Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Amon Amarth

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Amon Amarth's feteste album?

Once Sent From The Golden Hall (1998)
7
15%
The Avenger (1999)
2
4%
The Crusher (2001)
0
No votes
Versus The World (2002)
14
30%
Fate Of Norns (2004)
4
9%
With Oden On Our Side (2006)
19
41%

Total votes: 46

Nash
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Nash »

Tok helt av på VS. The Word, hang med på et par skiver etter det også, men har liksom falt litt av. Men jeg hører nå at dette er noe jeg jaggu skal legge inn på iPoden min for ha når jeg trener. Gøyal metal med noen virkelig heftige riff.
Kverulantens prinsgemal??!!??

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by VonMünchhausen »

The Avenger sitter som et skudd, så da ble det den. Kjøpte inn Fate of Norns for å sjekke hvor landet lå om dagen, ble fort solgt. Holder meg til debuten og de to påfølgende skivene (sjøl om det er år og dag siden dette bandet har fått spilletid her i heimen).

gasskammer
Spermatozoon
Mood:

Post by gasskammer »

dette bandet er så kjedelig at det blir gøy."ekstrem" metal rett fra samlebåndet og inn i glemmeboka.

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

Flaut band.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

King_P
Belieber
Belieber
Mood:

Post by King_P »

Affen wrote:Ufattelig fete videoer fra sisteskiva!

Amon Amarth feat. LG Petrov "Guardians Of Asgaard"

Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God"

Fyyyy f**n så dårlige videoer!
Duvende bryster.

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Men nå har jo du King_P så jææævlig god smak ellers at deg hører vi på. Jadda. Liker du egentlig noe som ikke er helt fullstendig jalla?

Skjønner heller ikke hva folk har i mot Amon Amarth, det er jo både tungt og groovy, det riffes som bare juling, og de har j****g fete låter.
Image

Eon
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Eon »

Affen wrote:Men nå har jo du King_P så jææævlig god smak ellers at deg hører vi på. Jadda. Liker du egentlig noe som ikke er helt fullstendig jalla?

Skjønner heller ikke hva folk har i mot Amon Amarth, det er jo både tungt og groovy, det riffes som bare juling, og de har j****g fete låter.

For min del så har jeg problem med å skille sangene. Alt er jo kliss likt. Å høre gjennom en hel Amon Amarth-plate er som å sitte å høre på en j***a pisskjedelig sang som varer i en time. Samt at de kunne trengt en bra vokalist.

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Eon wrote:For min del så har jeg problem med å skille sangene. Alt er jo kliss likt. Å høre gjennom en hel Amon Amarth-plate er som å sitte å høre på en j***a pisskjedelig sang som varer i en time. Samt at de kunne trengt en bra vokalist.

Hm, jeg ser ikke helt den. Jeg har ingen problemer med å skille låtene, og jeg kan godt høre flere skiver på rad en hel dag, kjedelig blir det ikke. Og ikke skjønner jeg hva som er galt med vokalen til Johan Hegg heller. Personlig syns jeg han er en av få growlere som har identitet og egenart. Syns han passer perfekt til musikken.

Men for all del, smaken er jo som baken. Det finnes jo tydligvis folk som ikke engang liker Megadeth, så jeg burde ikke være overraska...
Image

stramvaier
Poser
Poser
Mood:

Post by stramvaier »

Amon Amarth er store favoritter her i huset. Irriterer meg grønn over at jeg er bortreist når de skal spille i Oslo.

King_P
Belieber
Belieber
Mood:

Post by King_P »

Affen wrote:Men nå har jo du King_P så jææævlig god smak ellers at deg hører vi på. Jadda. Liker du egentlig noe som ikke er helt fullstendig jalla?

Haha. Fy f**n, du er 33 år, oppfør deg som en!

