Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Peste Noire til Blastfest 2017.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Mordo
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 04 Dec 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Peste Noire til Blastfest 2017.

Post by Mordo »

Ikke umulig. De har nå en helt ny live-besetning (Kun Famine som er igjen) bestående av folk som har spilt en del live. De har i tillegg spilt veldig mye sammen, så jeg tror det kommer til å bli bra.
Medicinmannen wrote:Fordi det virker som et band som synes det er mer viktig å fremstå som "artig" enn seriøst. Greit nok med langefinger-holdning, men når medlemmene fremstår som tilbakestående blir det bare komisk. Rus, trekkspill og nynazisme. Den komboen smaker dårlig for min del.
Er sant at bandet bruker mye humor - ofte av det vulgære slaget, og er ikke alltid det funker for min del heller. Føler dog ikke at det påvirker musikken i like stor grad som det gjør imaget, og tviler på at det ville spille en stor rolle live. Hvor nynazistisk de er vet jeg ikke, men igjen så tror jeg ikke det nødvendigvis påvirker musikken. Trekkspill tviler jeg på at vi får se live siden det er trommisen som spiller trekkspillet på platene.
Image

User avatar

Morkenstubbe
Rocker
Rocker
Posts: 1320
Joined: 12 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Morkenstubbe »

Flauere ting enn Peste Noire der ute for de som syntes PN er flaut, sier bare Nattefrost...

Hadde jeg tatt turen til Blastfest, skulle jeg selvfølgelig sett PN!!

:-D
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image


drgz
Rocker
Rocker
Posts: 780
Joined: 23 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by drgz »

Morkenstubbe wrote:Flauere ting enn Peste Noire der ute for de som syntes PN er flaut, sier bare Nattefrost...

Hadde jeg tatt turen til Blastfest, skulle jeg selvfølgelig sett PN!!

:-D
Og ikke ulikt deg hadde du sikkert smilt under hele konserten!!!!!!


8) 8) 8)

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

"PESTE NOIRE canceled at the Blastfest / PESTE NOIRE annulé au Blastfest.

Reasons:

"Hey Famine.

The statement you sendt was not approved and also today we got a mail from the venue, with a copy from an anonymously sendt email from french Antifa, to the bosses of our festival hotel and to our catering company, to inform and complain, and that sealed the deal for our partners.

As much as principals are important to us, and was fought for as hard as we could, it now falls down to canceling Peste Noire OR canceling Blastfest, and that choice we need to make, and it is the choice to cancel the show.

We have no choice but to become yet another festival defeated by pressure from outside to cancel Peste Noire."

"After reading today's PN cancellation news Horna decided we won't be part of Blastfest either - simply because Famine & Peste Noire are good friends of ours, having stayed in our homes and shared many great times together. It is also time more bands should do something about the fascist "antifa" bullying instead of looking the other way.

PS. Before anyone assumes any political bullshit - we do not bow left nor right! We bow only before the Lord..."

Det var vel ikke annet å forvente dessverre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar

Topic author
TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

After reading today's Peste Noire cancellation news Horna decided we won't be part of Blastfest either - simply because Famine & Peste Noire are good friends of ours, having stayed in our homes and shared many great times together. It is also time more bands should do something about the fascist "antifa" bullying instead of looking the other way.
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.

User avatar

Wraith
Rocker
Rocker
Posts: 874
Joined: 03 Feb 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Wraith »

Jeg skal ikke på Blastfest og jeg driter i Peste Noire. Men jeg hadde virkelig håpet at Yngve skulle få til å gjennomføre dette, som en gedigen langfinger til Antifa. Men sånn er det vel når man skal prøve å være kontroversiell i disse hysteriske tider. Horna skal ha kudos for å vise solidaritet ihvertfall, hvis det er tilfellet (Shatraug selv er vel ikke helt plettfri på det nasjonalistiske området).
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.

User avatar

Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 94

Post by Veadtuck »

Kompisene til Blitz ja, scum !
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

User avatar

Voidhanger
Poser
Poser
Posts: 273
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Voidhanger »

Der var to av fire band eg kunne tenkt meg å sjå tatt av plakaten. Med mindre det blir interessante erstattarar, blir det berre eit dagspass på meg om Angelcorpse og Hell skulle spele på same dag. Misthyrming er kanon, men sett dei ofte.

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

To blast or not to blast, that's the question.
blastfest.jpg

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

RKKB wrote:To blast or not to blast, that's the question.
blastfest.jpg
Da ryker vel Scour også rimelig kjapt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

Vorax wrote:
RKKB wrote:To blast or not to blast, that's the question.
blastfest.jpg
Da ryker vel Scour også rimelig kjapt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tvilsomt. Phil bare fester og rører rundt i fylla, han, det vet jo alle. Det er vel ikke hans feil at høyrehånden går sine egne veier nu och då. Det er viktig å strekke litt på leddene og greier...

User avatar

Hlidskjalf
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 10 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hlidskjalf »

Latterlig at det er ANTIFA som skal diktere lineups på ulike festivaler. Ironisk at venstreekstreme terrorister fungerer som den skjulte statsmakt, moralpolitiet.

User avatar

Druchii
Belieber
Belieber
Posts: 110
Joined: 17 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Druchii »

Trist at sauene får bestemme.

User avatar

snøskred
Belieber
Belieber
Posts: 90
Joined: 19 Nov 2013, 16:31
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by snøskred »

Safespace black metal.

User avatar

Slakter_Fjes
Poser
Poser
Posts: 311
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Location: Skævven
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:
Norway

Post by Slakter_Fjes »

Hlidskjalf wrote:Latterlig at det er ANTIFA som skal diktere lineups på ulike festivaler. Ironisk at venstreekstreme terrorister fungerer som den skjulte statsmakt, moralpolitiet.
Nuvel, det er vel ingen som dikterer noe som helst her. Når man fronter en retardert ideologi (uten at jeg kjenner PNs lyrikk godt nok til å vite at de gjør akkurat det, men la oss for diskusjonens skyld ta det for god fisk) så kan man jo ikke forvente at alle bare :applause: så flinke dere er!

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

For all del, men hvis du følger litt med så ser du at antifa går j****g bredt ut. Til og med band som Primordial og Enslaved har hatt grunnløse problemer med antifa (mulig det var et annet band, men like stuerene). Og så har vi Taake hendelsen i USA som viser hvor retarderte disse folkene er.


Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Nå har vel ikke nazisme vært greit for den vanlige mannen i gaten siden før krigens dager. Hadde blitt veldig overrasket om Yngve skulle klare å gjennomføre festivalen med naziband på plakaten uten større problemer. Ingen sponsorer eller aktører vil bli assosiert med nazisme. Sier seg selv.

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

Humor om ikke annet!
blastfestx.jpg

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

RKKB wrote:Humor om ikke annet!
blastfestx.jpg
Jeg mistenker en pågående kommentartirade et måned til, før det dør ut i all stillhet og Phil Anselmo? Vel, ikke gi han alkohol for alt i verden...

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Så lenge det ikke er hvitvin går det fint.

Locked Previous topicNext topic