Serietråden

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

TOPIC_AUTHOR
DarthVidar
Poser
Poser

Post by DarthVidar »

Han lirer ut av seg kvasifilosofisk møl som seeren for lengst har klart å tenke ut sjøl.

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

Stian
Rocker
Rocker

Post by Stian »

DarthVidar wrote:

Han lirer ut av seg kvasifilosofisk møl som seeren for lengst har klart å tenke ut sjøl.

Selvsagt forlokkende for seeren, som da plutselig anser seg som superglup, som allerede hadde kommet med de samme betraktningene i forkant. Da digger man serien, vøtt. DET VAR DET JEG SA!!

UndeadFlowerKing
Poser
Poser

Post by UndeadFlowerKing »

Oz er en dritfet serie og jeg har null problemer med monologene til han mørkhudede.

TOPIC_AUTHOR
DarthVidar
Poser
Poser

Post by DarthVidar »

Haha

Udunpute
Poser
Poser

Post by Udunpute »

He has a NAME

Neida.

I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

Udunpute
Poser
Poser

Post by Udunpute »

Har hatt et gjensyn med Venture Brothers sesong 2. Helt fantastisk bra. Brock Samson. For en mænn!

Dean: Question #1: You're in Prague, a snipers in the window above you, there's an alligator behind you, and a grizzly bear in front of you, what do you do?

Brock: Back somersault, pry off the alligator's jaw, use it as a boomerang to take out the sniper. He falls out the window, the grizzly will go straight for the easier meal.

Aslak
Belieber
Belieber

Post by Aslak »

Sett ferdig Sons of Anarchy nå, veldig fornøyd! Ikke noe HBO nivå selvsagt, men fortsatt underholdende som f**n. Knallbra avslutning på Sesong 4, så gleder meg til Sesong 5 nå!

Udunpute
Poser
Poser

Post by Udunpute »

Har sett første sesong. Tidvis dritkleint og amerikansk med felles bønn og amerikanske flagg, og tidvis j****g fet sci-fi med nytenkende og kløktige konsepter.
Det er en merkelig blanding av facepalm og sitring. Veldig vanskelig å trekke en entydig konklusjon, og jeg er spent på cliffhangeren sesongen slutta med.

UndeadFlowerKing
Poser
Poser

Udunpute wrote:

Har sett første sesong. Tidvis dritkleint og amerikansk med felles bønn og amerikanske flagg, og tidvis j****g fet sci-fi med nytenkende og kløktige konsepter.
Det er en merkelig blanding av facepalm og sitring. Veldig vanskelig å trekke en entydig konklusjon, og jeg er spent på cliffhangeren sesongen slutta med.

Høres ut som noe for meg.

Lance
Belieber
Belieber

Post by Lance »

Oz er en vanvittig fet serie.
Har begynt på Fringe, og skal til å gå løs på sesong 2. Fenga skikkelig, noe som er bra, da jeg ikke hadde forventninger overhode.
Ellers liker jeg True Blood godt, samt Heroes, LOST, Supernatural og Dexter.
Og her om dagen så jeg hele ses. 1 av 3Tr, en komiserie med Robert Gustavsson. Litt sånn Borettslaget, men herrefred så j***a morsomt. Spes der han spiller rollen som den gamle, senile faren :-D Håper inderlig det kommer flere sesonger...

Image

Icequeen
Belieber
Belieber

Post by Icequeen »

Etter TWD, blir nok mini serien Titanic 2012. :)

Udunpute
Poser
Poser

Post by Udunpute »

Sjekka ut Person of Interest pga Jonathan Nolans involvering på manussida. Ble blodskuffa. Formulaisk, forutsigbar, kunstig og poengløs. Klarte ikke mer enn tre episoder.

UndeadFlowerKing
Poser
Poser

Fringe - sesong 1
Vannvittig bra serie, den beste serien i sitt slag siden X-Files storhetstid.
Fringe er ikke så mørk og skummel som X-Files, men det er ihvertfall den serien jeg har sett som ligner mest.

Entourage - sesong 2
Fin-fin serie. Ikke hysterisk morsom som f eks Seinfeld og slike serier, men en fin blanding av komedie og drama. Gleder meg til å begynne på sesong 3.

Runar
Rocker
Rocker

Post by Runar »

Ser på Life's Too Short for tiden. Veldig bra saker og anbefales til alle som liker denne type nye pinlige humoren som har herjet siden Curb og The Office startet opp.

PastorBengtsson
Belieber
Belieber

Post by PastorBengtsson »

Runar wrote:

Ser på Life's Too Short for tiden. Veldig bra saker og anbefales til alle som liker denne type nye pinlige humoren som har herjet siden Curb og The Office startet opp.

Flink gutt :elephant:

TOPIC_AUTHOR
DarthVidar
Poser
Poser

Post by DarthVidar »

Dobbelepisode av sesongstarten på The Killing. Faens fett.

Runar
Rocker
Rocker

Post by Runar »

PastorBengtsson wrote:
Runar wrote:

Likte når de setter han i et teddybjørnkostyme, putter han i en søppeldunk med påtegnet ansikt og når han må sove i en skuffe. Haha! Fantastisk! Snakk om å ha selvironi.

Var også utrolig gøy når Liam Neeson prøver seg på stand-up og bare snakker om aids. Haha!

PastorBengtsson
Belieber
Belieber

Post by PastorBengtsson »

Runar wrote:
PastorBengtsson wrote:
Runar wrote:

Likte når de setter han i et teddybjørnkostyme, putter han i en søppeldunk med påtegnet ansikt og når han må sove i en skuffe. Haha! Fantastisk! Snakk om å ha selvironi.

Var også utrolig gøy når Liam Neeson prøver seg på stand-up og bare snakker om aids. Haha!

Ja. Helt enormt. Fin episod med vaskemaskinen med.

Locked Previous topicNext topic