Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Folkets røst fra Facebok og lignende

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Folkets røst fra Facebok og lignende

Post by Kjellvete »

Hei, jeg heter Elias og går i første klasse. Jeg hadde første skoledag nå på mandag, men jeg har ikke vært der etter det...

Samme kveld som jeg startet på skolen var jeg ute og syklet. Jeg syklet fort i nedoverbakke og mistet kontrollen. Mamma har fortalt at jeg ble kastet av sykkelen og landet på hodet og nakken før jeg ble slengt rundt som en filledukke og til slutt ble liggende.

Heldigvis hadde jeg på meg hjelmen, som jeg alltid har, og alle var veldig glade for det: de i ambulansen, alle på traumemottaket på sykehuset, overvåkingen og barneavdelingen. For ikke å snakke om mamma og pappa!

Alle førsteskoledag-klærne ble klippet av meg i ambulansen, så vi må nok kjøpe nye.

Jeg har vært veldig heldig som etter den rundvelten bare fikk noen skrubbsår i ansiktet og på armene. De blir borte før eller siden. Hjelmen tok støyten for skader i hodet, men jeg har hjernerystelse og må ta det med ro. Jeg får ikke lese, se på tv eller spille på ipaden på 2-3 uker.

Planen nå er å kjøpe ny hjelm og rette opp styret på sykkelen, så skal jeg forsiktig prøve meg igjen. Men jeg kjenner at jeg gruer meg litt...

Den nye hjelmen skal jeg også feste godt på hodet og passe på at hakereima sitter skikkelig, slik mamma og pappa har lært meg. Husk at pannen skal være godt dekket av hjelmen, det er ikke bare bakhodet som skal dekkes.

Alle må bruke hjelm - barn og voksne. Det er bare de som er dumme og tjukke i huet som ikke bruker hjelm. Men ingen er så tjukke i huet at de ikke trenger hjelm. Ingen.

Deler du denne så minner du kanskje noen på hvor viktig hjelmen er...

Skriver godt etter kun en dag på skolen :think:

Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

  1. klasse på VIDEREGÅENDE seff. Det skjønte jo alle.

User avatar

Bajsburk
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Bajsburk »


User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

Han der asså..

Á ég að fara í taugarnar d fátt frítt fyrir börn og unglinga skremmer til for eksempel ikke Skål MED EN GANG PÅ 666. JEG HAR EN GOD WEEKEND RIGTIG

Ser dere meg elsker å dreæp de mest sannsynlig til en ønsker og kkkd

At je er m. Øææææææppææ Á mín. ..lille. s***n s c ja d ret har jeg men jeg har problemer med å huske Paul Allender.


User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Jøye.

Leit at det skal bli oppganger og det er fler landingsplasser og jeg skal ha en. Det ordnet seg med den nye adressen til siden for mer informasjon om hvordan vi skal få en best mulig opplevelse av sataniske ritualer ikke Vær flaue ofre for menneskehandel og overgrep mot barn og unge med nedsatt funksjonsevne og har ikke noe tvil om hva som skjer med seg selv og ikke minst at det er fler i rommet ved siden av hun gråter fordi hun er jo bare helt utrolig stygg og det er fler landingsplasser og.

Søker etter flybilletter til Kongo for å finne Kronprins Haakon fordi han er hans knekt tremenning og Dr.SORTERTHOWSEN ER OGSÅ PASIENTANSVARLIG SELV FOR HAN, MEN FØRST OG FREMST HANS VENSTRE HAND OG TRENINGSFRENDE ER PÅ SLOTTETSOMRÅDE OG VENTER

Neger Vært dau i flere dager bare få tak i han jævlige Jesus som påstod at han var Konge på ett Esel mange av dem. FARVEL TIL SLUTT VIL JEG GJERNE HA EN DUELL SIDEN DU LOT HAM KORSFESTE SEG NOE HAN KIRKER OG RRR AV EN INTERNET EXPLORER S5IER

Jeg lurer på hvordan jeg skal få overbevist at min kone og jeg barna Våre er en familie på lik linje med andre familier som nå står først i rekken av Norads pengene slik at alle i Kongeriket får skrive sin egen liste og at jeg får oppgaven som DIPLOMAT GREVE BØDDEL PRODUKTTESTER OG FAMILIEMANN KEISER O.S.V HAIL THE KING'$


User avatar

Nudua
Belieber
Belieber
Posts: 119
Joined: 13 Jul 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Nudua »

Nok!

Image

User avatar

brodie
Belieber
Belieber
Posts: 70
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by brodie »

Falske Einsteinsitater. Dagens:
Alle er genier. Men, hvis du dømmer en fisk ut i fra dens evne til å klatre i et tre, vil den tro at den er dum hele dens liv.

-Dum fyr


User avatar

Pandora
Poser
Poser
Posts: 205
Joined: 09 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pandora »

brodie wrote:

Falske Einsteinsitater. Dagens:
Alle er genier. Men, hvis du dømmer en fisk ut i fra dens evne til å klatre i et tre, vil den tro at den er dum hele dens liv.

-Dum fyr

Fant denne på en random blogg:

Metal is the music of the gods
-Einstein


User avatar

Bajsburk
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Bajsburk »


User avatar

BornTooLate
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 17 Apr 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BornTooLate »

for 15 år siden fikk jeg en splitter ny telefon av dere. Det var en rød sony og det var en begivenhet.
They say my songs are much too slow
But they don't know the things I know

User avatar

Shrinebuilder
Rocker
Rocker
Posts: 778
Joined: 04 Sep 2006, 00:00
Favourite genre: Hard Rock
Location: Pøle by
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40
Korea North

Post by Shrinebuilder »

Jeg har en utfordring til dere, folkens!

Har dere lagt merke til at den "svine"billige ribba allerede har landet i butikkene?

29 kr per kilo. Det er billigere enn hundematen vi kjøper fra Felleskjøpet, og det er noe som ikke stemmer her! :/

Etter å ha sett dyretransportene som fyller hele Autobahn i Tyskland og Holland i sommer, har vi sluttet å spise svinekjøtt. Vi klarer det bare ikke. De lidelsene som disse dyrene må gå gjennom for at du skal få billig ribbe er knapt til å fatte!

Rasteplassene på Autobahn er fylt til randen med vogntog fulle av skrikende griser i tre etasjer, og stanken henger tung over absolutt hele veinettet. Et mareritt, og det gjør vondt i hjertet å se/høre disse lidelsene. På rasteplassenes toaletter henger det advarsler om salmonella og trikiner -og svinepest- og hundeeiere oppfordres til å passe på at hunder ikke spiser mat som faller ut fra disse dødstransportene. Grunnet smittefare. Og dette er altså kjøttet folk jubler over at er så billig i norske (og svenske) butikker!

Visste du forresten at "søte lille Danmark" har tre ganger så mange svin som mennesker, og at det danske dyreholdet har vært under kraftig kritikk i lang tid? Vi så selv de enorme svinefjøsene i Danmark nå i sommer. Grøss! :o

Siden vi i ressurssterke Norge lever våre liv på toppen av verden -i alle betydninger- vil jeg mane til dugnad, folkens!

Gjenta etter meg:

"I år skal jeg IKKE kjøpe billig importert ribbe. Jeg lar være fordi jeg kjenner til lidelsene som ligger bakom dette. Jeg aksepterer ikke at levende vesen skal fraktes under forferdelige forhold til enorme skrekk-slakteri i Tyskland og Polen bare for at jeg skal spare noen kroner på juleribba. Dette valget har jeg tatt av hensyn til dyrene, og i anstendighetens navn. Jeg har ikke hjerte til å velge annerledes, og jeg utøver på denne måten min forbrukermakt til dyrenes beste.

Hilsen meg - innbygger i verdens rikeste land."

Tar dere utfordringen, folkens? Kjøp gjerne ribbe, men velg da kjøtt fra land med relativt sett god dyrevelferd i landbruket - som Norge og Sverige.

Man kan faktisk redusere kjøttkonsumet, eller velge kjøtt fra ansvarlige produsenter, uten å bli "veggis"!

Når det er sagt, ser det ut til at dyretransportene på Autobahn har gjort oss så sjokkerte at vi knapt rører kjøtt hjemme hos oss lenger. Vi har mistet sansen for det. Helsemessig og moralsk gevinst!

(Del gjerne dette innlegget, dere. For the <3 of all animals!) ;)

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Veik
Belieber
Belieber
Posts: 14
Joined: 23 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Veik »

https://www.facebook.com/borgny.hordnes?fref=ufi

Skal aldri bli ei slik sytete kjerring når eg vert pensjonist. Sitte på nettet og poste artiklar og syte. Nokon folk skulle ikkje hatt internett.

User avatar

ghazten
Poser
Poser
Posts: 285
Joined: 29 Jan 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ghazten »

Ble sikkert utvist fra livets skole.
EKO EKO AZARAK

User avatar

Conroy Bumpus
Poser
Poser
Posts: 239
Joined: 04 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Conroy Bumpus »

Veik wrote:Skal aldri bli ei slik sytete kjerring når eg vert pensjonist. Sitte på nettet og poste artiklar og syte. Nokon folk skulle ikkje hatt internett.
Hun følger canadisk hockey og baseball, ser jeg. Uventet.
Image

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

I Siba's reklame for skjeggtrimmer
Rune Ringdal Begge kjønn kan bruke skjeggtrimmer. Kvinne får ikkje skjegg. Kan bruke skjeggtrimmer uten å barbere vek alt håret, fordi hårvekst beskytter

User avatar

Shrinebuilder
Rocker
Rocker
Posts: 778
Joined: 04 Sep 2006, 00:00
Favourite genre: Hard Rock
Location: Pøle by
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40
Korea North

Post by Shrinebuilder »

Image

User avatar

Shrinebuilder
Rocker
Rocker
Posts: 778
Joined: 04 Sep 2006, 00:00
Favourite genre: Hard Rock
Location: Pøle by
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40
Korea North

Post by Shrinebuilder »

TAKK P4 LYDEN AV NORGE HHEEH D SKAL JG JØRE! lol :D

User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

Bajsburk
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Bajsburk »

Image

Image

hilsn visdomsGjørnet :twisted: \,,,/

Locked Previous topicNext topic