Favoritt TNT- låt
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Sjøl har jeg Forever shine on på topp. Intuition er favorittskiva(låta burde kanskje vært med på poll'en, men det ble for mange fra samme skive)
Morten "Kenneth Odiin" Skogstad er trommisen som passet best i bandet med John Macaluso som nr 2. Diesel er ikke trommis, så han tar jeg ikke med.
Morten "Kenneth Odiin" Skogstad er trommisen som passet best i bandet med John Macaluso som nr 2. Diesel er ikke trommis, så han tar jeg ikke med.
Åh, herregud! VANSKELIG! Det er så mange gode låter! Seven seas og Tell no Tales er kongelige, men jeg tror jeg velger 10.000 Lovers likevel, for den har jeg et helt spesielt forhold til
-
- Beliebe
- Mood:
Synes faktisk Destiny er deres beste, med Tell No Tales på 2.plass selv om det er "annerledeslåta" til TNT (kjapp Metal var aldri det TNT stod for). Destiny er ei j****g bra låt, sykt at den aldri kom forbi demostadiet. Nyskiva snakker vi ikke om...
-
- Poser
- Mood:
"Seven Seas" er deres suverent beste låt, mens den "glemte klassikeren" må være "Last Summer's Evil"...
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Av de nevnte ble det Caught between the tigers, men det er mange gode runner ups ;
Seven seas, Indian summer (hey hey Marken), Downhill racer, Tor with the hammer, Tonight I'm falling, Lionheart, My religion, She needs me.......osv
Seven seas, Indian summer (hey hey Marken), Downhill racer, Tor with the hammer, Tonight I'm falling, Lionheart, My religion, She needs me.......osv
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Belieber
- Mood: