Beste Gehenna
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Voidhanger wrote:Aldri vore fan av dette bandet. First Spell er nesten like dårlig som Ancient.
Den var et slag under beltestedet.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
MARDUK wrote:Kjedelig band igrunn....
Har faktisk trua på WW dog! Ikke skaffet den enda.
"øøh.. I've got first spell on vinyl.."
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
- Poser
- Mood:
Strålende og undervurdert band her til lands som har mye bra på samvittigheten. Alle skivene deres har mange gode låter, men jeg kicka vel ikke helt fullstendig før "Adimiron black" kom. En skive som inneholder en velstøpt miks av både old school black-, death og thrash metal. "Murder" er litt mer ordinær igjen men så kom mesterverket "WW" som jeg stemte på her. Kald og mesterlig black metal med utrolig mange gode riff og fantastisk trommespilling av Frost. Kanskje en av de 10 beste black metal skivene her til lands noensinne!
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
- Poser
- Mood:
Goatblessed necropenis wrote:"Murder" er litt mer ordinær igjen men så kom mesterverket "WW" som jeg stemte på her. Kald og mesterlig black metal med utrolig mange gode riff og fantastisk trommespilling av Frost. Kanskje en av de 10 beste black metal skivene her til lands noensinne!
Såpass! Kun høyrd låtane live, og det tok ikkje av for min del. Skal sjekke ut skiva.
-
- Poser
- Mood:
Voidhanger wrote:Goatblessed necropenis wrote:"Murder" er litt mer ordinær igjen men så kom mesterverket "WW" som jeg stemte på her. Kald og mesterlig black metal med utrolig mange gode riff og fantastisk trommespilling av Frost. Kanskje en av de 10 beste black metal skivene her til lands noensinne!
Såpass! Kun høyrd låtane live, og det tok ikkje av for min del. Skal sjekke ut skiva.
Hvis du sikter til Inferno gigen er jeg enig, kjip konsert. Såg bandet for en del år tilbake og det var langt bedre. Men sjekk ut "WW" ja!
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
- Rocker
- Mood:
Jøss, jeg er faktisk enig med flertallet. Må neste finne frem igjen Admirion Black av ren glede!
Malice = noe tøft, veldig mye kjedelig
First Spell = husker jeg ikke hvordan låt. På tide å grave frem igjen mao.
Murder = tredjerangs death metal
Resten har jeg ikke hørt.
-
- Poser
- Mood:
Husker ikke hva jeg stemte på (2006), men jeg kvitta meg iaffall med AB-skiva for noen år siden. Malice og WW er iaffall skitbra
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!