Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Octinomos

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Octinomos

Post by Veadtuck »

Er vel sikkert bare jeg som liker Octinomos.
Jaja, er Fredrik Søderlund (kjent fra det eminente bandet Puissance) soloprosjekt.
Her er det hyperaggressiv black metal som gjelder. Encyclopedia Metallum angir bandets status som "Active",
men var en stund siden man hørte noe fra misantropen fra Linkøping. Låttitler som "Thermonuclear Salvation", ""Plutonium Love", "Nuclear Blitz", "Divine Terror" osv sier vel det meste

Uansett, de to seineste platene er gull. Kald, hatisk, hypnotisk og til tider litt transefølelse (nei, ikke den type av transe).

Første plata er vel ok, men hemmes av kjip lyd:
[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Neste plate er fetere enn smult, gitarlyd som @Øl kan bruke til å kappe opp metall med. For det meste går det unna, men noen langsommere toneganger er også å finne.
[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Seineste plata, som kom i 2001, med det meget sjarmerende navnet "Fuckhole Armageddon"-
Litt av samme som "Welcome to My Planet" men med en renere og mindre iskald produksjon. Her er det også noen (fler) breaks
lagt inn. Noterer meg låten Wipeout som har et refreng med strekt "WFT"! faktor.
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

Ja, debuten er kjedelig, men jeg mener også å huske at den andre eller den tredje (lenge siden jeg har hørt den) var mycket bra så der.

User avatar

Topic author
Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Post by Veadtuck »

På tide med en ny runde da, med andre ord.
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

Locked Previous topicNext topic