Den generelle gamertrÄden
Er en stund siden nÄ, men kjÞpte Mass Effect og Assassin's Creed da de kom ut. Helt sinnsyke spill begge to! Assassin's Creed bar kanskje litt for mye preg av Ä vÊre det fÞrste spillet i en trilogi, men Mass Effect var helt fantastisk! Spilte det 40 timer pÄ en uke, har aldri vÊrt sÄ planka foran tven pÄ grunn av et spill 

-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
KÞlabrenner wrote:Noen som har prÞvd skate. bÄde pÄ 360 og PS3 og kan si noe om Flickit-kontrollene er vanskeligere eller enklere pÄ en av dem? Ser for meg at enkelte triks er mye enklere pÄ PS3, siden analogstikkene rett og slett er bedre pÄ den hÄndkontrollen.
Jeg har bare prÞvd det pÄ Xbox360, men det er fordi jeg ikke makter PS3-kontrollern etter Ä ha blitt vant med 360-konrollern. à skulle ha to analoge stikker sÄ nÊrt hverandre er bare counter-intuitivt.
Flickit-kontrollene funker iallefall veldig bra pÄ 360. Litt vrient i starten, men det er jo ogsÄ meninga

TheUnborn wrote:Aha, sÄ Assassins Creed er en del av en trilogi? SÄnt liker man.
-
Jepp! Skal komme to til, noe som ogsÄ forklarer den litt kjipe slutten i enern. Gleder meg til neste! HÄper de har fiksa de smÄtingene som gjorde Assassin's Creed til et 5-erspill.
thorel wrote:Finner lite annet enn spekulasjoner om en oppfÞlger til Assassin's Creed nÄr jeg sÞker.
Released: Microsoft Windows - January 25th 2008
Bah, lenge til.
Intervju av en av skaperne som forklarer slutten og henviser til at det er en trilogi.
STAPPFULL AV SPOILERE.
http://www.computerandvideogames.com/ar ... ?id=175552
A. Be patient! Assassin's Creed is the first part of a trilogy. By the end of the third game Desmond will have a lot(...)
-
- Poser
- Mood:
Ayeh! Helt sheriff!kattefisk wrote:Mass Effect var helt fantastisk! Spilte det 40 timer pÄ en uke, har aldri vÊrt sÄ planka foran tven pÄ grunn av et spill
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieber
- Mood:
kattefisk wrote:KÞlabrenner wrote:Noen som har prÞvd skate. bÄde pÄ 360 og PS3 og kan si noe om Flickit-kontrollene er vanskeligere eller enklere pÄ en av dem? Ser for meg at enkelte triks er mye enklere pÄ PS3, siden analogstikkene rett og slett er bedre pÄ den hÄndkontrollen.
Jeg har bare prÞvd det pÄ Xbox360, men det er fordi jeg ikke makter PS3-kontrollern etter Ä ha blitt vant med 360-konrollern. à skulle ha to analoge stikker sÄ nÊrt hverandre er bare counter-intuitivt.
Flickit-kontrollene funker iallefall veldig bra pÄ 360. Litt vrient i starten, men det er jo ogsÄ meninga
NÄ har jo jeg spilt 360-versjonen i godt over en mÄned, men jeg syns fremdeles stikkene pÄ kontrolleren er for smÄ og uhÄndterlige til Ä utfÞre visse bevegelser, men det kan jo kanskje ogsÄ ha noe med Ä gjÞre at jeg er venstrehendt. Ser for meg at du har stÞrre frihet med tanke pÄ radius pÄ PS3-kontrollen. Ellers er jeg enig i plasseringa av stikkene, men det er et annet kapittel.

PS: Jeg har alltid vÊrt en uhyre dÄrlig gamer. Trur ikke jeg har kommet meg igjennom mer enn en 5-6 spill i lÞpet av mitt snart 21 Är lange liv, haha.
-
- Belieber
- Mood:
Endelig runna Guitar Hero 2 pÄ expert! Neste innkjÞp blir Rock Band med trommesett da jeg ikke har rÄd til ordentelig elektronisk trommesett.
-
- Poser
- Mood:
Jaggu ble det innkjĂžpt Wii i dag! 
Men butikken hadde ikke Super Mario Galaxy, og det var j****g mye billigere der enn andre steder, sÄ jeg kjÞpte meg en sÄnn dings med 2000 Wii points. Men sÄ fÄr jeg f**n ikke kobla maskina pÄ trÄdlÞsnettet! Fant accesspointet med bra signal og skrev inn rett key, men kom ikke pÄ nett. Noen som har tips til hva som kan vÊre galt?

Men butikken hadde ikke Super Mario Galaxy, og det var j****g mye billigere der enn andre steder, sÄ jeg kjÞpte meg en sÄnn dings med 2000 Wii points. Men sÄ fÄr jeg f**n ikke kobla maskina pÄ trÄdlÞsnettet! Fant accesspointet med bra signal og skrev inn rett key, men kom ikke pÄ nett. Noen som har tips til hva som kan vÊre galt?
ROCK!
Domination wrote:Jaggu ble det innkjĂžpt Wii i dag!
SlÄ av brannmuren pÄ routeren. Super Mario Galaxy rocker! j****g enkelt, men fett uansett!
-
- Poser
- Mood:
Det gjÞr det helt sikkert, men det blir vel en stund til. Gears... brukte jo over et Är pÄ Ä komme til pc, sÄ.. f**n sÄ fett spill Mass Effect er. Storyen er skikkelig kompleks og bra skrevet, spillet i seg selv er ganske likt Knights...-spilla til BioWare. Mao. skambra action-rpg.gnombob wrote:Kommer Mass Effect pÄ PC, eller?
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!