TV-serier
Så nettopp Lovesick på Netflix, trivelig og artig. Bra karakterer, ikke minst Luke.
Siste sesong av The Fall var dryg men bra. Ikke oppmuntrende serie det der.
Trenger nye serietips, da 99% av alt jeg sjekker ut er ræl. Blir til at jeg ser igjen eldre ting.
Siste sesong av The Fall var dryg men bra. Ikke oppmuntrende serie det der.
Trenger nye serietips, da 99% av alt jeg sjekker ut er ræl. Blir til at jeg ser igjen eldre ting.
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Atlantic virker veldig bra, sett to episoder.
Westworld var litt tja for min del. Likte forsåvidt plottet og flere av karakterene, men det blir for mye klisjéer.
Horace & Pete var dritbra, men den har du kanskje sett?
Ellers anbefaler jeg alle å se "Finnmark - Fra øst til vest" som ligger på NRK. En utrolig viktig dokumentar som burde vært obligatorisk for alle norske statsborgere å se.
Westworld var litt tja for min del. Likte forsåvidt plottet og flere av karakterene, men det blir for mye klisjéer.
Horace & Pete var dritbra, men den har du kanskje sett?
Ellers anbefaler jeg alle å se "Finnmark - Fra øst til vest" som ligger på NRK. En utrolig viktig dokumentar som burde vært obligatorisk for alle norske statsborgere å se.
Jeg falt veldig for En Immersion. Fransk miniserie på 3 episoder. Rimelig mørkt, dystert og j****g.
Sånn ellers er det Stranger Things og The Expanse som har imponert meg mest i år. Synes begge er helt latterlig bra.
Sånn ellers er det Stranger Things og The Expanse som har imponert meg mest i år. Synes begge er helt latterlig bra.
-
- Poser
- Mood:
Midtsesongfinalen i "The Walking Dead"... Knall. Negan blir bare tøffere for hver j***a episode han er med i! Gleder meg til å se hvordan denne situasjonen utvikler seg videre
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Sett VICE PRINCIPALS?Dvergtatt wrote:Savner Eastbound and Down
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Ellers var disse av høy klasse anno 2016:
The Young Pope
Westworld
Nobel
Horace And Pete
Preacher
Ash vs Evil Dead season 2
Stranger Things
The Wizards of Aus
Captive
OJ Simpson - Made in America
Ser Star Wars Rebels sesong 2 nå, steike så bra...blir mørkere og mørkere..har halve sesongen igjen men det brygges opp til en fantastisk finale !
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!
-
- Poser
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Ble ferdig med Oz tidligere i uka. Får lyst til å grine av å tenke på at det ikke er flere episoder.
Purity comes when death is all.
Ferdig med "Breaking Bad". Føkkings dritbra. Følgelig begynte jeg på "Better Call Saul", og den virker sannelig lovende nok. Artig med et par kjenninger allerede i første episode.
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.
-
- Rocker
- Mood: