Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

[Terratur Possessions] MARE - Ebony Tower

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

dauinghorn
Rocker
Rocker
Posts: 1329
Joined: 04 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: [Terratur Possessions] MARE - Ebony Tower

Post by dauinghorn »

Kanskje en debatt for en egen trÄd, men har ikke lyttervanene vÄre endret seg betraktelig? Jeg sliter med Ä fÄ samme eierskap til nye skiver pÄ samme mÄte som man fikk tidligere. Jeg er ikke noen storbruker av strÞmming, og bruker mye tid pÄ Ä hÞre pÄ musikk uten forstyrrelser, men den "albumfÞlelsen" er det sjeldnere og sjeldnere jeg opplever, dessverre. AlbumfÞlelsen type Ä kunne lufttromme hele Anthems, f.eks. Haha! Vel, fikk litt av den samme fÞlelsen av Ä hÞre gjennom Shimmering Warm & Bright av Bel Canto tre ganger i helga...

User avatar

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMĂŒnchhausen »

Velkommen i klubben. Det kalles alder, og skjer med de aller fleste.

User avatar

dauinghorn
Rocker
Rocker
Posts: 1329
Joined: 04 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by dauinghorn »

VonMĂŒnchhausen wrote:Velkommen i klubben. Det kalles alder, og skjer med de aller fleste.
Er ikke sÄ sikker pÄ at det er den eneste grunnen. Med alt tilgjengelig, blir det jo en overveldende mengde musikk man skal "sjekke ut" til enhver tid, uten Ä sette seg ned og lytte i ro og mak. Jeg har heldigvis hatt endel gode albumopplevelser i Är, med nye TrÀden (viderefÞringen av TrÀd, GrÀs og Stenar) og Needlepoint, som virkelig har festet seg.

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Med kids og jobb etc blir det for lite tid til musikk, men jeg spiller sÄ og si alltid et album fra start. Setter ikke pÄ enkeltlÄter, med mindre det er fest eller en annen spesiell anledning. Ebony Tower fÄr snurre fra start til slutt for sikkert 10 gang nÄ.Leste at Slagmaur gÄr bort fra albumformatet. Dette er en avgjÞrelse jeg mener er helt feil.

User avatar

Azazel
Belieber
Belieber
Posts: 124
Joined: 20 Mar 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Azazel »

Denne ga jeg desverre ikke mange runder fĂžr den ble pakket ned. Holder meg til utgielsene frem til og med 2010.

Noen som vet om Offerlam-tapen noen gang ser dagens lys?

User avatar

Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Post by Veadtuck »

Lett inne pÄ topp 5, blir bedre og bedre for hver gang jeg hÞrer pÄ den.

Well done Mare, well done !
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

Locked Previous topicNext topic