Nightwish: Møkkaband or not? - del II
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Litt sånn som det tyske landslaget. Totalt uinteressant, men klarer likevel gull. Men spennende? Næh.
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- B
- Mood:
Møkkaband. Skulle sparket bein på dem (eller kromfot, som det heter på sørlandsk).
If you were to look up Spiral Architect in a thesaurus book, it's musical antonym would be AC/DC.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Uten tvil et møkkaband!
"Once for alls and all for once" eller hva f**n hu kjerringa gauler på den nye skiva.
Blir flau....
Spesielt når de maltrakterte "Symphony of Destruction" på SRF.
MAKAN!!!
"Once for alls and all for once" eller hva f**n hu kjerringa gauler på den nye skiva.
Blir flau....
Spesielt når de maltrakterte "Symphony of Destruction" på SRF.
MAKAN!!!
for å sitere meg selv:
Wesker wrote: Selv har jeg litt blanda følelser for Nightwish. jeg skal ikke nekte for at noe at materiale er bra, men som jeg har skrevet her inne tidligere sørger vår gode venn Tarja for at låter som i utganspunktet er bra, istedet blir føkka opp av det j***a operatullet hennes. når hun kutter ut det, låter det straks bedre. og det synes jeg bandet skal huske.
Kill.f**k.Die. wrote:yjmetal wrote:Er vel litt smak og behag, men heller en kveld med Nightwish enn mye annet.
Heller Nightwish enn en kveld med heroin eller hjerteattakk.
nei nei...heller heroin og hjerteatakk enn nightwish...
If you don`t like you don`t like metal!!
-
- Belieber
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
Stemte møkkaband, siden mesteparten av musikken er totalt uinteressant, om jeg skulle kjøpt en plate ville det blitt Wishmaster dog.
Devilschild wrote:Tja litt bra band. Imaget dems er møkk
Hvilket image?
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Nightwish og Children of Bodom er jo stort sett det samme med forskjellige vokal. Det samme gjelder mange andre finske band. Synes Nightwish er helt allright, selv om den nye er litt kjedelig.
Crenshaw wrote:Nightwish og Children of Bodom er jo stort sett det samme med forskjellige vokal. Det samme gjelder mange andre finske band. Synes Nightwish er helt allright, selv om den nye er litt kjedelig.
jaha nightwish... hmmm... har faktiskt et album.. Bless The Child.. brent versjon.. nei men seriøst.. Bandet er egentlig noe møkk... men han gitaristen er ganske artig og høre på...
"I don't see why there should be a point where everyone decides you're too old. I'm not too old, and until I decide I'm too old I'll never be too f*****g old." -Ian <Lemmy> Kilmister