Synger du med på konserter?
Man kan jo være tilsnakkendes også, hvis det man bedriver er veldig plagsomt - men da sier en ikke til denna karen "detta er ikke no DDe-konsrt for faan. Faens trønder!". Fikk den slengt i trynet på konsert med Midnight Choir. Nå skal der sies at selvsamme fyr krøp til korset etter hvert og vedgikk at litt entusiasme skader ikke - så han satte igang sjøl etter å ha sittet i en times tid som ei saltstøtte
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Stian wrote:Ørepropper trenger man ikke lenger, banda spiller mye lavere enn før.
Tror nok man trenger øreplugger i dag også, hvis man vil bevare hørselen. Min store skrekk er å få permanent øresus. Da er det game over. Spesielt små lokaler kan det være helt j****g til tider.
Jeg synger kun til Motorhead, og jo, de spiller fremdeles høyt.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
Sang med på maiden, og det skar seg så j****g for meg og en kompis på run to the hills, folk rundt snudde seg, men lo heldigvis av/med oss
Ellers: er ikke en jævel på å huske tekster, så da synger jeg heller ikke med..
Ellers: er ikke en jævel på å huske tekster, så da synger jeg heller ikke med..
-
- Embryo
- Mood:
Jeg drikker ikke på konserter, men synger med når det er alsang. Jeg bruker også ørepropper ca. hele konserten.
If you try to kill me, I kill you before!
-
- Belieber
- Mood:
Synger gjerne med så sant eg kan minst ca. 80% av teksten. Kan ikke synge. Skulle ikke tro at noen synes det er irriterende.