"Fargo" S3 - 19/4
April blir en fin måned
![Drool :drool:](./images/smilies/eusa/drool.gif)
It is currently 16 Feb 2025, 13:16
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by UndeadFlowerKing »
Jeg har kommet meg til del 2 av sesong 4. Begynner å bli i overkant mange teite dialekter og kompliserte frisyrer, men stort sett ganske kult fortsatt. Halvdan Svarte og Harald Hårfagre ser ut som et par finske narkiser.Vorax wrote:Ferdig med sesong tre av Vikings nå og jeg begynner å bli veldig lei...Wraith wrote:Enig. Tok seg kraftig opp etter at Haraldson og lille trille røk ut.Vorax wrote:Begynte på Vikings for noen uker siden og det gikk ca en halv sesong før jeg fikk "må se" følelsen. Det er ikke alt som er like bra, men stort sett topp underholdning.Wraith wrote:Meldt meg på Amazon Video:
Vikings
Helt grei. Mangler ett eller annet. Noen som har sett den som kan enten bekrefte eller avkrefte at den tar seg opp etter S1?
Lucifer
Glattpolert møkk med en britisk Lucifer i LA, som nattklubbeier/politietterforsker som bruker sine evner til å styre andre med telepati til å ha mest mulig sex. Får "iZombie" til å fremstå som stor kunst.
Fear the Walking Dead
Noget tregere ut av startgropa enn TWD, men en helt kurant skildring om starten på epidemien.
Skal begynne på "Sneaky Pete" og "The Man in the High Castle" etterhvert
Post by Aspergers Inc. »
Post by dauinghorn »
Post by UndeadFlowerKing »
Hvor bra er egentlig Better call Saul? Breaking Bad er fantastisk, men jeg ramlet fort av sesong 1 av Better Call Saul. Mulig det kom seg utover i sesongen?dauinghorn wrote:Ny Fargo, Better Call Saul og Leftovers skal sees ved en anledning. Også selvfølgelig Twin Peaks da...!!
Post by dauinghorn »
Post by ConnorMcCloud »
Post by dauinghorn »
Ganske langt unna "Breaking Bad", som jo er en av tidenes beste serier, men god underholdning med en håndfull interessante rollefigurer. Og noen gamle kjenninger fra BB her og der.Vorax wrote:Hvor bra er egentlig Better call Saul? Breaking Bad er fantastisk, men jeg ramlet fort av sesong 1 av Better Call Saul. Mulig det kom seg utover i sesongen?dauinghorn wrote:Ny Fargo, Better Call Saul og Leftovers skal sees ved en anledning. Også selvfølgelig Twin Peaks da...!!