heftigste Glam-gitarist
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
heftigste Glam-gitarist
Hvilken glam/sleeze-gitarist er heftigst?
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
-
- Spermatozoon
- Mood:
"selv om" eller "fordi"? (Jeg tenkte på samme.)AndersMarken wrote:Tror jeg går for Warren DeMartini, selv om jeg ser på han som nærmere hardrock enn glam.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Porcus wrote:"selv om" eller "fordi"? (Jeg tenkte på samme.)AndersMarken wrote:Tror jeg går for Warren DeMartini, selv om jeg ser på han som nærmere hardrock enn glam.
He-he, joda, "fordi" passer vel egentlig bedre.
-
- Poser
- Mood:
Stemte LaBar, men alle disse gitaristene er jo glimrende, og blandt mine favoritter (hehe, men jeg har enda til gode å høre Mr. Peck spille glam...sist gikk det mest i Impellitteri og Yngwie terping...)
Mick Mars er best!
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
Stian wrote:Navigator wrote:Mick Mars er best!
Nåja... Kraftig forskjell på god og heftig.
Kom f**n ikke her å si at Mick Mars ikke er god, det er ren bullshit. Mannen har en fantastisk bluesa feeling de fleste metal gitarister bare kan drømme om...
Affen wrote:Stian wrote:Navigator wrote:Mick Mars er best!
Kom f**n ikke her å si at Mick Mars ikke er god, det er ren bullshit. Mannen har en fantastisk bluesa feeling de fleste metal gitarister bare kan drømme om...
Får du for lite surstoff?
Stian wrote:Affen wrote:Stian wrote:Navigator wrote:Mick Mars er best!
Får du for lite surstoff?
Nei, får du?
Gitarister som Petrucci, Vai, Satriani, etc er mye mer teknisk enn Mr. Mars, men ingen av dem har en BRØKDEL av den feelingen og SJELA som ham. Derfor liker jeg Mick Mars bedre enn de nevnte. Han spiller med INLEVELSE
Satriani spiller med vel så mye feeling, de to andre er jeg enig i. Men det betyr ikke at Mick Mars har noe spesielt feeling. Både på skive og live gjør han nettopp det han skal, og ikke noe mer. Han er ingen låtskriver, og i beste fall en habil bluesrytmegitarist, noe til og med jeg er. At Mötley Crüe har to knalle og like mange over middels plater, er ene og alene Nikki Sixx og Tommy Lees fortjeneste.
Stian wrote:Satriani spiller med vel så mye feeling, de to andre er jeg enig i. Men det betyr ikke at Mick Mars har noe spesielt feeling. Både på skive og live gjør han nettopp det han skal, og ikke noe mer. Han er ingen låtskriver, og i beste fall en habil bluesrytmegitarist, noe til og med jeg er. At Mötley Crüe har to knalle og like mange over middels plater, er ene og alene Nikki Sixx og Tommy Lees fortjeneste.
Nåh...er ikke like enig med deg her som når det gjelder Saxon tydligvis...
Affen wrote:Stian wrote:Navigator wrote:Mick Mars er best!
Sorry Affen, men jeg er ikke helt enig med deg her. Mick Mars er ingen god gitarist, men han gjør jobben sin. Mick har mye tøffe riff (ellers hadde vi ikke hatt Motley Crue), og det skal han ha kreditt for.
Jeg stemte Warren DiMartini. En utrolig heftig gitarist både når det gjelder tøffe riff, melodiøse og tekniske soloer og groove. Warren er rett og slett bare sinnsykt bra over hele fjøla!
-
- Poser
- Mood:
AndersMarken wrote:Tror jeg går for Warren DeMartini, selv om jeg ser på han som nærmere hardrock enn glam.
Jeg også, men jeg stemmer ikke fordi Ratt er fortsatt ikke noe Glamband (har hatt den diskusjonen her før........)
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Poser
- Mood:
AORGuru wrote:Affen wrote:Stian wrote:Navigator wrote:Mick Mars er best!
Sorry Affen, men jeg er ikke helt enig med deg her. Mick Mars er ingen god gitarist, men han gjør jobben sin. Mick har mye tøffe riff (ellers hadde vi ikke hatt Motley Crue), og det skal han ha kreditt for.
Vi er på en sjelden kollisjonskurs igjen her Affen, må nok si meg enig med Guru'n og Stian her!
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"