Litt mindre kjente, jalla, men fortsatt kule deathmetal-band
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Litt mindre kjente, jalla, men fortsatt kule deathmetal-band
Alle kan ikke væra best i klassa, alle kan ikke få damer og gullmedaljer etc etc. Men en kan fortsatt væra en kul kis, max kul faktisk, sjøl om man er småjalla. Jadda, nok pjatt. Hvilket av disse jalla death metal-banda er fetest?
Og ja, utvalget er rimelig tilfeldig, off the top of the evil_head.
Og ja, utvalget er rimelig tilfeldig, off the top of the evil_head.
-
- Belieber
- Mood:
Haha,her snakker vi Jeg har selv hundrevis med promoer fra jalla DM-labeler som Morbid, Repulse, Drowned, Witchhunt, Cyber,Turbo osv osv som holdt det gående midt på 90-tallet, og er godt kjent med andre, såvel vel som tredje og fjerderangs death metal. Infernal Torment var jo representert på danske Diehard, som heller ikke bare slapp gull. Men jeg liker de faktisk rimelig godt og plukker de som de beste fra denne lista.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Den Birthrate Zero-skiva doms var ganske så kul, i alle fall sist je hørte den (les; mætt år sida). "f**k the Whales", ha ha. Smått mongo og fet Maiden-cover på skiva au.Terrorsatan wrote:Haha,her snakker vi Jeg har selv hundrevis med promoer fra jalla DM-labeler som Morbid, Repulse, Drowned, Witchhunt, Cyber,Turbo osv osv som holdt det gående midt på 90-tallet, og er godt kjent med andre, såvel vel som tredje og fjerderangs death metal. Infernal Torment var jo representert på danske Diehard, som heller ikke bare slapp gull. Men jeg liker de faktisk rimelig godt og plukker de som de beste fra denne lista.
-
- Belieber
- Mood:
Ja, den er det. Eller var som du sier. Litt usikker på hvor mye jeg har spilt den selv etter vi bikket tusenårsskiftet.
Av de i pollen blir det glatt Infester. Dritfett band, til tross for at to av tre medlemmer var nazister. Synes både demoen og skiva er dritfete.
Morta skuld blei jalla da de ga ut skive (litt mye slam-aktig drit), men Prolong the Agony er j****g kul.
Morta skuld blei jalla da de ga ut skive (litt mye slam-aktig drit), men Prolong the Agony er j****g kul.
-
- Poser
- Mood:
Broken Hope ga vel ut to skamfete skiver, før de ble drit.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieber
- Mood:
Selvsagt, dette er jo en tråd for middelmådige band!Herremelk wrote:Alt av Broken Hope er middelmådig, på det beste.
Convulse og Infester er de beste av disse. Liker begge veldig godt faktisk, men Infester måtte jeg høre en del på før det satt skikkelig
Iniquity har en del kult, men noe er igjen ganske gørr.
Broken Hope er egentlig ganske ræva. Kjedelig og ganske intetsigende musikk.
Funebrarum har jeg ikke hørt så mye av, men har et par skiver nedlastet som skal få flere sjanser. Litt vel svenskinspirert ( Stockholm, ikke Gøteborg) og litt for ordinært er dommen så langt.
Demilich er et temmelig pussig band, men det er definitivt musikk som har vokst på meg. Bra saker.
Infernal Torment og Morta Skuld tror jeg ikke jeg har hørt.
Iniquity har en del kult, men noe er igjen ganske gørr.
Broken Hope er egentlig ganske ræva. Kjedelig og ganske intetsigende musikk.
Funebrarum har jeg ikke hørt så mye av, men har et par skiver nedlastet som skal få flere sjanser. Litt vel svenskinspirert ( Stockholm, ikke Gøteborg) og litt for ordinært er dommen så langt.
Demilich er et temmelig pussig band, men det er definitivt musikk som har vokst på meg. Bra saker.
Infernal Torment og Morta Skuld tror jeg ikke jeg har hørt.
-
- Belieber
- Mood: