Bevis nr 3: Å tro at en scrubby pleb ville besøkt noe annet enn colosseum.
Folkets røst fra Facebok og lignende
Bija wrote:Last edited by Tenebres on 22 Oct 2014, 13:30, edited 2 times in total.
Last edited by Tenebres on 22 Oct 2014, 13:30, edited 2 times in total.
Jeg er på mobil, din hårløse f***e. Det som skulle være en ny post erstattet den forrige posten. Så måtte jeg legge inn teksten igjen.
BlueGrot wrote:Bevis nr 3: Å tro at en scrubby pleb ville besøkt noe annet enn colosseum.
Sikkert et poeng men jeg kjenner ikke vedkommende og synes ikke spørsmålet er så hårreisende basert på det bildet der. Det er minst like sannsynlig at den gjennomsnittlige screamer tror at Coliseum er et helt unikt monument som ikke ligner i det hele tatt på en rekke andre.
GT: Arles, Nimes og Orange er like obskure for meg som Nidarosdomen for deg. At du tror det er obskurt understreker min teori.
Kjellvete wrote:Bija wrote:La oss ikke glemme:
[im]http://scissorhill.files.wordpress.com/ ... on-360.jpg[/img]
Alle fotballstadioner er like og det finnes kun en håndfull mennesker som kan skille Wembley fra Ullevål
Nå er det vel ganske mange som sier at "Roma-scenen" i Ronin er drittfet. Men hvis det er slik å forstå at du kan nevne alle fotballstadioner basert på et casual, ikke-helhetlig FB-bilde vet jeg ikke om det er noe du bør skryte over. Jeg tror også at kunnskapene om romerske ruiner dessverre ikke er like solide hos folk flest som fotballkunnskapene. (insert internettartikkelen som sammenligner fotballentusiasme og arkeologi)
Min konklusjon er at selv om jeg ser det er Colosseum om jeg ser nøye har jeg full forståelse for at det ikke er så åpenbart for alle, og det er betydelig mindre mongoloid å spørre enn å gå ut fra at alle slike ruiner nødvendigvis er Colosseum.
Dette her er altså noe helt annet:
Trodde du skulle være mer oppfinnsom enn å poste ting Kjellvete alt har tatt for seg på forrige side ettersom katamaranen din er fylt med kunnskap om Roma generelt. Del gjerne fotos av amfiteatere som er til forveksling like Colloseum.
BlueGrot wrote:Kjøft
FARRIS wrote:Trodde du skulle være mer oppfinnsom enn å poste ting Kjellvete alt har tatt for seg på forrige side ettersom katamaranen din er fylt med kunnskap om Roma. Del gjerne fotos av amfiteatere som er til forveksling like Colloseum.
Det er planen. Jeg sitter på samling og stresser med mobilen for å få poste lenker i det hele tatt, men det kommer nok når jeg sitter ved dataen igjen. Så får vi se om det er så j****g åpenbart som du påstår.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Man kan ikke kalle seg selv et menneske om man ikke vet hva Colosseum er og hvordan det ser ut. Punktum.
La oss leke "Er dette Colosseum?" med GT. eb som er arkeolog og har bodd en stund i Roma får selvsagt ikke lov til å hjelpe.
Er dette virkelig så åpenbart for de som ikke har besøkt Colosseum før? Jeg vil si: nei.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Nå var dette et bilde fra innsiden av arenaen, hvor man ser at gulvet er borte, osv.
Jeg har aldri satt min fot i Italia, men kjente det likevel igjen.
Fra utsida blir saken en helt annen, selvfølgelig.
Shrinebuilder wrote:Nå var dette et bilde fra innsiden av arenaen, hvor man ser at gulvet er borte, osv.
Jeg har aldri satt min fot i Italia, men kjente det likevel igjen.
Fra utsida blir saken en helt annen, selvfølgelig.
Jeg har bare sett Colosseum fra utsiden og vet ikke hvordan den ser ut inn i. Jeg tror det er mange som befinner seg i samme situasjon uten at å være fullstendig ukultiverte og/eller idiot.
Tenebres wrote:Jeg tror det er mange som befinner seg i samme situasjon uten at å være fullstendig ukultiverte og/eller idiot.
I den opplyste delen av verden så vil jeg påstå at det er et fåtall. Barneskolepensum
Kjellvete wrote:Tenebres wrote:Jeg tror det er mange som befinner seg i samme situasjon uten at å være fullstendig ukultiverte og/eller idiot.
I den opplyste delen av verden så vil jeg påstå at det er et fåtall. Barneskolepensum
Er innsiden av Colosseum vs. de andre 200+ andre arenaer barneskolepensum i Noreg? Jeg vedder min hatt på at du er full of s**t som vanlig.
Men hvis innsiden er barneskolepensum er vel også utsiden det, så bildet jeg postet er barnemat for deg.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Da LT var "rånerens advokat".