Kun med bil. :D
Tons of rock festival - Halden
-
- Poser
AOR Guru wrote:Speedfreak wrote:Så at det var ca 15-20 min fra Halden(Hotell) til festivalen.er det i gangavstand eller i taxi,mon tro..?
Hvis du går fra Halden sentrum (som, så vidt jeg vet, er der hvor de få hotellene i Halden ligger) opp til Fredrisksten Festning på 12-20 minutter så går du fort og er sprek. Tar nok lenger tid å gå opp dit, for det er j***a bratt....
Ok,ingen problem.Jeg er sprek.
-
- Poser
Stressminister wrote:Hvis alt går som det skal blir ekstremmetal scenen i et festnings-rom med katakombestemning, så det kan bli riktig så frekt. Håper det går i boks.
Det høres jo dritfett ut. Håper det blir noe av ja.
-
- Poser
Stian wrote:Ghost.
Det var jaggu litt av et trekk-plaster.Trekker jo garantert mange hipstere da,som deg,hehe.
-
- Rocker
Ord jeg aldri forventet å ytre, må vurdere en tur til Halden.
A bottle of wine and a bucket of blood
-
- Rocker
Hipstere fra flere generasjoner møtes når Silver og Devil nå er annonsert. Sees i sola!
-
- Rocker
Det er kanskje litt sent i karrieren deres å si gratulerer, men gratulerer. Enda ett band man kan se om man drar settes pris på.
A bottle of wine and a bucket of blood
-
- Rocker
Mye som tyder på at bookingansvarlige har hodet på rett plass når de kommer til de mindre og mellomstore banda. Det er som regel der kvaliteten kan måles på en festival og ikke på de 2-3 headlinerne som spiller på 20 andre festivaler samme sommer.
-
- Belieber
Jaja, tror nesten det blir en tur til Halden i sommer!
knife. And that's really bad". Joey DeMaio, Manowar.
-
- Rocker
Selveste Slayer og Anthrax til Tons Of Rock.
Det er såpass stort dette her altså? Neimen ikke verst.
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
-
- Poser
MARDVK wrote:Kjipt med Slayer og Anthrax men dette blir bra okkesom. Gode navn å ha på plakaten, uten tvil. Hvem synger i Anthrax nå, forresten?
Belladonna.
-
- Poser