Trond wrote:Definitivt Asgeir! Han har mye kulere sound og spiller mer interessant og kreativt.
Det synes du bare fordi han er fra dine trakter det...hehehe!
It is currently 20 Dec 2024, 08:59
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
AndersMarken wrote:Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populĂŠre band. Ser sjelden noen som nevner Christian Nyqvist selv om han antageligvis knuser begge disse.
AndersMarken wrote:Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populĂŠre band.
Stemte forĂžvrig Mickelson ettersom han har spilt med Testament. Grunn god nok.
NĂ„ er ikke akkurat herr Mickelson fast inventar i Testament.Tenebres wrote:AndersMarken wrote:Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populĂŠre band.
OK sÄ du mener at Shining og Winds er mer populÊre enn Testament og Borknagar?
Testament er sannsynligvis mer kjent enn Mayhem og Arcturus sammen, i alle fall pÄ verdensbasis.
jeremy wrote:NĂ„ er ikke akkurat herr Mickelson fast inventar i Testament.Tenebres wrote:AndersMarken wrote:Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populĂŠre band.
Testament er sannsynligvis mer kjent enn Mayhem og Arcturus sammen, i alle fall pÄ verdensbasis.
Og da syns jeg ikke at det blir riktig Ă„ si at han spiller i et mer kjent band enn hammern.AndersMarken wrote:jeremy wrote:NĂ„ er ikke akkurat herr Mickelson fast inventar i Testament.Tenebres wrote:AndersMarken wrote:Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populĂŠre band.
Stemmer.
jeremy wrote:Og da syns jeg ikke at det blir riktig Ă„ si at han spiller i et mer kjent band enn hammern.AndersMarken wrote:jeremy wrote:NĂ„ er ikke akkurat herr Mickelson fast inventar i Testament.Tenebres wrote:AndersMarken wrote:Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populĂŠre band.
Stemmer.
Jepp. Kommentaren var rettet mot Tena Lady.AndersMarken wrote:jeremy wrote:Og da syns jeg ikke at det blir riktig Ă„ si at han spiller i et mer kjent band enn hammern.AndersMarken wrote:jeremy wrote:NĂ„ er ikke akkurat herr Mickelson fast inventar i Testament.Tenebres wrote:AndersMarken wrote:Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populĂŠre band.
Stemmer.
Da er i hvert fall vi enige.
Post by RigmorMortis »
jeremy wrote:Jepp. Kommentaren var rettet mot Tena Lady.AndersMarken wrote:jeremy wrote:Og da syns jeg ikke at det blir riktig Ă„ si at han spiller i et mer kjent band enn hammern.AndersMarken wrote:jeremy wrote:NĂ„ er ikke akkurat herr Mickelson fast inventar i Testament.Tenebres wrote:AndersMarken wrote:Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populĂŠre band.
Stemmer.
Da er i hvert fall vi enige.
Harvest wrote:SvartRavn wrote:Hvem er Mickelson? Trukke jeg har hĂžrt om han.
Da har du heller aldri lest fellesanmeldelsene i Scream fĂžr.
Phoncible wrote:Harvest wrote:SvartRavn wrote:Hvem er Mickelson? Trukke jeg har hĂžrt om han.
Morsomste med scream-anmeldelsene var Mickelson-slaktet. Hvis det ikke er brutalt og teknisk kommer det ikke over 3, og selv da skjelden noe kom over 4
Phoncible wrote:Harvest wrote:SvartRavn wrote:Hvem er Mickelson? Trukke jeg har hĂžrt om han.
Morsomste med scream-anmeldelsene var Mickelson-slaktet. Hvis det ikke er brutalt og teknisk kommer det ikke over 3, og selv da skjelden noe kom over 4
Post by Agent Orange »
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.