Wig Wam vs. Venom
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Wig Wam vs. Venom
Jada, her går vi i nærkamp mellom fordums og nymoderne tegneseriehelter. Jeg og Steve_Hardy, husker ikke hvem, er "litt" uenige om hvem som driter mest i hverandre av jeg og Venom vs. han og Wig Wam.
Hvem holder du med i denne celebrity vs. Grand Prix death match? Komikerne og innovatørene i Venom eller ungdomsidolene og Village People-lookalikesene i Wig Wam?
Jeg la denne i heavy metal, for ikke å gi Venom fordelen av kun extreme-lesere og Wig Wam fordelen av hard rock-leserne.
Jeg stemmer selvfølgelig på Venom.
Hvem holder du med i denne celebrity vs. Grand Prix death match? Komikerne og innovatørene i Venom eller ungdomsidolene og Village People-lookalikesene i Wig Wam?
Jeg la denne i heavy metal, for ikke å gi Venom fordelen av kun extreme-lesere og Wig Wam fordelen av hard rock-leserne.
Jeg stemmer selvfølgelig på Venom.
-
- Poser
- Mood:
Skjønte ikke helt hva dette dreide seg om, men så lenge man kan stemme Venom så stemmer jeg
ROCK!
Har aldri vært noe særlig fan av Venom, men Venom er tross alt et band med integritet. I tillegg er det et viktig band i metal- & hardrock-historien. Wig Wam bruker integriteten sin som dopapir, og er en en parantes i en fotnote i et refusert kapittel av metal- & hardrock-historien. Venom vinner overlegent.
Eläkööt supikoirat!
Hehehe. Venom selvsagt. Wig Wam !! Jeg må le hehehe
-
- Poser
- Mood:
VS
Tough call!
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Poser
- Mood:
Uavgjort mellom to bedrøvelige band...
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
Fanken, Stian. Første gang i historien det er helt umulig å avgi stemme på en poll her på Screamen...
Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it