"I feel like my life has become Requiem for a Dream and I have front row tickets to the ass-to-ass scene. And Toby's the dildo and I'm both assholes." -Kenny Powers
Serietråden
-
- Belieber
PsychoDad wrote:"I feel like my life has become Requiem for a Dream and I have front row tickets to the ass-to-ass scene. And Toby's the dildo and I'm both assholes." -Kenny Powers
Fantastisk!
knife. And that's really bad". Joey DeMaio, Manowar.
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
skaumannen wrote:PsychoDad wrote:"I feel like my life has become Requiem for a Dream and I have front row tickets to the ass-to-ass scene. And Toby's the dildo and I'm both assholes." -Kenny Powers
Fantastisk!
FAKTISK tidenes karakter. Overrasket over så få her inne har oppdaget det. Man blir ikke mer over the top enn Kenny Powers.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieber
DarthVidar wrote:skaumannen wrote:PsychoDad wrote:"I feel like my life has become Requiem for a Dream and I have front row tickets to the ass-to-ass scene. And Toby's the dildo and I'm both assholes." -Kenny Powers
Fantastisk!
FAKTISK tidenes karakter. Overrasket over så få her inne har oppdaget det. Man blir ikke mer over the top enn Kenny Powers.
Trur faktisk eg held ein knapp på Pierce Hawthorne. Muligens fordi Community er hakket bedre enn Eastbound:
-
- Poser
Community kunne vært så utrolig bra. De har så mange fantastiske ideer som blir skuslet bort pga elendige karakterer (Britta, hu negerdama, The Dean, Annie osv) og plotpoints som ikke går noe sted. Men når det VIRKELIG sitter, sånn som paintballepisodene, er det ingen komiserier som er bedre.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Belieber
Udunpute wrote:Community kunne vært så utrolig bra. De har så mange fantastiske ideer som blir skuslet bort pga elendige karakterer (Britta, hu negerdama, The Dean, Annie osv) og plotpoints som ikke går noe sted. Men når det VIRKELIG sitter, sånn som paintballepisodene, er det ingen komiserier som er bedre.
Ganske så enig. Trur eg er flink til å ignorer dei aspekta eg ikkje likar. Og så er eg veldig glad i Chevy, det skal seiast.
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
-
- Poser
Har sett ganske mange serier om mildt sagt marginale tema i det siste, serier som likevel klarer å underholde meg på forskjellige nivå.
Comic Book Men- Kevin Smiths realityserie om tegneseriebutikken han driver i Jersey, Jay and Silent Bobs Secret Stash. For en superheltnerd er det fantastiske greier, og gjengen som jobber der klarer jeg (dessverre?) å relatere meg til på j****g mange måter.
Luck- HBOs serie om hesteveddeløp som dessverre bare får en sesong. Men de fire episodene jeg har sett har vært glimrende, og jeg har trua på at dette kunne utviklet seg til noe virkelig stort.
Smash- En dramaserie om folk som jobber med musikaler på Broadway. Jeg HATER musikaler, men dette er stor underholdning. Svært godt skrevet og velspilt.
-
- Infant
Udunpute wrote:Community kunne vært så utrolig bra. De har så mange fantastiske ideer som blir skuslet bort pga elendige karakterer (Britta, hu negerdama, The Dean, Annie osv) og plotpoints som ikke går noe sted. Men når det VIRKELIG sitter, sånn som paintballepisodene, er det ingen komiserier som er bedre.
"Kunne vært?"
Har du sett sesong 2 eller 3? Gjør det!
Jeg var ganske enig med deg etter kun å ha sett første sesongen (bortsett fra at jeg aldri har ment at noen av karakterene er "elendige"). Første sesong er litt sånn prøving og feiling, episoder som VIRKELIG sitter kommer på rekke og rad etterhvert (noen feilsteg innimellom, men etterhvert begynner man å sette pris på de også).

-
- Poser
Jeg har sett alt som har kommet, og sesong tre er helt klart den svakeste. Istedet for å fullt ut kjøre på med galskapen henfaller de til sitcomklisjeer som trekker voldsomt ned. I tillegg sliter de med en av tv-historiens kjipeste hovedkarakter. Jeff er så lite interessant at det knapt er til å holde ut.
Men altså; ideene og konseptene er fantastiske. Abed og Troy har en utrolig bra dynamikk, og Pierce er glimrende.
-
- Poser
Haha, de er ca det eneste jeg virkelig elsker med serien.
Troy and Abed in the mooorning.
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
Begynt å glane Oz. Kult, men hater scenene med niggern som prater til kamera. f**n.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
Augustus Hill-bitene av Oz er jo noe av det som gir serien en ekstra vital dimensjon. Det går fra å være et realistisk fengselsdrama til en gresk tragedie.