Infernofestivalen 2007
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 0
og skremme neil/dean med sieg heiling HAHAHAHAHA!! "WOW ARE YOU CRAZY!?!?? YOU CANT DO THAT!!!" "YES I CAN!! LOOK SIEG HEIL!!!!!!!!!!!!!"
HAHAH det hadde jeg glemt!
HAHAH det hadde jeg glemt!
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Harvest wrote:Jeg skal henge på standen til Ole og mase på han og sikle og søle øl.
Det gjør du hver gang! Synes å huske du var temmelig edru engang dog! Ikke værst!
Audis: Hahahah! Så j***a bra! "Yes I can! Look! Sieg heil!!" Hahaha! Det er Neil han heter forresten, en likandes kar spør du meg.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Poser
- Mood:
folk som vister "norway be my grave" mens man lager "skumlehender" og kroker seg og har på seg vlad tepes skjorte mens han inrømmer at han har bare lastett ned noe greier får ikke pluss i min bok
så overfladisk er jeg da men...
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Terror_mit_uns wrote:folk som vister "norway be my grave" mens man lager "skumlehender" og kroker seg og har på seg vlad tepes skjorte mens han inrømmer at han har bare lastett ned noe greier får ikke pluss i min bok
Haha! Du bør prate litt mer med han, for han kødder bare. Det hadde du forstått om du har hatt mer kontakt med han.
Han er ikke alvorlig når han skriver f.eks:
i'm almost finished a bottle of sherry all ton onesele so henceforth expect threads tonight to the knitting needles and the jumpers and socks. one night and the next night at that!
ave satsana!
ave satanas and it's great to be here Mad
din baesj with knokkelmann, isolation, paranoia, drugs, kicking cunts, more paranoia, total hell and death!
any new additions to the board? i've polished my genitals kicking boots and i'm ready to serve s***n for the good of the board, and the next world at that! Rolling Eyes Mad
hail and destruction to mankind. i'm attending Hole In The Sky festival in (un)holy Norway, dra til h*****e, August 25th and 26th Celtic Frost and pure desecrations with Black Order of s***n.
well well, of course MARDUK is f*****g kvlt to have been here. Norwegian woodlands and rites of darkness up in the hills, Neslepaks can i expect to meet you there? f**n even? f**n devil worship and cunt kicking.
Black Order of The Goat. Luciferian Rituals. Driving more and more rusty nails into weak christ on the cross of light f**k You f**k You Tdown
Han har flere tuse originale skiver, og er temmelig oppdatert på det som foregår. Det Vlad Tepes tilfellet var vel akkurat der og da vil jeg tro...
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
Stian wrote:Rart med det, men om jeg lastet ned noe og likte det, hadde jeg heller kjøpt meg ei skive enn ei trøye i første omgang.
Enig. Men dette er eit gammalt demoband, så det er ikkje så greit å få tak i noko som ikkje er bootlega.
-
- Belieber
- Mood:
drar vel den deilige rævva mi dit ja
denne gangen får de se f**n til å booke noen bra svenskeband
Necrovation takk!
denne gangen får de se f**n til å booke noen bra svenskeband
Necrovation takk!
Mr. MARSHALL
-
- Poser
- Mood:
babyPESS wrote:Jeg skal som vanlig kline på Inferno.
Er det min tur nå?
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Goatblessed necropenis wrote:babyPESS wrote:Jeg skal som vanlig kline på Inferno.
Er det min tur nå?
Næh, har sett meg ut en ordentlig kjekkas som jeg skal tvinge meg på.
Thank you! Thank you kindly!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Scrapper wrote:Goatblessed necropenis wrote:babyPESS wrote:Jeg skal som vanlig kline på Inferno.
Er det min tur nå?
Si fra hvor og når dette skjer. Jeg må selvsagt ta bilder og intervjue deg!
Nå tar du feil, Steffen. De jeg kliner med er ALLEREDE kjendiser før jeg sjekker de opp, ikke etterpå. Sist helg: Kåre Conradi
Thank you! Thank you kindly!
-
- Poser
- Mood:
Scrapper wrote:Goatblessed necropenis wrote:babyPESS wrote:Jeg skal som vanlig kline på Inferno.
Er det min tur nå?
Si fra hvor og når dette skjer. Jeg må selvsagt ta bilder og intervjue deg!
Med buksa på knærne? Skal si ifra når jeg har fått fatt på den rette kjerringa.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
Minner meg på at jeg forsatt ikke har sett busker-på-knærne-bildene ifra sist Inferno, hvor finner man dem?Goatblessed necropenis wrote:Scrapper wrote:Si fra hvor og når dette skjer. Jeg må selvsagt ta bilder og intervjue deg!
Forresten Goatblessed, vi har bestemt at du KAN få være med å drikke neste lørdag og onsdag.
-
- Poser
- Mood:
Heretic wrote:Minner meg på at jeg forsatt ikke har sett busker-på-knærne-bildene ifra sist Inferno, hvor finner man dem?Goatblessed necropenis wrote:Scrapper wrote:Si fra hvor og når dette skjer. Jeg må selvsagt ta bilder og intervjue deg!
Forresten Goatblessed, vi har bestemt at du KAN få være med å drikke neste lørdag og onsdag.
Spør Scrapper.
Å, nå ble jeg smigret! Men du har enda ikke fått med deg at jeg er en kjedelig familiefar som bare drikker øl hjemme..hehe. Kan ikke på lørdag, men skal prøve meg på onsdagen. Må skaffe meg fri fra jobb først.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
- Belieber
- Mood:
wyrm wrote:Er ikke helt sikker om jeg skal ennå, er Roadburn i Nederland ca en uke etterpå så får se hva pengene rekker til.
edit: Kommer Electric Wizard tyr jeg til prostitusjon.
kommer Electric Wizard så blir det nok en dagsbillett ja! Regner med å bruke spenna mine på Roadburn selv. Inferno har jeg lite til overs for. Skjønner ikke poenget med å betale 1000,- for å sitte på møllers.