Sist kjøpte spill?
Blei kjipt når de gikk over til 3D, så sikkert ikke så fett dette heller.Agg wrote:Hvordan er MK: Armageddon? Er i utgangspunktet ingen stor fan av fighting-spill, men akkurat Mortal Kombat er jo en klassisk serie.
http://www.home.no/tjukkeole/Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i søvn til Bergman så mye de vil
Du liker vel SF:EX og du?Avsky wrote:Er faktisk ganske bra syns jeg, stor fan av gammle MK men dette er massivt.
Spilte MK2 og MK3 her i påsken, på boxen. De hadde aldri vært populære uten all goren
http://www.home.no/tjukkeole/Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i søvn til Bergman så mye de vil
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Draum wrote:Prey, til 360'n min.
Til den nette sum av 199,- på El-Kjøp.
Småspent på hvordan det er.
Gled deg............morro spill!
Definitivt verdt pengene!
Ikke er det så helvettes vanskelig heller..........
Bergman wrote:Du liker vel SF:EX og du?Avsky wrote:Er faktisk ganske bra syns jeg, stor fan av gammle MK men dette er massivt.
Spilte MK2 og MK3 her i påsken, på boxen. De hadde aldri vært populære uten all goren
tosk, håper du choker på analbeads! aight!
næah liker ikke SF:EX nei men å si at siste MK er crap gotas itte!
aldri sagt at det er crap, heller aldri prøvd det! fettehøl!Avsky wrote:Bergman wrote:Du liker vel SF:EX og du?Avsky wrote:Er faktisk ganske bra syns jeg, stor fan av gammle MK men dette er massivt.
men keen på å spille gjennom alle spilla bare for og få med meg historiene, for de er drøyt fete.
fetthølong!Bergman wrote:aldri sagt at det er crap, heller aldri prøvd det! fettehøl!Avsky wrote:Bergman wrote:Du liker vel SF:EX og du?Avsky wrote:Er faktisk ganske bra syns jeg, stor fan av gammle MK men dette er massivt.
men keen på å spille gjennom alle spilla bare for og få med meg historiene, for de er drøyt fete.
aye tøff storyline,på armageddon kan du jo velge alle som i mk 2d triology.
fette tenkt på kor kult Nytt SF eller MK kajn værra på PS3 eil wii? =o
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Pirates Of The Caribbean til 360.........
Skal kjøpe Colin Mcrae Dirt på fredag......
Bør bli en bra helg forran tv`n.
Skal kjøpe Colin Mcrae Dirt på fredag......
Bør bli en bra helg forran tv`n.
Ja, men de fucker det sikkert opp og lager 3D.Avsky wrote:fetthølong!Bergman wrote:aldri sagt at det er crap, heller aldri prøvd det! fettehøl!Avsky wrote:Bergman wrote:Du liker vel SF:EX og du?Avsky wrote:Er faktisk ganske bra syns jeg, stor fan av gammle MK men dette er massivt.
Bergman wrote:Ja, men de fucker det sikkert opp og lager 3D.Avsky wrote:fetthølong!Bergman wrote:aldri sagt at det er crap, heller aldri prøvd det! fettehøl!Avsky wrote:Bergman wrote:Du liker vel SF:EX og du?Avsky wrote:Er faktisk ganske bra syns jeg, stor fan av gammle MK men dette er massivt.
Yeah Sf må i 2d deff
Beist wrote:phoncible wrote:fifa 06 til ps2. just as expected, men motstanderen scorer j***a mye selvmål
Fifa suger balle da!. Prøv pro evolution soccer 6 , bedre fotballspill fins ikke
du har rett! pes knuser fifa så j****g
Beist wrote:phoncible wrote:fifa 06 til ps2. just as expected, men motstanderen scorer j***a mye selvmål
Fifa suger balle da!. Prøv pro evolution soccer 6 , bedre fotballspill fins ikke
er det en ubestridelig sannhet?
jeg syns fifa er morsommere enn pes, så da må det isåfall være noe galt med meg
Digitus Impudicus!
phoncible wrote:Beist wrote:phoncible wrote:fifa 06 til ps2. just as expected, men motstanderen scorer j***a mye selvmål
er det en ubestridelig sannhet?
jeg syns fifa er morsommere enn pes, så da må det isåfall være noe galt med meg
Var bare et tips egentlig. Og at du liker fifa bedre enn pes må da være lov .
phoncible wrote:sku bare mangle
takler ikke kontrollen på pes, enda jeg har hatt det noen mnd nå. til psp, riktignok, men kan ta ikke være så stor forskjell
har ikke testa psp versionen , men på ps2 har pes omtrent samme kontroll som fifa