Amon Amarth
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
The Avenger sitter som et skudd, så da ble det den. Kjøpte inn Fate of Norns for å sjekke hvor landet lå om dagen, ble fort solgt. Holder meg til debuten og de to påfølgende skivene (sjøl om det er år og dag siden dette bandet har fått spilletid her i heimen).
-
- Spermatozoon
- Mood:
dette bandet er så kjedelig at det blir gøy."ekstrem" metal rett fra samlebåndet og inn i glemmeboka.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Men nå har jo du King_P så jææævlig god smak ellers at deg hører vi på. Jadda. Liker du egentlig noe som ikke er helt fullstendig jalla?
Skjønner heller ikke hva folk har i mot Amon Amarth, det er jo både tungt og groovy, det riffes som bare juling, og de har j****g fete låter.
Skjønner heller ikke hva folk har i mot Amon Amarth, det er jo både tungt og groovy, det riffes som bare juling, og de har j****g fete låter.
Affen wrote:Men nå har jo du King_P så jææævlig god smak ellers at deg hører vi på. Jadda. Liker du egentlig noe som ikke er helt fullstendig jalla?
For min del så har jeg problem med å skille sangene. Alt er jo kliss likt. Å høre gjennom en hel Amon Amarth-plate er som å sitte å høre på en j***a pisskjedelig sang som varer i en time. Samt at de kunne trengt en bra vokalist.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Eon wrote:For min del så har jeg problem med å skille sangene. Alt er jo kliss likt. Å høre gjennom en hel Amon Amarth-plate er som å sitte å høre på en j***a pisskjedelig sang som varer i en time. Samt at de kunne trengt en bra vokalist.
Hm, jeg ser ikke helt den. Jeg har ingen problemer med å skille låtene, og jeg kan godt høre flere skiver på rad en hel dag, kjedelig blir det ikke. Og ikke skjønner jeg hva som er galt med vokalen til Johan Hegg heller. Personlig syns jeg han er en av få growlere som har identitet og egenart. Syns han passer perfekt til musikken.
Men for all del, smaken er jo som baken. Det finnes jo tydligvis folk som ikke engang liker Megadeth, så jeg burde ikke være overraska...
-
- Poser
- Mood:
Amon Amarth er store favoritter her i huset. Irriterer meg grønn over at jeg er bortreist når de skal spille i Oslo.
Affen wrote:Men nå har jo du King_P så jææævlig god smak ellers at deg hører vi på. Jadda. Liker du egentlig noe som ikke er helt fullstendig jalla?
Haha. Fy f**n, du er 33 år, oppfør deg som en!
Og jeg kommenterte ikke musikken i det hele tatt. Jeg kommenterte MUSIKKVIDEOENE! Og de hadde vært like ræva om det så var et av favorittbandene mine som hadde laget dem. Du får f**n meg slutte å være så fanboy at alt med et band er bra om du liker musikken. Herregud.
Duvende bryster.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
King_P wrote:Og jeg kommenterte ikke musikken i det hele tatt. Jeg kommenterte MUSIKKVIDEOENE! Og de hadde vært like ræva om det så var et av favorittbandene mine som hadde laget dem. Du får f**n meg slutte å være så fanboy at alt med et band er bra om du liker musikken. Herregud.
Jeg syns faktisk de videoene er j****g fete. Hva er det som ikke er fett med dem? Sjelden jeg gidder og se hele musikkvideoer i dag, men disse blei jeg faktisk sittende og se hele flere ganger.
Jeg skjønner meg virkelig ikke på deg på noen punkter. Du har de rareste meningene jeg noen gang har vært borti, og det har ingenting med min alder eller å være fanboy å gjøre. Du er bare merkelig...
Men ja, før vi glemmer det - hva er det som er ræva med de to videoene?
Affen wrote:King_P wrote:Og jeg kommenterte ikke musikken i det hele tatt. Jeg kommenterte MUSIKKVIDEOENE! Og de hadde vært like ræva om det så var et av favorittbandene mine som hadde laget dem. Du får f**n meg slutte å være så fanboy at alt med et band er bra om du liker musikken. Herregud.
Jeg syns faktisk de videoene er j****g fete. Hva er det som ikke er fett med dem? Sjelden jeg gidder og se hele musikkvideoer i dag, men disse blei jeg faktisk sittende og se hele flere ganger.
Jeg skjønner meg virkelig ikke på deg på noen punkter. Du har de rareste meningene jeg noen gang har vært borti, og det har ingenting med min alder eller å være fanboy å gjøre. Du er bare merkelig...
Men ja, før vi glemmer det - hva er det som er ræva med de to videoene?
Jeg skal fortelle deg hva som er ræva med videoene om du forteller meg hvilke av mine meninger som er så rare.
Duvende bryster.
-
- Poser
- Mood:
Rune K wrote:stramvaier wrote:Amon Amarth er store favoritter her i huset. Irriterer meg grønn over at jeg er bortreist når de skal spille i Oslo.
Var ikke det i går?
Mulig det. Men har vært klar over konserten i lang tid.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Surtur Rising slippes 29. mars! Bandet har bare blitt bedre og bedre, og i mine ører er With Oden on Our Side (2006) og Twilight of the Thunder God (2008) deres aller beste, så selvsagt har man trua på at dette blir nok et mesterverk fra et av de aller beste extreme metal-bandene.
Spilte forresten gjennom Twilight of the Thunder God 3 ganger før jobb i dag, og den har ikke tapt seg i det hele tatt. Helt suverent album!
-
- Embryo
- Mood:
Conan wrote:Kult cover
Indeed!
On topic så liker jeg de to siste best
Kiss my shiny metal ass!!