Og jeg kommenterte ikke musikken i det hele tatt. Jeg kommenterte MUSIKKVIDEOENE! Og de hadde vært like ræva om det så var et av favorittbandene mine som hadde laget dem. Du får f**n meg slutte å være så fanboy at alt med et band er bra om du liker musikken. Herregud.
Duvende bryster.

Rune K
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Rune K »

stramvaier wrote:Amon Amarth er store favoritter her i huset. Irriterer meg grønn over at jeg er bortreist når de skal spille i Oslo.

Var ikke det i går?

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

King_P wrote:Og jeg kommenterte ikke musikken i det hele tatt. Jeg kommenterte MUSIKKVIDEOENE! Og de hadde vært like ræva om det så var et av favorittbandene mine som hadde laget dem. Du får f**n meg slutte å være så fanboy at alt med et band er bra om du liker musikken. Herregud.

Jeg syns faktisk de videoene er j****g fete. Hva er det som ikke er fett med dem? Sjelden jeg gidder og se hele musikkvideoer i dag, men disse blei jeg faktisk sittende og se hele flere ganger.

Jeg skjønner meg virkelig ikke på deg på noen punkter. Du har de rareste meningene jeg noen gang har vært borti, og det har ingenting med min alder eller å være fanboy å gjøre. Du er bare merkelig...

Men ja, før vi glemmer det - hva er det som er ræva med de to videoene?
Image

Agg
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Agg »

Rune K wrote:
stramvaier wrote:Amon Amarth er store favoritter her i huset. Irriterer meg grønn over at jeg er bortreist når de skal spille i Oslo.

Var ikke det i går?
Jo :P

ZNDN
Belieber
Belieber
Mood:

Post by ZNDN »

Skiva som innehar sangen "Asator" er sikkert best. Eneste sangen av bandet som har klart å feste seg i skallen min.

King_P
Belieber
Belieber
Mood:

Post by King_P »

Affen wrote:
King_P wrote:Og jeg kommenterte ikke musikken i det hele tatt. Jeg kommenterte MUSIKKVIDEOENE! Og de hadde vært like ræva om det så var et av favorittbandene mine som hadde laget dem. Du får f**n meg slutte å være så fanboy at alt med et band er bra om du liker musikken. Herregud.

Jeg syns faktisk de videoene er j****g fete. Hva er det som ikke er fett med dem? Sjelden jeg gidder og se hele musikkvideoer i dag, men disse blei jeg faktisk sittende og se hele flere ganger.

Jeg skjønner meg virkelig ikke på deg på noen punkter. Du har de rareste meningene jeg noen gang har vært borti, og det har ingenting med min alder eller å være fanboy å gjøre. Du er bare merkelig...

Men ja, før vi glemmer det - hva er det som er ræva med de to videoene?

Jeg skal fortelle deg hva som er ræva med videoene om du forteller meg hvilke av mine meninger som er så rare.
Duvende bryster.

stramvaier
Poser
Poser
Mood:

Post by stramvaier »

Rune K wrote:

Var ikke det i går?

Mulig det. Men har vært klar over konserten i lang tid.

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Image
Surtur Rising slippes 29. mars! Bandet har bare blitt bedre og bedre, og i mine ører er With Oden on Our Side (2006) og Twilight of the Thunder God (2008) deres aller beste, så selvsagt har man trua på at dette blir nok et mesterverk fra et av de aller beste extreme metal-bandene.

Spilte forresten gjennom Twilight of the Thunder God 3 ganger før jobb i dag, og den har ikke tapt seg i det hele tatt. Helt suverent album!

Image

Marken
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Marken »

Versus the World er den beste, men forrigeskiva var overraskende bra etter den skuffende With Oden on Our Side. Nyskiva skal selvsagt handles.

Conan

Post by Conan »

Kult cover :)

CreepingDeath
Embryo
Embryo
Mood:

Post by CreepingDeath »

Conan wrote:

Kult cover :)

Indeed!
On topic så liker jeg de to siste best :)

Kiss my shiny metal ass!!

Locked Previous topicNext topic