Snik wrote:Virtual XI er så dårlig at jeg blir flau.
Stakkars deg da...er det du som står bak den, siden du blir flau? Jeg for min del blir ikke flau over hva andre måtte gjøre, uansett hvor dumt det er...
It is currently 22 Dec 2024, 20:45
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Lynchomaniac »
Affen wrote:Snik wrote:Virtual XI er så dårlig at jeg blir flau.
Stakkars deg da...er det du som står bak den, siden du blir flau? Jeg for min del blir ikke flau over hva andre måtte gjøre, uansett hvor dumt det er...
Post by Lynchomaniac »
torjo wrote:Jeg har stått foran albumet oftere enn jeg har stått bak det.
Men det er mange Maiden-album jeg oftere har stått foran.
Post by Steve Peck »
En cd-plate er rund og har derfor ingen ender.Lynchomaniac wrote:torjo wrote:Jeg har stått foran albumet oftere enn jeg har stått bak det.
Spiller ingen rolle min gode mann - den plata er ræva i begge ender, uansett hvordan du vrir og vender på det
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Post by Lynchomaniac »
Steve Peck wrote:En cd-plate er rund og har derfor ingen ender.Lynchomaniac wrote:torjo wrote:Jeg har stått foran albumet oftere enn jeg har stått bak det.
Spiller ingen rolle min gode mann - den plata er ræva i begge ender, uansett hvordan du vrir og vender på det
Post by Lynchomaniac »
Post by Doomination »
Post by Doomination »
Post by Lynchomaniac »
Lynchomaniac wrote:Affen wrote:Snik wrote:Virtual XI er så dårlig at jeg blir flau.
Det er vel akkurat det Snik vil belyse - skjønner dog tildels hva du mener, men det har vel hendt at du har vært flau på andre's vegne? Har alikevel ikke noen problemer med å forstå at Snik blir flau på Maiden's vegne, som det er snakk om i dette tilfellet her
TheUnborn wrote:
Jeg er nesten fristet til å høre på skiva. Kan da ikke være SÅ dårlig?
John Tucker wrote:I have always had a soft spot for Iron Maiden. Like many fans, I thought they lost the plot somewhere along the way, altough that all changed again with the release of Virtual XI..
TheUnborn wrote:
John Tucker wrote:I have always had a soft spot for Iron Maiden. Like many fans, I thought they lost the plot somewhere along the way, altough that all changed again with the release of Virtual XI..
Det burde du. The Clansman er en av 90-tallets feteste låter.TheUnborn wrote:Lynchomaniac wrote:Affen wrote:Snik wrote:Virtual XI er så dårlig at jeg blir flau.
Det er vel akkurat det Snik vil belyse - skjønner dog tildels hva du mener, men det har vel hendt at du har vært flau på andre's vegne? Har alikevel ikke noen problemer med å forstå at Snik blir flau på Maiden's vegne, som det er snakk om i dette tilfellet her