband, så syntes de fortjente en tråd. hvis noen har meninger eller samlinger de har lyst til å dele så kom med dem!
KTHRSS(katharsis)
Vorax wrote:Jeg har VVorldVVithoutEnd og Fourth Reich, men jeg har aldri helt fått fot for bandet. Det blir litt for masete og for få pustepauser, men jeg skal gi skivene en ny runde.
Pustepause kan du ta når plata er ferdig.
Tja favoritten må nok bli VVVVE.
Olavr wrote:Vorax wrote:Jeg har VVorldVVithoutEnd og Fourth Reich, men jeg har aldri helt fått fot for bandet. Det blir litt for masete og for få pustepauser, men jeg skal gi skivene en ny runde.
Pustepause kan du ta når plata er ferdig.
Tja favoritten må nok bli VVVVE.
Hehe, joda, men jeg foretrekker min black metal mer melodiøs, og med seigere atmosfæriske partier innimelom. Derfor fortrekker jeg band som Mare, Mgla, Burzum, TROB og Vemod fremfor band som Black Witchery og Pseudogod. Men som sagt så har jeg hørt for lite på Kthrss.
Mitt favoritt black metal-band av den nye skolen. Kruzifixxion og VVVVE ligger vel ca likt på toppen/tuppen, 666 er ikke fullt like bra, og Fourth Reich er litt kort, selv om den er j****g tøff. Venter ballespent på nye ting.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Vanskelig å velge favoritt-skive, men tror jeg går for Fourth Reich. Den jeg hørte først og har hørt mest på. Beste låta er derimot Archaic Ritual Infanticide in Obeyssance Towards Hell fra Tormenting Legends II-samlisen. Herrefred så fet den er!
-
Topic author - Poser
- Mood:
Herremelk wrote:Mitt favoritt black metal-band av den nye skolen. Kruzifixxion og VVVVE ligger vel ca likt på toppen/tuppen, 666 er ikke fullt like bra, og Fourth Reich er litt kort, selv om den er j****g tøff. Venter ballespent på nye ting.
haha, litt kort selv om den er like lang som de fleste av albumene?

Fassek wrote:Herremelk wrote:Mitt favoritt black metal-band av den nye skolen. Kruzifixxion og VVVVE ligger vel ca likt på toppen/tuppen, 666 er ikke fullt like bra, og Fourth Reich er litt kort, selv om den er j****g tøff. Venter ballespent på nye ting.
Den er vel lengre enn Kruzifixxion, ja. Det føles vel bare kortere siden det kun er fem låter. Jeg veit ikke. Det er ikke helt albumfeeling på'n, så jeg regner den som en EP i mitt eget sinn.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Herremelk wrote:Fassek wrote:Herremelk wrote:Mitt favoritt black metal-band av den nye skolen. Kruzifixxion og VVVVE ligger vel ca likt på toppen/tuppen, 666 er ikke fullt like bra, og Fourth Reich er litt kort, selv om den er j****g tøff. Venter ballespent på nye ting.
Den er vel lengre enn Kruzifixxion, ja. Det føles vel bare kortere siden det kun er fem låter. Jeg veit ikke. Det er ikke helt albumfeeling på'n, så jeg regner den som en EP i mitt eget sinn.
seff, enig med at den går best under som ep, skjønt spilletiden på den

-
- Rocker
- Mood:
Anvlaibar wrote:Vanskelig å velge favoritt-skive, men tror jeg går for Fourth Reich. Den jeg hørte først og har hørt mest på. Beste låta er derimot Archaic Ritual Infanticide in Obeyssance Towards Hell fra Tormenting Legends II-samlisen. Herrefred så fet den er!
Helt vanvittig bra låt, ja. Den og åpningslåta på Fourth Reich er deres beste, i mine ører.
Beste skive helhetlig sett må være WWE. Ble slått i bakken første gang jeg hørte den.
-
- Poser
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
-
- Poser