Beste liveplata til Dream Theater
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
SCORE er helt klart best, selvom orkesteret er kjempesurt pÄ Overture... syns de skulle ha klart det bedre...
Men det er en knall konsert, skulle gitt mye for Ä vÊrt pÄ den...
Men det er en knall konsert, skulle gitt mye for Ä vÊrt pÄ den...
-
- Rocker
- Mood:
Primitiv Kloning wrote:Dette innavla pompÞse harrybandet hÞres om mulig enda verre ut live enn pÄ studioskivene. Höydaren mÄ bli "official-bootleg"-greia hvor Dark Side of the Moon reduseres til en kvalm "vinsjan pÄ kaia"-aktig rockeopera. Bra at den kvisete fanskaren av mentale 12-Äringer fÄr stÄkuk ihvertfall. j***a bÞnder, legg opp.
Applaus!
Vonbroten wrote:Primitiv Kloning wrote:Dette innavla pompÞse harrybandet hÞres om mulig enda verre ut live enn pÄ studioskivene. Höydaren mÄ bli "official-bootleg"-greia hvor Dark Side of the Moon reduseres til en kvalm "vinsjan pÄ kaia"-aktig rockeopera. Bra at den kvisete fanskaren av mentale 12-Äringer fÄr stÄkuk ihvertfall. j***a bÞnder, legg opp.
Applaus!
Nakkeskudd er eneste som hjelper pÄ sÄnne som dere...
-
- Rocker
- Mood:
Tror jeg setter mer pris pÄ det om jeg kan fÄ det i armen, mens jeg ser pÄ "Live at Pompeii".Affen wrote:Nakkeskudd er eneste som hjelper pÄ sÄnne som dere...Vonbroten wrote:Applaus!Primitiv Kloning wrote:Dette innavla pompÞse harrybandet hÞres om mulig enda verre ut live enn pÄ studioskivene. Höydaren mÄ bli "official-bootleg"-greia hvor Dark Side of the Moon reduseres til en kvalm "vinsjan pÄ kaia"-aktig rockeopera. Bra at den kvisete fanskaren av mentale 12-Äringer fÄr stÄkuk ihvertfall. j***a bÞnder, legg opp.
master_k wrote:Der har vi en godbit!Vonbroten wrote:Tror jeg setter mer pris pÄ det om jeg kan fÄ det i armen, mens jeg ser pÄ "Live at Pompeii".
Ja, den er herlig!! Godt Ă„ se en frisk og vital Nick Mason!!
"The Product Is Sold, The Memory Fades"
-
- Poser
- Mood:
cvighals wrote:master_k wrote:Der har vi en godbit!Vonbroten wrote:Tror jeg setter mer pris pÄ det om jeg kan fÄ det i armen, mens jeg ser pÄ "Live at Pompeii".
Ja, den er herlig!! Godt Ă„ se en frisk og vital Nick Mason!!
Pompei dvden er herlig, men jeg liker nok Dream Theater bedre. Men Pink Floyd har jeg vÊrt fan av omtrent like lenge, sÄ det bandet betyr ogsÄ veldig mye for meg.
-
- Rocker
- Mood:
Mental helsesjekk er bestilt, pÄ min regning.UndeadFlowerKing wrote: Pompei dvden er herlig, men jeg liker nok Dream Theater bedre.
-
- Embryo
- Mood:
Vonbroten wrote:Mental helsesjekk er bestilt, pÄ min regning.UndeadFlowerKing wrote: Pompei dvden er herlig, men jeg liker nok Dream Theater bedre.
Haha, jeg spĂžtter inn noen kroner her.
Rökning kan skada sperman och minskar fruktsamheten.
Skyter inn en hundrelapp sjÞl. Dream Theater er et fantastisk band, men INGEN nÄr Pink Floyd.Primitiv Kloning wrote:Vonbroten wrote:Mental helsesjekk er bestilt, pÄ min regning.UndeadFlowerKing wrote: Pompei dvden er herlig, men jeg liker nok Dream Theater bedre.
Pompeii er forsÄvidt eneste liveutgivelsen til PF som Nick Mason faktisk imponerer.
Torstein wrote:Skyter inn en hundrelapp sjÞl. Dream Theater er et fantastisk band, men INGEN nÄr Pink Floyd.Primitiv Kloning wrote:Vonbroten wrote:Mental helsesjekk er bestilt, pÄ min regning.UndeadFlowerKing wrote: Pompei dvden er herlig, men jeg liker nok Dream Theater bedre.
Pompeii er forsÄvidt eneste liveutgivelsen til PF som Nick Mason faktisk imponerer.
TÞft nÄr han mister den ene trommestikka under One of these Days, men han redder seg godt i land igjen....
-
- Poser
- Mood:
Vonbroten wrote:Mental helsesjekk er bestilt, pÄ min regning.UndeadFlowerKing wrote: Pompei dvden er herlig, men jeg liker nok Dream Theater bedre.
Det er nok ikke nĂždvendig, jeg er fullstendig klar over min skralle mentale helse.
-
- Embryo
- Mood:
Sytkjerring! Medlidenhet fÄr du leite etter i kjerka!UndeadFlowerKing wrote:Vonbroten wrote:Mental helsesjekk er bestilt, pÄ min regning.UndeadFlowerKing wrote: Pompei dvden er herlig, men jeg liker nok Dream Theater bedre.
Det er nok ikke nĂždvendig, jeg er fullstendig klar over min skralle mentale helse.
Rökning kan skada sperman och minskar fruktsamheten.
-
- Poser
- Mood:
Primitiv Kloning wrote:Sytkjerring! Medlidenhet fÄr du leite etter i kjerka!UndeadFlowerKing wrote:Vonbroten wrote:Mental helsesjekk er bestilt, pÄ min regning.UndeadFlowerKing wrote: Pompei dvden er herlig, men jeg liker nok Dream Theater bedre.
Jeg mente ikke Ă„ syte......