Infernofestivalen 2007
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Infernofestivalen 2007
Hvem skal? Jeg skal! Men jeg skal bare en av dagene, tror jeg. Blir for dyrt å kjøpe seg billetter til 3 dager når en i fjor ca. var 10 minutter til sammen på Rockefeller.
Tenker jeg tar turen på Kick offen og. Men når blir programmet annonsert? Greit nok at bandene blir annonsert, men blir dagene de spiller lagt ut samtidig?
Tenker jeg tar turen på Kick offen og. Men når blir programmet annonsert? Greit nok at bandene blir annonsert, men blir dagene de spiller lagt ut samtidig?
Thank you! Thank you kindly!
-
- Rocker
- Mood:
Regner med det. Men blir jo kombinert med drikking og mingling som vanlig. Skal jo ikke drikke meg så dritings som jeg pleier lenger uansett, så kanskje like greit at jeg må jobbe.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Satser på at det vert tur. Kjem an på jobb......skal begynne i ny på mandag, men kan hende det dukker opp noko "litt" meir interessant.....
Er det nokon som veit kor mange billettar det er att?
Er det nokon som veit kor mange billettar det er att?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
babyPESS wrote:Hvem skal? Jeg skal! Men jeg skal bare en av dagene, tror jeg. Blir for dyrt å kjøpe seg billetter til 3 dager når en i fjor ca. var 10 minutter til sammen på Rockefeller.
Du er mer Off Topic person på Inferno og liksom?
Jeg skal ikke. Må vel et mirakel til med lineupen før det skjer. Utrolig surt med Inferno i år. Alle passene dro til h*****e før halve lineupen ble annonsert Og før jeg visste hvilken dag E skulle spille.
Ok, kanskje jeg skal skaffe meg et 3 dagers med en gang de legger dem ut, sånn at jeg er sikra i tilfelle mirakelet skjer. Er uansett ganske sikker på at det blir en ubrukelig innvestering men.
-
- Beliebe
- Mood:
inferno wrote:Seff skal man. Kjøper billett når lønna kommer neste uke.
-
- Rocker
- Mood:
master_k wrote:Vi får se hvilke band som spiller.
Phø, tøys!!! Du skal, og du veit det! Blir mega fett!! Er det 3-4 band som er fete er det verdt hele turen! Og hittil er det jo to ganske kule band..
helt klart.
Inferno '06 står igjen som en påle av støy, skam, spy og sødme -og minst fire hundre følelser på én gang dagen det er slutt. Skrappar sa det fint når han sa at det var en berg-og-dalbane fra h*****e -og DET vil man gjerne gjenoppleve! Endwarfment knuste anlegget mitt den påsken. Audun skreik om ugler i sofaen, Mali maste om myspace-emoer, Kari var følsom og Bård og Harald varma opp for Vesen så inderlig at alle på vorspielet (minus en) lo som om de fikk betalt i bøtter og spann. akk, jeg ser fram til et avsindig, usindig møte med meg sjøl i døra, på bakken og med alle de andre som kommer innom døra mi, og kanskje få med meg et band og to.
Inferno '06 står igjen som en påle av støy, skam, spy og sødme -og minst fire hundre følelser på én gang dagen det er slutt. Skrappar sa det fint når han sa at det var en berg-og-dalbane fra h*****e -og DET vil man gjerne gjenoppleve! Endwarfment knuste anlegget mitt den påsken. Audun skreik om ugler i sofaen, Mali maste om myspace-emoer, Kari var følsom og Bård og Harald varma opp for Vesen så inderlig at alle på vorspielet (minus en) lo som om de fikk betalt i bøtter og spann. akk, jeg ser fram til et avsindig, usindig møte med meg sjøl i døra, på bakken og med alle de andre som kommer innom døra mi, og kanskje få med meg et band og to.